Hakutulokset

  1. A

    <<<ELOMASSUT>>> lokakuussa

    Ajattelin vain kysyä että minkämerkkinen sitteri on hyvä? Silloin kun esikoinen oli vauva meillä oli semmonen disney.( jyskistä ostettu mutta yhden tutun sitteri). Se oli tosi hyvä mutta maksaa n 60e ja ajattelin ostaa halvemman. Olisin kiitollinen jos joku jaksaa (ehtii) vastata =)
  2. A

    ***ELOMASSUT 2008***syyskuussa

    Triinu Kanattaa ostaa isompia vaippoja ja kokeilla eri merkkejä. Silloin kun meiän poika oli vauva niin pampersit oli parempia, muuten oli aina läpimärka. Jossain vaiheessa käytin erikokoisia päivällä ja yöllä.
  3. A

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Kyllä se on kummallista kun koko ajan ihmiset antaa kommentteja mun masusta. Kun vielä olin raskaana niin ne nauroivat että hahaa, miten voit olla niin iso, ootko varma että siellä on vaan yksi. Syntyi ihan norm. kokoinen vauva ja nyt kun on kulunut vain viikko synnytyksestä olen saanut...
  4. A

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Huomasin äsken että en ole koskaan muuttanut laskettu aika eli se ei ollut 12.8 vaan 18.8. Meille syntyi ihana tyttövauva torstaina 21.8. Paino 3440g ja pituus 51cm. Päästiin kotiin jo eilen kun kaikki ok. Apobase creme ja Amanda 3pv
  5. A

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Kiia08 Paljon onnea Neitiperho :laugh: :laugh: :laugh:
  6. A

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    SK06 Paljon onnea. Jyffe Toivottavasti lapsi toipuu nopeasti ja jaksamista sinulle :hug: Nyt rupeaa oikeasti ärsyttämään kun ihmiset kattoo mun mahaa ja sanoo : ootko varma että siellä on vain yksi :kieh: siis kohta mä varmaan lyön jos jonkun :ashamed: No ei nyt sentään mutta...
  7. A

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Säihke En ymmärrä näistä perätilaasioista mitään mutta muutama päivä sitten mies tuli töistä ja kertoi kun sen työkaveri oli saanut tytön. Oli ollut perätilassa ja syntynyt alakautta. Lonkat oli mennyt sijoiltaan ja lääkari oli sanonut että se on aika tavallista että eikö kukaan ole varoittanut...
  8. A

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Kiinealle paljon onnea Shihtzu Kiitos pesupähkinäinfosta. Mammaliini83 Minäkin haavelin siitä että pääsisin asuntomessuille mutta taitaa jäädä haaveeks. Tai sitten otetaan aurinkotuolit mukaan ja levätään aina joka kohteen välissä :laugh: Poni06 Kun me ostettiin astianpesukone vuosi...
  9. A

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Säihke Mun mies lähtee metsästysreissulle kaksi viikkoa lasketun ajan jälkeen (jos vauva on syntynyt) mutta kyllä me pärjätään. Joidenkin mielestä turhaa mutta en halua kieltää kun on jokavuotinen juttu ja jos hän jäis kotiin niin ei hänestä olis mitään hyötyä, varmasti huonolla tuulella joka...
  10. A

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Joskus on ollut puhetta unista näin raskausaikana ja mä näen nyt joka yö niin tyhmiä että niissä ei ole päätä eikä häntä. Esm. pari yötä on meiän vessanpönttö ollut tukossa ja tulvii pitkin lattiaa ja viime yönä anoppi oli ollut muutosleikissä mukana ja oli muuttunut tummaihoiseksi. Hänellä oli...
  11. A

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Kyllä se on sitten ihanaa tämä raskaana oleminen. Illalla ennen kuin menen nukkumaan niin menen vessaan jonka jälkeen puhdistan kasvot ja harjaan hampaat. Sitten totean että pitää mennä uudestaan vessaan. Kun pääseen sänkyyn asti asettelen kaikki ylimääräiset tyynyt ja peitot jalkojen väliin...
  12. A

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    En muista enää kuka valitti lonkkakivuista mutta ajattelin kertoa että mua auttoi lämmin kaurapussi silloin kuin odotin esikoista. Joskus riitti kun lämmitin sen illalla ja joskus piti taas uudestaan yöllä vessareissun yhteydessä.
  13. A

    ¤¤¤ELOMASSUT KESÄKUUSSA¤¤¤

    Heissan kaikille. Syön hillomunkin samalla kun luen teidän juttuja, voi että kun on hyvää. Pitäis niin kun kaikki muutkin vähentää herkkujen syönti mutta helpompi sanottu kun tehty. Meillä ei ole mitään erikoisia juhannussuunnitelmia, mies meinaa rakentaa koko juhannuksen niin minä teen...
  14. A

    ¤¤¤ELOMASSUT KESÄKUUSSA¤¤¤

    Tänään kun kävin neuvolassa säikähdin oikein kunnolla. Kaikki ok kunnes ei millään meinas löytyä sydänääniä. Lopulta ne löytyi mutta kyllä minä siinä ehdin ajatella vaikka mitä. Pari päivää on muuten ollut niin hiljaista siellä masussa ja liikkeet tuntuu vain joskus ja jotenkin kummalliselta...
  15. A

    OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

    Moi kaikille. Harvoin kirjoitan mutta käyn melkein joka päivä lukemassa teidän juttuja. Se antaa tosi paljon voimaa ja piristystä omaan arkeen. Siis suuri KIITOS kaikille jotka jaksaa kirjoittaa. Minä kuulun sinne valaskerhoon ja välillä tulee mietittyä että minkähän näköinen mä olen sitten...
  16. A

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Moi kaikille. Kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa. Olo on tähän asti ollut semmonen että en ole pystynyt käyttämään koneetta, heti tullut pahoinvointia. Nyt olo on...
  17. A

    ohoo plussasin

    Ajattelin kysyä sellaista että kun kejsarinleikkauksesta on alle vuoden ja nyt plussasin niin voiko tulla jotain ongelmia tämän raskauden kanssa??
  18. A

    Nutrisoijasta

    Tietääkö joku mitä nutrisoija maksaa? Kiitos etukäteen.

Yhteistyössä