Hakutulokset

  1. myhkäri

    Perätilavauva, sektio vai alatie synnytys?

    Kertokaa kokemuksianne jos olette itse saaneet valita, oletteko synnyttäneet perätila vauvan normaalisti vai oletteko vaatineet sektion? Mitkä asiat ovat vaikuttaneet valintaanne? Mulla on tilanne sellainen että pari päivän päästä yritetään kääntää vauvaa ja jos käännös ei onnistu joudun...
  2. myhkäri

    Vauvan asento mahassa

    Kertokaapas kokemuksia onko vauva kääntynyt mahassa pää alaspäin jos on ollut pitemmän aikaa istualtaan? Siis nyt menossa rv 28 ja vauva on istunut risti istunnassa jo kolme kuukautta, onko keinoja saada kääntymään? Ja vielä galluppia onko tullut tyttö vai poika jos vauva on istunut lähes...
  3. myhkäri

    Mistä kunnollisia tukisukkahousuja?

    Auttakaa, mistä saa hyviä tukisukkahousuja, nettilinkkejä mielellään. Kaupasta ei löydy tarpeeks pitkiä, kerran kun vetää väkisin päälle niin ne on jo rikki! :kieh: Ei mitään hirveen kalliita, kiitos...
  4. myhkäri

    Helppo isänpäiväkortti?

    Antakaas vinkkejä millaisia isänpäiväkortteja olette askarrelleet? Jotain tosi yksinkertaista mitä tuo kaksivuotiaskin jaksais tehä. Tuntuu niin hölmöltä antaa vaan kartonginpala missä on muutama viiva hutastu.
  5. myhkäri

    Hyvä kaukalo vauvalle, kunnon päätuki!?

    Suositelkaas hyviä kaukaloita vauvalle, sais olla kunnon pääntuki kun asutaan hiekkateidn varsilla, pelkään että vauvalle tulee jotain ravistelu vammoja kun on niin kuoppaset tiet. No joo ehkä vähän liioteltua mut mitenkä sen pään sais tuettua paikalleen? Hintaa sais olla korkeintaan 150?.
  6. myhkäri

    nalle puh kilpailu kaks plus lehessä?

    Miten ihmeessä siihen oikein voi osallistua?! Kun menee siihen osotteeseen ja klikkaa osallistu niin se menee kaks plussan etusivulle ja siellä ei oo mitään mainintaa koko kilpailusta?
  7. myhkäri

    Vauva tulossa, mistä saa lahjoja?

    Kertokaas kaikki maholliset systeemit mihin kannattaa ilmottaa kun on vauva tulossa? Siis tarkotan semmosia mistä saa kaikkee kivaa ilmaseks, libero ja vau`kirja on jo listalla. Mitäs muita löytyy?
  8. myhkäri

    Leluhylly lastenhuoneeseen

    Mistä ootte löytäneet kunnollisia leluhyllyjä lastenhuoneeseen? Siis semmosta mihin mahtuu lelulaatikot kunnolla eikä tule hyllyistä yli. Tuntuu ettei missään myydä semmosia, kaikki on jotain 30cm syviä. Joo, Ikeassa ois mutta matkaa ois lähimpään 400km.
  9. myhkäri

    Värssy hääkorttiin

    Kertokaas nättejä värssyjä hääonnittelukorttiin, ite en keksi mitään. :flower:
  10. myhkäri

    Sydänäänet

    Millä viikolla teillä on kuulunu vauvan sydänäänet neuvolassa? Mulla nyt 9+4 ja tänään yritettiin kuunnella mut ei mitään.. :|
  11. myhkäri

    Leivonta-apuja!

    Antakaas joku hyvä ja helppo ohje mitä voisin tehä rahkasta, menee huomenna vanhaks pitäs keksiä jotain! Jälkkärikin käy tai joku leivontajutska!
  12. myhkäri

    Lakkapiirakka

    Onnistuuko jos teen valmiista piirakkapohjasta ja lakoista piirakan,kermaviilikuorrutuksella? Siis mitä niille lakoilla tapahtuu uunissa, viime syksysiä pakastelakkoja ovat?
  13. myhkäri

    Polttareista

    Lauantaina on kaverin polttarit parin sadan kilometrin päässä, oon sinne kyllä menossa mutta onpa mukavaa olla raskaana semmosessa porukassa, kaikki on varmasti ympäri päissään! Mitenhän sitä jaksaa aamuun asti juhlia...
  14. myhkäri

    MEILLE TULEE VAUVA!!!

    Äsken plussasin.... :heart:
  15. myhkäri

    Täällä haamuillaan... :)

    Tein äsken testin ja eikös sieltä haamuviiva kurki... Kuinkahan kauan kannattaa oottaa ennen uuden testin tekoa että asia varmistuis?
  16. myhkäri

    Korvien huuhtelu

    Pojalla on iltapäivällä aika korvien huuhteluun, ovat täynnä vaikkua. Ei oo ennen käyty, kertokaa kokemuksianne. Pitääkö varautua hirveeseen huutoon ja tappeluun? Ikää nyt 1v10kk.
  17. myhkäri

    Apua! Yllätysvieraita!

    Nyt pitäs äkkiä saaha loihdittua jotain torttutaikinasta ja kinkkukuutioista, mitä muuta voi laittaa? Siis aattelin tehä kinkkupasteijoita. Juustokin on päässy loppumaan..
  18. myhkäri

    Muita Pamilaisia jotka lähössä ens la Särkänniemeen?

    Löytyykös teitä täältä? :)
  19. myhkäri

    Huomenna testataan...

    En malttas millään oottaa mut oon päättäny että on pakko oottaa aamuun asti... :headwall:
  20. myhkäri

    Raskauden ensioireet

    Onko joitain oireita joista voi tietää olevansa raskaana? Mulla alamaha tosi kova ja kipristelee kummasti, muistelisin että esikoista oottaessa oli samanlaisia tuntemuksia mut ei jaksa muistaa varmaks. Luulisin et vielä ois liian aikasta testata.. Vai onko tää vaan mun toiveajattelua?

Yhteistyössä