Hakutulokset

  1. H

    Kolmatta Lasta 'Yrittävät' (vol. 2)

    ...ajattelin ilmoitella itsestäni taas =) Olen pysytellyt tarkoituksella hissukseen ja odottellut menkkoja alkavaksi, mikä tapahtuikin eilen. Nyt sitten saadaan luvan kanssa aloittaa taas kolmannen yritys. Joku kyseli asumismuodoista; meillä tällä hetkellä vuokrakolmio kerrostalossa, 73...
  2. H

    Kolmatta lasta "yrittävät"

    ...täällä taas. Tänään kävin yksityisellä ultrassa, kun on keskenmenon jälkeen ollut kaikenlaista ja nyt sain "terveen paperit" eli nyt vaan odotellaan et menkat alkaa ja sitten uudestaan yritys päälle...nyt ollaan jo henkisesti ja fyysisesti toivuttu keskenmenosta, joten ihan hyvillä mielin...
  3. H

    Keskenmeno vai kuukautiset???

    Näin itsekin päättelin ja oikeastaan olen asiasta iloinen, että tulee kunnolla pois, kun pelkäsin, ettei kaikki "tavara" tulekaan itsestään. Nyt näyttää onneksi siltä, että kaikki poistuisi luonnollisesti. Tällä hetkellä selkää särkee ja alavatsaa myös, vuoto on aika runsasta ja hyytymiä tulee...
  4. H

    Keskenmeno vai kuukautiset???

    Onko muilla käynyt vastaavaa? eli sikiö tuli viime viikon keskiviikkona pois ilman sen kummempia vuotoja ja sen jälkeen ei vuotanut ollenkaan muutama viirua lukuunottamatta. Eilen alkoi vuoto tosissaan ja oli vatsa todella kipeänä, hyvä et pääsin liikkumaan ja äsken vessassa käydessäni löysin...
  5. H

    onko jollain alannut menkat keskenmenon jälkeen jo yli viikon päästä??

    ...eli eilen alkoi vuotamaan todella runsaasti ja kivut ovat olleet aika kovat. (km viim.viikon keskiviikkona)Olen tavallisestikin aika kipeä menkkojen aikaan ja nämä kivut tulivat sitten tuplana, mikä kuulema normalia.Lähdin sitten illalla päivystykseen tarkistamaan ettei kyse ole mistään...
  6. H

    Kirkasta vai rusehtavaa?

    Mulla on huomiseksi varattu labraan lähete, jossa otetaan raskausarvot. Meidän terveyskeskuksessa ei ole ultraa, eikä lähetetä psitetä kovinkaan heppoisesti. Täytyy siis vain odotella niitä tuloksia... Mulla ei tule verta nyt kuin vain jos joudun esim. käymään kakkostarpeella jolloin joutuu...
  7. H

    Kirkasta vai rusehtavaa?

    Olin vasta kuudennella viikolla, joten kai se oli ihan normaalia. Nyt ei oikeastaan vuoda enää ollenkaan, mutta ihmetyttää kun on vielä tosi väsy, huimaa ja välillä on huono olo. Näin joulun alla nämäkin oireet saattaa tietenkin johtua mistä vain...
  8. H

    Kirkasta vai rusehtavaa?

    Kuuluuko keskenmenon jälkeen vuotavan veren olla kirkasta vai rusehtavaa? Mulla ei ensinnäkään ole vuotanut missään vaiheessa paljoa, vain pyyhittäessä ja ainoakerta jolloin tuli enemmän oli silloin, kun itse keskenmeno tapahtui, tosin silloinkaan itse verta ei tullut juuri lainkaan. Keskenmenon...
  9. H

    Huhkuu palaa takaisin tälle "osastolle"...

    Kiitos Pamu k =) Ainoa mikä ihmetyttää on se ettei ollut mitään oireita ym. mikä suoranaisesti olisi viitannut keskenmenoon. Mulla tuli samalla tavalla vuotoa kuin junioria odotellessa, joten en siitä osannut huolestua, mutta mitään kipuja ym. ei ollut. Vaisto kuitenkin heti alussa sanoi ettei...
  10. H

    ¤¤ ELOMASSUT 2008 ¤¤ part.2

    ...sain eilen keskenmenon. En ole ennen uskonut, että kyllä nainen vaistoaa, jos omassa kropassa kaikki ei ole kunnossa, mutta nyt se tuli todistettua. Koko ajan mulla on ollut tunne ettei kaikki ole kunnossa vaikka periaatteessa mikään ei suoranaisesti viitannut tulevaan keskenmenoon. Itse...
  11. H

    ¤¤ ELOMASSUT 2008 ¤¤ part.2

    ...sain eilen keskenmenon. En ole ennen uskonut, että kyllä nainen vaistoaa, jos omassa kropassa kaikki ei ole kunnossa, mutta nyt se tuli todistettua. Koko ajan mulla on ollut tunne ettei kaikki ole kunnossa vaikka periaatteessa mikään ei suoranaisesti viitannut tulevaan keskenmenoon. Itse...
  12. H

    Huhkuu palaa takaisin tälle "osastolle"...

    ...olisihan se ollut liian hyvää ollakseen totta, että heti ekalla tärppäis ja kaikki menis hyvin loppuun asti. Eilen illalla pikkuinen päätti ettei tämä retki ollut häntä varten... On se vaikeata, vaikka menikin alussa kesken :( Nyt pitää vain surra tämä ja sitten yrittää uudelleen. Miehen...
  13. H

    Kolmatta lasta "yrittävät"

    Pidän peukkuja, että tulette pian perässä :)
  14. H

    ¤¤ ELOMASSUT 2008 ¤¤ part.2

    niin ja tarkoitus olisi synnyttää Jorvissa mikäli ei muuteta sitä ennen ja sikäli että ehdin edes kotoa lähtemään ennen H-hetkeä. Meillä nää lapset tuppaa tulemaan aika reipasta vauhtia maailmaan... =)
  15. H

    ¤¤ ELOMASSUT 2008 ¤¤ part.2

    ...milloin aiotaan kertoa muille raskaudesta...mulla on maha jo niin turvoksissa, että naapuri kysyi olenko raskaana ennen kuin olin testin edes tehnyt, joten ei varmaan kauhean pitkälle voida tätä salata :laugh:
  16. H

    ¤¤ ELOMASSUT 2008 ¤¤ part.2

    Eli testi näytti kahta viivaa eilen :) kolmas veijari olisi tulossa.Laskettu aika olis koneen mukaan 18.8.08...kuulostaa hyvältä :heart: Mulla on oireet ollut jo reilu viikon olemassa; yökötystä, vatsa kovalla, väsymystä, rintojen arkuutta, vatsan nippailua ym. Toivotaan et masuasukki pysyy...
  17. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    Tää kävi harvinaisen nopeasti. Naureskelin tuossa miehen kanssa et jos joskus halutaan neljäs lapsi niin se ehtii tulla ennen kuin me edes ajatellaan koko asiaa, koska esikoisen yritys kesti 6kk, juniorin 3kk, tämä kolmas tuli ekalla kierrolla niin mitenköhän neljännen kanssa kävis :)
  18. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    ...eli testasin muutamia päiviä sitten ja silloin tuli nega, mutta mulla on niin lyhyt kierto et joka raskaudessa on käynyt samalla tavalla. OIreina mulla on ollu jo viikon ajan väsy, vatsan nipistely/särky, etova olo, tiputteluvuoto, rintojen arkuus...mitäköhän vielä? :laugh: eiköhän ne siinä...
  19. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    Eli viiva ilmestyi eilen tikkuun.Osaasin kyllä odottaa sitä, koska oireet alkoi jo viikko sitten. Tulkaahan pian perästä tuonne toiselle puolelle :hug:
  20. H

    Kolmatta lasta "yrittävät"

    Tein eilen testin ja viivahan sieltä tuli. Niinkuin aiemmin kirjoittelin niin oireet tuli aikaisin vaikka ensin negaa näytti :whistle: Siirrynkin nyt sitten tuonne toiselle puolelle ja oivon, että tulette yhtä nopeasti perässä kuin itse sinne siirryn (tärppäsi ekasta). Toivotaan et masuasukki...

Yhteistyössä