Hakutulokset

  1. S

    kertokaa kehen otan yhteyttä,tukiopetuksesta?

    kannattaisi alkaa tiukkaan kyselemään meillä ainaki sanoivat sairaallalla että hyötyä on sitten siitä (kun sinne sitten joskus päästään) kun kirjoituksestasi päätellen teillä olisi lukemisen suhteen sanlaisia ongelmia kuin meillä . Niin ja pienluokalla mekin ollaan peräti 7 oppilasta ja open...
  2. S

    kertokaa kehen otan yhteyttä,tukiopetuksesta?

    mulla oli sama tilanne viimevuonna ja päädyin opettajan kanssa siihen tulokseen että parempi kerrata ekavuosi niin saa vahvan pohjan kouluun ,nyt sit käydään uudestaan tätä ekaa ja menee kyl paremmin mut vielki aika takkusta.Kotona meki harjotellaan lukemista ja kirjottamista ,itse kyselin...
  3. S

    Johan olikin yö

    :laugh: :laugh:
  4. S

    Mihin voisi toimittaa ylimääräisiä leluja ja vaatteita köyhille jaettavaksi?

    Joensuussa Rantakylässä on ostarilla (jos olet täältä päin) kirppari joka ottaa vastaan vaatteita/leluja ym tuotto menee lasten ja nuorten kerhotoimintaan ja retkeilyyn ,kirppis toimii vapaaehtoisuuden voimin
  5. S

    Gallua! Monta lasta, ja montako haluaisit?

    mulla on seitsemän muksuu ,viisi poikaa (21,19,17,12 ja 9v) ja kaksi tyttöä 8 ja 4v ,lisää ei tule =)
  6. S

    huuto.net

    okei,kiitos täytynee yrittää kun tullaan sisälle eli nyt täytyy mennä :wave:
  7. S

    huuto.net

    milläs tuohon kerhoon pääsee?
  8. S

    Gallup: kuka teillä pitää huolen, että lapselle on vaatteita?

    minä,minä,minä,minä ja ukko ruikuttaa rahan menosta (viis muksuu) eli onhan seki jotain
  9. S

    mitä opeille

    eli siinnähän se kysymys tulikin ,kun ei huvittais sitä ainaista kukkaa viedä eli jotain edullista kun on noi avustajatkin (mulla erityislapsia kolme)
  10. S

    ensikuussa on jo JUHANNUS

    just ja Joensuus ei viel kesää näkynytkä, just laitoin muksuille hanskatki käsiin ku kouluun lähtivät :headwall:
  11. S

    Ennustaja paikalla!

    pääseeköhän toi mun esikoinen kunnon elämään kiinni ettei ajautus mihinkään alamaailmaan
  12. S

    G: mitä teette tänään?

    taloyhtiös on muksuille pippalot ja aikuisille sen jälkeen karaokee ja yhdessä oloo (saa muksutkin kyl olla mukana) eli tiedossa muksujen kans oloo ,makkaran paistoo niin ja muurikkalettujen kans :p
  13. S

    essure sterilisaatiosta

    ei ,mut olin ottanu pari buranaa ja sit saa pienen annoksen jotain rauhottavaa jos pelottaa tuntu semmosta ilkeetä raapimista mut ei se sattunu suosittele kyl on ihan helppo juttu (tai oli ainaki mun kohdalla)
  14. S

    essure sterilisaatiosta

    mulle tehty kunnallisella ja makso sen päiväkirurgisen olikohan 80-90e:n pakeilla
  15. S

    saimme ihanat kisuneloset

    siinnähän se tulikin saimme ihanat kisuneloset viime yönä :heart:
  16. S

    Onko sellaisia, jotka ei ole koskaan kokeneet keskenmenoa, tuulimaa, tms.?

    seitsemän raskautta ja seitsemän muksuu =) ei aborttia,ei keskenmenoa eikä muitakaan
  17. S

    Löytyykö muita jotka on ostanu halpis välikausihaalarin ??

    Tokmannilla on muuten joku vkpuku 15e tarjouksessa (oisko ollu Peuhu) ja oli ihan kivan näkönenki :wave:
  18. S

    tais mennä untuvatakki pilalle.. :(

    mä oon kuivannu kaappikuivaks ja jättäny viel ripustimeen päiväks pariks ku ne untuvat musta haisee jos ovat vähänki kosteita
  19. S

    tais mennä untuvatakki pilalle.. :(

    laita tennispallojen kanssa se kuivausrumpuun :wave:

Yhteistyössä