Hakutulokset

  1. weräjä

    HUIJARIKO?

    kai siitä tilinumerostakin jotain selviää!!
  2. weräjä

    NIIN KUKA VASTAA VIIMEKÄDESSÄ TÄSTÄ PALSTASTA?

    :D samaa mieltä :whistle:
  3. weräjä

    Kun teet kaalilaatikkoa,

    En laita riisiä ollenkaan :whistle:
  4. weräjä

    AAaaaaark!!!!! Mä olen saamaton akka!!!

    Minkäs ikäisiä lapsia?
  5. weräjä

    ristiriitainen olotila

    Meillä on aina ihan samanlaista miehen kanssa kahden baarissa :/ Siksipä harvemmin lähdetäänkään kahdestaan vaan mieluummin isommalla porukalla että miehelle riittää sitä juttu kaveria ja mulle tanssi kavereita =)
  6. weräjä

    Onko tämä totta, mitä uudessa KaksPlussassa luki?? Teinkö väärin, kun täysimetin 6kk?? (Allergia-asiaa)

    No höpö höpö. Älkää kirjojen mukaan lapsianne hoitako ;)
  7. weräjä

    Savolaisäidin kirje pojalle

    Kieltämättä tää ol kyllä mun päivän piristys ja sitä kautta pelastus =)
  8. weräjä

    Savolaisäidin kirje pojalle

    Äeti kirjottaa pojalleen: Rakas poekanj Kirjotan tämän kirjeen hyvin hittaasti, kun tiiän, ettet ossoo lukkee kovin noppeesti. Myö ee asuta ennee siinä samassa paekassa ku silloin ku lähit kottoo. Isäs nimittäen luk lehestä jotta usseimmat onnettomuuvet sattuu 30 km:n sätteellä...
  9. weräjä

    Kyl elämä on helppoa nykyään...

    Vanhemmillani on tapana ikävystyttää minut kuoliaaksi typerillä kommenteillaan siitä, miten vaikeaa elämä mukamas oli, kun he olivat nuoria. Tiedättehän.... ;-) Kouluun piti kävellä aina 30km ylämäkeen molempiin suuntiin joka ikinen aamu ympärivuoden kestävissä lumimyrskyissä kantaen...
  10. weräjä

    Miten saan vaihdettua patterin korvakuumemittariin???

    KIITOS =) :flower: :flower: :hug:
  11. weräjä

    Miten saan vaihdettua patterin korvakuumemittariin???

    thermoscan braun korvakuumemittari siis kyseessä ja en saa millään patterikotelon luukkua auki. Onko siinä joku jippo ? Siinä on nuoli ja oon vetäny ja työntäny ja repiny ja tehny vaikka mitä mutta kiinni on ja pysyy :headwall:
  12. weräjä

    Mites ois huonepeli??

    Löytyiskö joltain jotain kivaa ;)
  13. weräjä

    Kuka lähtis tähän paikkaan viettämään viikonloppua?

    Voisin mää tuolla päivän olla mutta sit pois :snotty:
  14. weräjä

    Vaistoatteko asioita?

    Ihan sivusta huikkaan ja kysyn että minkä ikäisiä lapsia sulla on? Ihana nyytti tuolla profiilin kuvassa =)
  15. weräjä

    Ei huvittais yhtään mennä aamulla töihin

    Satavarma karkotin ;) Ja eikös sitä nyt ole liikkeelläkin. Kato olet tosi hyvä työssäsi kun lupaudut ottamaan asiakkaan vastaan vaikka riudut henki hieverissä kipeänä. Tietty se on sitten huonompi homma jos "valot palaa vaan ketään ei ole kotona" ja sanookin että juu juu, toki meidän...
  16. weräjä

    Ei huvittais yhtään mennä aamulla töihin

    Ilmoo sille että oon tosi pahassa oksutaudissa, että voit kyllä hänet ottaa vastaan mutta tarttuvuus on taattua :whistle:
  17. weräjä

    Vaistoatteko asioita?

    Mää en tajunnu tosta muuta kun ton otsikon kysymyksen. Sori :whistle: Ja juu ja en vaistoa. Joskus vaisto osuu oikein. Esim vaikka illalla ei lapsella ois mitään oireita niin sit kun meen itse nukkumaan niin musta alkaa tuntumaan että lapsi tulee yöllä kipeeksi. Ja sit yöllä herään monta...
  18. weräjä

    No nyt kun on ollu tosta pottailusta puhetta!

    Meillä ei kans pottaan tullu tulosta mutta kun pääsi pöntölle vajaa kaksi vuotiaana niin johan lirahti :D

Yhteistyössä