Hakutulokset

  1. J

    Huonosti nukkuvia 1vuotiaita?

    Meillä neiti 1v.1kk ja on aina nukkunut yönsä levottomasti, heräilee 1-4 kertaa ja istua kököttää sängyssään ja itkeskelee, maidolla ollaan saatu hänet sitten takaisin unten maille. Nyt viikon verran menty niin,ettei maitoa annettu,koska haluttais muutosta tohon heräilyyn,kun mulla alkaa ensi...
  2. J

    1-vuotiaan silmä vuotaa jatkuvasti..?

    Meillä vuotaa tuon 1v. neidin toinen silmä tosi paljon. Silmätulehdusta on ollut ja sitä hoidettu lääkärin määräämillä tipoilla, sitten kun kuuri ohi, niin parin pvän päästä alkaa silmä taas vuotamaan, siis ei rähmi aina, vuotaa vaan. Onko jollakin kokemusta? Neuvolassa joskus sanoi että...
  3. J

    Britax Multi-Tech istuin. Kokemuksia?

    Hei. Siis ollaan hankkimassa turvaisuinta ja edellytyksenä se että sais selkä- ja kasvotmenosuuntaan. Tuo multi-tech istuin tullut nyt aika ykkösvaihtoehdoksi, mutta on sen verran hintava että kysyisin kokemuksia? Onko hyvä kiinnittää autoon? Viekö paljon tilaa?(käydään kyllä testaamassa...
  4. J

    Kulmahammas ekana?

    Mulla tyttö 5kk ja alhaalla kulmassa ien "pullottaa" ja siinä näkyy valkoista, voiko kulmahammas puhjeta ekana?? Tai siis näköjään, jos tuo kerran hammas on..mut en oo kuullut et kulmahammas tulis ensimmäisenä.... :D
  5. J

    EMMALJUNGA City Cross

    Ollaan hankkimassa rattaiksi City Cross-rattaita. Kokemuksia kaivataan. Saako istuinosan makuuasentoon?? Hankitaan siis pelkiksi rattaiksi. Kiitos :)
  6. J

    Äitiyspäivärahan hakemisesta

    Mulla vakkari työ, mutta nyt raskauden aikana on tuntihommat vähentynyt niin paljon kuukaudessa (itse niin toivoin) että aion hakea liitosta ns. puuttuvilta päiviltä rahaa. Mun pitäis nyt vaan täyttää kelaan äippärahahakemus, niin miten se toimii kun saa palkkaa ja liitolta rahan?? Molemmista...
  7. J

    Teutonia Spirit S3 etupyörä, lukittuva?

    Onko kyseisissä menopeleissä lukittuva etupyörä??

Yhteistyössä