Hakutulokset

  1. R

    Minkä ikäisenä kannattaisi laittaa päiväkotiin?

    Ikuisuusaihe, mutta mietityttää silti... tyttö täyttää kohta kolme ja poika on vasta reilu puolivuotias, joten ei ole ihan ajankohtainen aihe. Mutta kun tytön kanssa on nyt kerho aloitettu, niin on siellä kovasti itkeskellyt eikä osaa oikein ryhmässä toimia... koitetaan nyt vielä jatkaa...
  2. R

    Millä mä löydän mun vanhat viestit?

    Ei ole pitkään aikaan tullut palstailtua, mutta nyt piti käydä lukemassa omia vanhoja juttuja esikoisen rintaraivareista, kun ei enää muista ja kuopuksella on samoja oireita... mutta profiilissa näkyy vaan osa jutuista. Millä ne loput näkee vai näkeekö millään, haulla en löytänyt?
  3. R

    Mitä mieltä, kannattaisiko laittaa osapäivähoitoon?

    Kaipalen mielipiteitä, kun on esikoinen kyseessä niin ei ole kokemusta... Meillä siis pian vuoden täyttävä pikkuneiti. Hoidan häntä kotona, olen nyt työttömänä mutta suunnittelen kyllä työelämään paluuta ehkä vuodenvaihteessa jos töitä vaan löytyy. Siinä tapauksessa tyttö pitäisi laittaa...
  4. R

    Millainen turvaistuin kannattaa hankkia?

    Vauva kasvaa ja turvakaukalo käy kohta pieneksi... kyselisin kokemuksia, millainen turvaistuin kannattaa hankkia? Käytiin lastentarvikeliikkeestä kyselemässä ja siellä suositeltiin Graco Cosmic:ia, hintaa 350 ?... Tietty turva-asioista ei kannata tinkiä, mutta onko istuin hintansa arvoinen vai...
  5. R

    Nyt alkoi laihis!

    Eli pitkällisten selittelyiden ja lykkäysten jälkeen aion lopultakin aloittaa raskauskilojen ja pohjalla jo olleiden ylimääräisten kilojen pudotuksen! Pakko vaan ottaa itseään niskasta kiinni, en aio koko vaatevarastoani uusia ja en kai voi ikuisesti näissä mammavaatteissakaan kulkea...

Yhteistyössä