Hakutulokset

  1. M

    Joku jättänyt päikkärit pois vajaa 2-vuotiaana?

    Meillä jäi pojalta päikkärit pois kotona oltaessa 1 v 10 kk:n iässä. Oli jo pitkään erittäin hankalaa saada päiväunille ja käytimme kaikenlaisia konsteja (autoon nukuttaminen ym. ym.). Mieheni on pienenä ollut myös vähäuninen ja hän ei ole nukkunut päikkäreitä enää alle kaksi-vuotiaana myöskään...
  2. M

    Perhepetiläiset, miten nukutte hotellissa?

    Moi! Vähän olemme miettineet, että jos lähtisimme jonnekin lomalle alle kaksi-vuotiaan taaperon kanssa. Mietityttää kuitenkin tuo nukkumispuoli. Joskus olemme kotimaan matkalla joutuneet käyttämään matkasänkyä ja ne yöt on kyllä menneet tosi huonosti. Lapsemme heräilee edelleen muutaman...
  3. M

    Turvallinen syöttötuoli pakoon yrittävälle taaperolle?

    Meillä on Geutherin Family tuoli ja siinä valjaat. On TrippTrapin hintaluokkaa. Menee 80 kg asti, voi käyttää vielä vaikka koululaistuolina.
  4. M

    Korvien putkitus yksityisellä, PK-seutu

    Hei, Meillä on edessä korvien putkitus vajaa 1,5 -vuotiaalla lapselle. Osaako kukaan suositella hyvää lääkäriä, joka on tehnyt hyvin putkituksen? Ollaan käytetty Mehiläistä ja Mehiläisen lääkäri olisi siten meille paras.
  5. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Moi! Mekin ruvetaan taas käymään UP:ssa. Meidän kaveri nukkuu vain yhdet päikyt enää ja ne on useimmiten n. klo 11-13.30, joten meidän pitää mennä sinne heti aamusta. Jos on muita heti aamusta menijöitä, niin yritetään vaikka sopia joskus treffit.
  6. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Moi! Mies menee töihin pitkän kesäloman jälkeen huomenna ja minäkin heräsin siihen, että ihmisten pariinkin vois hakeutua. Ukkopekkaan ajattelin mennä joku päivä. Mimi83 ja muut, jos olette menossa UP:hen, niin laitelkaa viestiä...
  7. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Pitäiskö sopia treffit johonkin paikkaan porukalla? Ukkopekkakin aukeaa taas kuukauden päästä, joten siellä varmaan nähdään viimeistään, jos ei sitä ennen tapaamista järjestetä.
  8. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Moi! Muutaman kanssa olen minä tavannut. Meilläkin on vain poika sairastellut, joten on välillä pitänyt peruuttaa treffit. Ukkopekka on nyt mennyt kiinni kesäksi, joten siellä ei voi nyt enää tavata. Mutta voihan sitä tavata vaikka jumbossa tms., jos on halukkaita.
  9. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Moi Saniainen! Mikä aika päivästä sulle ois yleensä hyvä? Mä ajattelin ainakin yrittää mennä ens viikon tiistaina (lähden matkoille loppuviikoksi ja maanantai ei käynyt Piklulle), mutta ajattelin itse ruveta käymään siellä pari kertaa viikossa, joten sovitaan vaan uusi päivä, joka käy sulle...
  10. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Moi! Ollaan alustavasti sovittu, että mentäis ensi tiistaina sinne. Käviskö teille myös tuo tiistai? T: Mia
  11. M

    Turvaistuin kasvot meno suuntaan(ko?)

    Olen ymmärtänyt, että Keski-Euroopassa käytetään kasvot menosuuntaan. Minäkin tilasin Saksasta Britax-römerin King Plus istuimen (kasvot menosuuntaan), kun se malli oli ainakin Suomen Autoliiton sivuilla saanut hyvät testitulokset. Meidän autossa ei ole Isofix-kiinnikkeitä ja oli hankalaa löytää...
  12. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Moi! Kun nyt jäi vähän auki, että onko ketään tulossa, niin ei olla mekään menossa Ukkopekkaan huomenna. Seuraa ois kiva saada, joten ilmoitelkaa, kun teille sopii...
  13. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Onko muita nyt tulossa? Me tosissaan voitais lähteä, mutta meille käy tällä viikolla muitakin päiviä. Torstaina on menoa.
  14. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Meille kävis näillä näkymin nyt tuleva maanantai. Mikä aika olisi sopiva (tai siis on varmaan hankalaaa löytyy aika, joka olisi kaikille ihanteellinen, mutta yritetään...)? Meille kävis esim. klo 10.00 jälkeen. Mites teillä muilla?
  15. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Ollaan suunniteltu, että mentäis Ukkopekkaan joku päivä. Meidän poitsulla on vaan nyt nuhaa, mutta esim. seuraavalla viikolla käy. Maanantai siellä on kuulemma rauhallinen päivä, joten sitä vois harkita.
  16. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Moi Piklu! Laitan sulle yv:tä. Mia
  17. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Moi! Kiva. Olen nyt ensi viikolla äitini luona käymässä, mutta sitä seuraava viikko käy. Mites sulla silloin?
  18. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Avoin päiväkoti on Tikkurilassa ja sinne voi mennä kuka vaan (on maksuton). Täällä mun neuvolan ilmoitustaululla oli esite siitä. Muistaakseni torstaisin siellä on pienten muskari. Alla on netistä poimimani yhteystiedot. Ukko-Pekka Asematie 3, II kerros (sisäpiha) 01300 Vantaa p. 8392...
  19. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Täällä 31-vuotias vajaan 7-kuukautisen pojan äiti Päiväkummusta. Oletteko koskaan treffanneet avoimessa päiväkodissa (Ukkopekassa)? Itse ajattelin mennä sinne käymään ensimmäistä kertaa tässä lähiviikkoina.
  20. M

    Rintapumpusta avent isis vai ainu???

    Mulla on Ainun uusin Swing sähköpumppu ollut 6 kuukutta ja on toiminut hyvin. Maksoi muistaakseni 139 ?. On kuulemma paljon hiljaisempi kuin aikaisempi malli.

Yhteistyössä