Hakutulokset

  1. K

    Allergiaa, vai muuta?

    Kirjoitin pitkän jutin, mutta se katosi jep jep..Kuulostaa allergiselta refluksilta joka meillä ainakin pahenee iltaa kohti ja aamuyöstä ja silloin vauva haluaa tiheämpään maitoa hörppäillä neutralisoidakseen nielusta happaman pois. Nopeiten saat lapsen oireettomaksi kun aloitat allergiamaidon...
  2. K

    Oletko saanut apua raskauspahoinvointiin Sea Band rannekkeesta - tai jostain muusta, mistä?

    Sea Band rannekkeet eivät juuri auttanut. Silloin kun en ollut saanut syötyä juuri mitään oloa kohensi Floridral ripulijuoma siinä olevien natrium, kalium ja maitohapon ansiosta tasapainotti kehon tilaa jotenkin. PARAS APU löytyi vyöhyketerapiasta suosittelen todella, mutta etsi paikkakunnaltasi...
  3. K

    Huhtikuun helmet 2011 **lokakuussa**

    Hei pahoinvoivat! Kokeilkaa ihmeessä vyöhyketerapiaa, mulla se todellakin auttoi muutaman käynnin jälkeen ei oo juuri pahaa oloa näkynyt jo ekan käynnin jälkeen seuraava päivä oli aivan erilainen. Kannattaa etsiä paikkakunnalta refleksologin koulutuksen käynyt kokenut terapeutti joka osaa...
  4. K

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Täällä taustalla teitä seurannut huhtikuun odottaja. Haluaisin antaa vinkkiä pahoinvointiin Santulle ja muille ko kauheasta oireesta kärsiville. Itse olen voinut pahoin rv5 eteenpäin ja sea-band rannekkeet käsissä olen ollut 24/7, eikä juuri helpotusta ole ollut näkyvissä. Kävin...
  5. K

    Voiko PAS onnistua?

    Voi onnistua :) Meillä onnistui heti eka PAS, tuoresiirtoon ei päästy hyperstimulaation takia. Nyt odotellaan toisen PAS tuloksia... Onnistuminen riippuu toki niin monesta asiasta, mutta ainakin ekalla kerralla meillä oli onnea matkassa.
  6. K

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Qnsilta lämmin osanotto suureen suruunne :hug: voimia ja jaksamista ! En ole juuri kirjoitellut, mutta lueskellut heinämammojen juttuja todella ahkerasti. Meille syntyi suloinen tyttö 23.7 klo:3.22, mitat 3555g 48cm ja 33cm. Synnytyksen kesto 2h 22min. Erittäin hyvä kokemus!! Tänään...
  7. K

    HEINÄMAMMAT 2008 ~huhtikuussa~

    Heippatirallaa! Taustalla olen käynyt lukemassa teidän juttuja joka päivä, mut on hetki aikaa naputella itsekin. Ihanaa kun kevät tekee kovaa vauhtia tuloaan, ainakin täällä etelä-Suomessa. Mulle voi laittaa synnäriksi Jorvi la 21.7 ja tyttö tulossa. Mulla varjostanut raskautta alussa hematooma...
  8. K

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Voimia ja jaksamista Sussoo sinulle menetyksestä :hug:
  9. K

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Huomenta ja mukavaa viikkoa kaikille! Sussoo tsemppiä ultraan, toivottavasti kaikki hyvin ja selviää mistä vuoto johtuu. Tuuthan kertomaan miten meni? Lähen seikkailemaan tonne liikenne kaaokseen....
  10. K

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Huomenta, täällä pääkaupunkiseudulla vihdoin kiva kiprakka pakkkas ilma. Pääsee ulkoilemaan kunnolla =) Sussoo: Kun kävin ekan vuodon aikaan ns.tavallisella gynellä jolla ei ilm.tarpeeksi hyvät uä laitteet niin ei nähnyt hematoomaa, mutta muutama päivä sen jälkeen menin omale hoitavalle gynelle...
  11. K

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Hei kaikille! Taustalla olen lukenut teidän juttuja nyt taidan mukaan hypätä jos mahtuu? Toista odotan la 23.7. Ivf ja pakastetunalkion siirto mistä tärppäs. Mulla alussa vuosi verta kahteen otteeseen ensin vähän niukemmin mutta pönttö punaisena ja toka kerralla housut läpi ja luulin että...
  12. K

    IVF marras/joulukuu

    Heippa ja lämpimät kiitokset kaikille onnitteluista ja tarrasukista :heart: En uskalla oikein iloita vielä asiasta ennen kuin on uä ollut silloin 3.12, pessimisti ei pety meiningillä kun menee niin ei niin kovaa osumat tunnu... Jaksamista, voimia ja :hug: kaikille ! Robottiruttunen tiedän...
  13. K

    IVF marras/joulukuu

    kaneliomena hienoa, että noin monta lähtenyt jakautumaan! Miun hcg tilanteeseen sopien hienosti kohonnut ja eka uä 3.12 niin varmistuu onko siellä ketään :heart: Pahoinvointi on aika voimakasta ja väsyttää, mutta kestetään kyllä hyvin =) Tsemppiä kaikille!
  14. K

    IVF marras/joulukuu

    Kaneliomppu oikein hyvän paksunen on ja tosiaan ois ne sanonu jos ois liian ohut ollu. Mukavaa illanjatkoa kaikille!
  15. K

    IVF marras/joulukuu

    Onnea ja tarrasukkia Robottiruttuselle ja Tiinalle :heart: Kaneliomenan alkioille peukutuksia että mahdollisimman hyvä loppu saldo tulee. Limakalvon paksuus oli mulla ennen siirtoa uä:ssa 9,3mm ja käsitykseni mukaan sen pitäis olla 7mm-10mm jotain sellaista. Paljon Kaneliomena sulla oli? Voimia...
  16. K

    IVF marras/joulukuu

    elämänperhonen:Tavalliset testit ei vielä välttämättä näytä, Aconin 10 IUI testit näyttää tosi herkästi. Toivotaan plussatuulia sulle, koska matkaahan vielä viralliseen päivään on oliko se pp14 vai pp16 se sun virallinen testipäivä? Älä vielä heitä kirvestä kaivoon :hug:
  17. K

    IVF marras/joulukuu

    Huomenia ja kiitos kaikille tsempityksistä =) miun haamuplussa ei ollut eilisestä vahvistunut, mutta ke veritesti kertokoon sit missä mennään tänään pp10. Tiina80:toiv kaikki menee hyvin ja saatte kyytiläisen. elämänperhonen:oireita mulle ilmaantui viime vkolla paha olo, hajuherkkyys, alamaha...
  18. K

    IVF marras/joulukuu

    Voi harmi Marime, pahoitteluni ja jaksamista. Mulla pp9 ja haalea plussa tuli tänä aamuna. Testailen uudemman kerran huomenna ja ke veritesti. PCO vammaisena ei koskaan voi tietää... Mukavaa sunnuntaita ja isänpäivää!
  19. K

    IVF marras/joulukuu

    Marime: yksityisellä ollaan Helsingissä. Plussatuulia sinne =) Robottiruttunen: hienoa että punktio meni hyvin. Mieki sain silloin tujut kipulääkkeet ettei paljon kipua tuntenut. Toivotaan että saatte monta hyvää alkiota =) Jaahas ja nyt kauppaan isänpäivän kakku tarpeita hakemaan B)
  20. K

    IVF marras/joulukuu

    Elämänperhonen: omia oloja jotain epämääräisiä, mutta luulen että psyykkisiä :laugh: En tajua miks en öisin saa nukuttua, oisko hormonit syynä..Vähä höntti olo koko ajan ja lämmöt koholla ei muuta. Hyvä et selvis että mistä se veri tuli, mulla oli kans punktion jälkeen ummetusta mikä ei tod...

Yhteistyössä