Hakutulokset

  1. N

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Tervehdys pitkästä, pitkästä aikaa kaikille! Olen yrittänyt palstaa seurata, mutta kirjoittaminen on jäänyt. Sen verran omaa napaa, että nyt rv 34 menossa ja paksusti voidaan. Ikää siis 45v:-) 43v tulin vielä luomusti kaksi kertaa raskaaksi, mutta molemmat meni kesken. Eli varmasti munasolujen...
  2. N

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Mulla kokeiltiin monenlaista ja myös Ivf omilla soluilla. Ongelmia ei ollut raskautumisessa, mutta tuli aina kkm. Eli ilmeisesti solut jo niin huonolaatuisia, että raskaus ei voinut onnistua. Vaikka saalis oli ivf:ssä hyvä, niin laatu oli heikkoa. Nyt siis luovutetut munasolut käytössä ja...
  3. N

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Hienoja uutisia täällä! Onnea kovasti! Minä voin myös liittyä odottajien seuraan, nyt 9+4. La 26.1. ja ikää 45 v, mikä hivenen kauhistuttaa. Hyvin on raskaus sujunut ja tuntuu, että olo alkaa hieman helpottamaan. Monta viikkoa oli pahoinvointia ja kova väsymys.
  4. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos kysymästä @Pepperpepper:-) hyvin täällä menee, AA-blasto saatiin kyytiin tänään. Eli piinailu tässä kohta päällä. Yllättävän rauhallisin mielin tällä hetkellä, sillä pakkasessa myös 4 blastoa jäljellä. Testipäivä 21.5. Miten sinulla? @Ninnni ikävä kuulla terveysongelmistaSI, kovasti...
  5. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Maanantaina oli ensimmäinen ultra luovuttajalla, toinen tulossa perjantaina. Punktio sitten ensi viikolla kai ma tai ti. En tiedä yhtään solujen lukumäärää. Voiko semmoista kysyä? Välillä tuntuu, että ei kehtaa kysellä mitään vaikka ollaankin maksavia asiakkaita:-) Teillä @Ninnni olisi siis jo...
  6. N

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tervetuloa mukaan keskusteluun:-) nopsa vastaus tuohon PGT- asiaan… Minulle tehtiin viime syksynä alkiodiagnostiikka 2:lle blastolle. 3 blastoa tuli kaikenkaikkiaan. Ensimmäinen blasto siirrettiin ilman diagnostiikkaa, kun en malttanut odottaa tuloksia ja en halunnut, että sitä sörkitään yhtään...
  7. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moikka kaikille! Tampereen Ovumiassa asiat etenee ´vauhdilla, Viikko sitten eka soitto heille, siitä kahden päivän päästä ensi käynti ja tänään soittivat, että meille on löytynyt luovuttaja! Siis viikon sisällä koko homma. Dextrasta emme ole siis kuullut mitään, jonoon menimme joulukuussa...
  8. N

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Olet kuitenkin @Mimmimami vasta 40v eli eikö lääkäri yhtään innostunut selvittämään asiaa? Jos kaksi edellistä raskautta päättyy noilla viikoilla km, niin luulisi olevan syy kartoittaa tilanne. Kovasti tsemppiä! Miten @Katti75 vauvelin kanssa menee?
  9. N

    40 + so what, wol 14 (2019)

    No voi nyt itku. Olen todella pahoillani. Minulla mennyt vähän ohi, että minkä ikäinen olet? Munasolujen laatu heikkenee iän myötä niin hurjasti, että varmasti se voisi olla syynä keskenmenoille. Usein raskaus ei jatku edes noin pitkälle, vaan johonkin 5-7 vkolle. Itselle se tuli selväksi viime...
  10. N

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Voi ei:-( Pidetään nyt kovasti peukkuja, että tällä kertaa naisen vaisto ei ole oikeassa. Kyllähän vuotoja voi tulla muustakin syystä. Kovasti tsemppiä!
  11. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Me asumme Tampereella päin eli siirrymme kokonaan Ovumiaan. Eli saat yhden paikan jonossa eteenpäin meiltä:-) Oletko ollut aiemmin raskaana? Lääkäri painotti minulle sitä, että se on minun kantilta erittäin positiivinen asia, että olen ollut. Tiedä sitten.. mutta lähes 50% todennäköisyydestä...
  12. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heippa kaikille:-) Olen hetken seuraillut taustalla, mutta ajattelin nyt itsekin aktivoitua kirjoittamaan. Olemme tällä viikolla kirjautuneet Ovumialle Tampereelle ja tuntui, että jonoa ei ole ollenkaan. Sanoivatkin, että pankista voisi löytyä heti lahjoittaja. Muutenkin Ovumian touhu oli...
  13. N

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Katti75 paljon onnea💖
  14. N

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ei varmasti ole jäätyneet:-) olis varmaan rattikin jäässä, jos auton sisälämpötila laskisi alle nollaan. Ei huolta.
  15. N

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Minäkin täältä pitkästä aikaa aktivoidun palstalle. Olen myös 45v ja ivf- hoito päättyi keskenmenoon marraskuun puolivälissä. Olin silloin vielä 44v. Minulla saatiin 10 munasolua, joista kaikki hedelmöittyi. Mahtavasti vielä kolme saatiin blastoksi asti, joista ensimmäinen blasto siirrettiin...
  16. N

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Joo, me saatiin kolme blastoksi asti. Kaksi alkiota meni diagnostiikkaan ja todettiin siirtokelvottomaksi. Tämä ainut blasto kyllä sitten kiinnittyi, mutta taisi olla myös viallinen, kun lakkasi kehittymästä. Sinulla on @Katti75 käynyt kyllä uskomaton tuuri, aivan ihanaa! Me nyt harkitaan sitä...
  17. N

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Kiitos kysymästä ja moikka pitkästä aikaa! Minulle tuli lopulta keskenmeno viikolla 7. Lääkkeellinen tyhjennys oli juuri viime viikonloppuna ja nyt vuoto lähes ohi. Olemme jo luovuttaneet, täytän ensi viikolla 45v. En osaa enää olla edes surullinen, sillä kaikkemme teimme. Kaksi kertaa tulin...
  18. N

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    vielä lisäys nato, että mä sain selkeimmän plussan ovistestillä juuri noilla sinun päivillä. R-testi oli pitkään himmeä haamu.
  19. N

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Te elätte täällä jännittäviä aikoja… pidän teille peukut pystyssä! toivon todella, että plussa Natolla vahvistuu. Valitettavasti minulla on ilmeisesti keskenmeno juuri käynnissä. Vuoto lisääntynyt ja vatsa supistelee. Olin tähän henkisesti valmistautunut jo pidemmän aikaa ja nyt olo jo aika...
  20. N

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi itku @Nato! Tuo tunne on niin kamala ja kuukausi on todella pitkä aika taas odotella. Minä kyllä dextrassa tikutin oulaatiota ja jännitin myös, että siirto osuisi viikonlopulle. Ovitrelle pistettiin kyllä sitten aikanaan, kun ovulatio ei itsellään alkanut ja olettavasti silloin folli oli...

Yhteistyössä