Hakutulokset

  1. J

    Mitä pyykipesuainetta käyttäisin???

    Käytän myös Allegroa mutta mielestäni tahrat ei oikein sillä lähde, eikä valkopyykkiinkään oikein toimi. Hmm.. pitäisköhän muistaa käyttää sitä sappisaippuaa :ashamed: Toisaalta haluaisin ettei tarvitsisi tahroja miettiä.. Tykkään kyllä Allegrosta sillä haju on raikas eikä zeoliittipölyä tule.
  2. J

    Käsienpesualtaan puhdistus?

    Värjäytymät olen saanut pois hankaamalla sitruunan kuorta nurinpäin, kannattaa kokeilla! B) Muuten käytän norm. kylpyhuoneen pesuainetta (Kiilto) tai joskus "Vimiä" (Cif tms).
  3. J

    Mitä siteitä käytätte?

    Dailyn siteet käytössä ja Rainbown (ent. Daily) tampoonit. Kuukuppi harkinnassa :p Alwaysin siteet hiostaa :$
  4. J

    Onko muilla kokemusta s-pankin palvelusta?

    Tapiolassakin on ihan kiva korko käyttötilille B) Lasten säästötilitkin siellä. Meillä on kaikki vakuutukset siellä niin ei tule käyttömaksujakaan. Lainoja meillä ei ole.
  5. J

    Itkuhälytin

    Meillä oli Philipsin ja hyvä oli, ei ottanut ainakaan "vieraita ääniä" vastaan.
  6. J

    Lattianpesuaine kun vauva ryömii

    Mäntytolua itse käytän (ja mikrokuitumoppia). Pesuainetta annostelen kyllä melko vähän.
  7. J

    pinttynyt pöly liesituulettimen lasissa

    Mielestäni suihkutettava Tolu (punainen pullo) tehoaa tosi hyvin kaikenlaiseen likaan, varsinkin rasvaaan. Sillä olen saanut jopa sormenjäljet pois valkoisista kaapinovista :whistle:
  8. J

    Huuhtelukirkaste

    Se määrä on aivan älyttömän pieni kyllä.. Voiko teidän koneessa säätää paljonko sitä tulee? Meillä on asteikko 1-4 ja ykkösellä tulee ihan hyvää =) Olen joskus kyllä miettinyt samaa, mutta en ole kuullut muista menetelmistä..
  9. J

    WC:n pesu

    Käytän pönttöön wc-ankkaa. Ja koko istuimen pyyhin välillä Kiilto kylpyhuoneen puhdistusaineella. Siinä on raikas tuoksu :)
  10. J

    Pakolliset menot, paljonko?

    Menot n. 1500 e. Meitä on neljä (nuorin alle vuoden ikäinen). Ylimääräiset joutuu kyllä karsimaan pois :| Mukana kyllä puhelinkulutkin mutta meillä on yleensä n. 25 e yhteinen lasku ;) Kohta hoitovapaalle eli tulot laskee n. 400 :| Onneksi on vähän takataskussa mistä ottaa, mutta kyllä...
  11. J

    Tummentumat pyyhkeistä pois

    Kokeilepa seuraavaksi jotain jauhemaista pesuainetta. Nestemäisissä pesuaineissa ei ole valkaisuaineita ja ne toimivat muutenkin vähän eri tavalla. (Ne sopivat kyllä mainiosti esim pikapesuun ja hienopesuun) Jauhemaisissakin on eroja, suosittelen sellaista missä ei ole zeoliittiä. Kloritea ei...

Yhteistyössä