Hakutulokset

  1. E

    Onko täällä muita oikeasti xxxl kokoisia...

    Tääl olis kans yks joka haluais mukaan kerhoon. Painoa on noin 130 eli taitaa kriteerit täyttyä :/
  2. E

    Onko se BBn viimeöinen panovideo poistettu riemurasiasta?!!

    Laittakaa pliis mullekin linkki kun en ole utelias tai mitään... :saint:
  3. E

    apua kaipais hän

    Mä olin just viime viikon kauheassa flunssassa ja kun raskaana olen niin lääkkeitä ei viitsi kauheasti ottaa. Kuuma mehu/muu juotava ja höyryhengitys vois auttaa. Mulla ainakin se kipu hellitti hetkeks kun oli juonu jotain kuumaa.
  4. E

    Marabou Non Stop suklaalevy on

    Se Fazerin jouluinen piparisuklaa oli yllätävän hyvää. Vaikka täytyy myöntää että ei ole koskaan mulla kestänyt suklaalevy niin kauaa, mutta raskaus on vienyt makeanhimon kokonaan niin söin pari palaa päivässä ja se on aika omituista mulle.
  5. E

    Rv-pinoa maanantaille! Ja fiiliksiä!

    Viikot 18+5, olo vähän flunssainen mutta muuten ok. Ärsyttää kun liikkeet ei vieläkään tunnu kunnolla, mut etuseinäistukka kai aiheuttaa sellaista.
  6. E

    **Maalismasut 2009* lokakuussa

    Galluppiin: Koitan katsoa etten pahemmin söis kiellettyjen listalta, mutta olen syönyt kyllä esim. ravintolan salaatteja vaikka niitäkään ei kai suositella. Aika lyhyt aika tää on muutamasta ruoasta kieltäytyä kun en nyt erityisesti himoitse mitään riskiruokaa. Olen syönyt vitamiinilisää kun...
  7. E

    **Maalismasut 2009* lokakuussa

    Täällä vielä ollaan vaikken olekaan pahemmin osallistunut viime aikoina. Toinen on siis tulossa ja laskettuaika on vahvistunut tuohon 31.3. Synnytyssairaala on SAS ja ikää mulla 31 ja vahva epäily että tyttö olis tulossa siitä huolimatta että raskaus on ihan erilainen kuin esikoisesta.
  8. E

    Kysymys rinnoista imettämisen jälkeen

    Joo ei hyvältä näytä täälläkään. Kynätestissä pysyis koko kynäpaketti. :laugh: Mutta luulen että eniten vaikuttaa ihon laatu, mulla kun on herkkä, vaalea ja ohut iho niin ei varmaan palaudukaan ihan yhtä helpompi kuin paksumpi ja joustavampi iho.
  9. E

    Harmittaa raskaana olevan serkun tupakointi

    Itsekin lapsettomuudesta kärsineenä ottaa päähän kun raskaana olevat naiset eivät arvosta sitä raskauttaan ja ottavat tieten tahtoen tuollaisia turhia riskejä lapsen terveyden kustannuksella. :headwall:
  10. E

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Jos tuo sama pakkaus ja värimaailma on vielä siinä vaiheessa kun on aika hakea niin varmaankin otan pakkauksen, kivan näköisiä ja beigeä ja ruskeaa on helppo yhdistää vaaleansiniseen tai vaaleanpunaiseen.
  11. E

    Kuinka käy hiusvärin kanssa?

    Joskus lehdestä luin tutkimuksesta jossa hiusvärien ja virtsarakkosyövän välillä oli löydetty selvä yhteys eli usein värjätessä myrkyt kulkevat elimistön läpi ja voivat siis olla osasyynä aiheuttamaan syöpää. Itse olen tehnyt sen ratkaisun että en värjää ollenkaan raskausaikana koska kyllähän se...
  12. E

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Onpa täällä kireä tunnelma. Uskaltaako edes kysyä että saanko liittyä porukkaan? Laskettu aika siis osuu just ja just maaliskuun puolelle eli 31.3.2009. Tänään alkuraskauden ultra takana ja kyllä siellä massussa tykytti ihan pikkuinen sydän :heart:
  13. E

    Mitä lahjaksi hoitajille

    En tiedä onko tästä aiheesta jo aloituksia kun en ole pahemmin ehtinyt täällä lueskeleman viime aikoina, mutta viettekö jotain lahjaa tai kukkaa päiväkodin hoitajille? Olis kiva viedä jotain mutta hoitajia on kuitenkin meidän tytön ryhmässä neljä. Ja koska ne sit olis hyvä antaa, kun kaikki ei...
  14. E

    Kauheaa uhmaa

    On jäähy käytössä ja kotona käytetäänkin ahkerasti, mutta tuolla kauppareissuilla sen toteutus ei ole ihan niin helppoa. Tuota tarra onnistuneesta kauppareissusta vois kokeilla, potalle meillä opeteltiin sillä konstilla. Kaupassa en uskalla antaa juosta kun kaverin poika juoksi suoraan kaupasta...
  15. E

    Kauheaa uhmaa

    Alkaa meikäläisen voimavarat olla käytetty lapsen kanssa aika lailla loppuun. Tyttö on nyt kolme ja puoli vuotta ja joka kerta kun ollaan jossain julkisella paikalla juoksentelee joka suuntaan ja koskee joka paikkaan jonne ei pitäisi ja kun komentaa niin on kuin ei kuulis mitään. Sit kun otan...

Yhteistyössä