Hakutulokset

  1. M

    Millähän me päästään vauvan kanssa sairaalasta kotiin?

    Turvakaukalon toimitusaika vaan tuntuu venyvän. viimeisten tietojen mukaan lähtee perjantaina postiin. Huomenna ois yliaikaiskontrollikin ja viikot siis nyt 41+2. Onkohan sairaalalla lainata turvakaukaloa? Matkaakaan ei kotiin ole kuin jotain ehkä kilometri, mutta näillä ilmoilla ei vissii...
  2. M

    Isoista imetysliiveistä

    Aikaisemminkin oon tätä kyllä kyselly, mutten löydä sitä ketjua enää mistään. Koko on siis 70G/H ja 70H imetysliivit ois hakusessa. Beluan ja Lumingerien sivut oon esimerkiksi kattonu, ja koittanu googlella löytää. Lähinnä näyttää ongelmana olevan tuo ympärysmitta -_- Apua! :attn:
  3. M

    Poikien nimiä!

    Ehdottakaas pojalle nimiä. Miulla pää lyö tyhjää, tytölle ois miusta ollu helpompi keksiä nimi :D Nimiä jotka on herättäny muita kuin negatiivisia kuvia: Leo, Vili, Pyry, Myytti, Aarni, Nikolas. Eli jotain tällaista nyt haetaan. Sukunimi ei ole tyypillinen suomalainen sukunimi. noniin...
  4. M

    Saatiin sitten ilmeisesti väärennetty viidenkympin seteli PANKISTA

    Mies kävi tänään pankista hakemassa käteistä. Käytiin äsken sitten kaupassa, ja mies koitti maksaa sillä viiskymppisellä minkä oli pankista saanu, ei kelvannu :o Seteliä tutki monta kassaneitiä ja vartija. Se mokoma loisti siinä uv valossa ihan sinisenä. Noh, ostokset jäi kassalle ja...
  5. M

    Mistä löytyis isoa kokoa olevia imetysliivejä?

    Oon koittanu jo monesta paikkaa etsiä, mut ei tunnu löytyvän. Normaali koko on siis 70H ja varmaankin suunnilleen yhtä kokoa suuremmat pitäisi löytyä. Monessa paikassa tuntuu koot jämähtävän viimeistään 70G kohdalle. Osaisiko joku auttaa?
  6. M

    Marinaa (tupakanhimosta)

    Siis miten tää voi tällä kertaa olla näin hiivatin hankalaa! Ei tää polttamattomuus vaan viime raskaudessa näin kamalaa ollu! Toki koko raskauden tupakanhimo nosti päätään harva se päivä, mutta meni nopeasti ohi, enkä polttamaan kertaakaan sortunu. No nyt tää on ihan helvetistä! Tää himo on...
  7. M

    Onko Joensuussa vappumarkkinoita?

    Lehdestä en löytänyt halaistua sanaa, enkä netistä. Tietääkö kukaan?
  8. M

    Lääkkeet loppu, mitä kautta sais nopeasti uuden/uusitun reseptin?

    Elikkä tilanne tämä, huomasin liian myöhään että lääkkeet onkin päässy loppumaan, paikka mistä olen saanut reseptin ja asioinut muutenkin tän kanssa on YTHS, joka on nyt tietysti kiinni. Voinko mennä päivystykseen? Antaisko ne sieltä uuden reseptin, jos vien tuon vanhan ns. todisteeksi...
  9. M

    Kokemuksia varhaisultrasta Joensuussa!

    Eli onko kukaan käynyt? Jos on niin missä, ja millanen käynti oli? Paljonko tuli hintaa? Niin ja missä vaiheessa alkuraskautta kävit?
  10. M

    Näkeekö joku muukin tässä jotain :O

    :o
  11. M

    Mitähän tässä nyt tekis..

    Ollaan oltu miehen kanssa vauvakuumeisia jo puolisen vuotta. Esikoinen on nyt 1,5v. Ongelmana on se että esikoisen jälkeen sorruin taas polttamaan :ashamed: Ja mietin että, jos nyt sitten kävis tuuri ja alkas tuo toinen vauva itämään, niin kuinkakohan paha on se ihan alkuviikoilla polttaminen...
  12. M

    Mitähä tää nyt meinaa? (tisseistä tulee maitoa)

    Elikkä, imetyksen oon lopettanu jo noin 8kk sitten, ja tänään huomasin että paita on märkä nännien kohdalta, ajattelin että on vaan hanasta lentäny tms. No vähän myöhemmin huomasin taas samaa vasemman rinnan kohdalla ja päätin sitten kokeilla tuleeko sieltä maitoa vai mitä. Ja kyllä sieltä...
  13. M

    Puhelinreseptistä

    Elikkä miten toi toimii käytännössä? Lääkäri siis soittaa apteekkiin ja sit meen vaan apteekkiin ja sanon et miulle on puhelinresepti?
  14. M

    Jäähyväiskirjeen julkisuudesta

    Elikkä, itse olen saanut äitini jäähyväiskirjeen kopion poliisilta ja tätini, eli äitini sisko haluaisi tästä kopion myös. Mietin kuitenkin että onko jotenkin väärin jos en anna hänelle kopiota siitä osasta mikä on suunnattu minulle?
  15. M

    Otetaanko oikeusaputoimistossa myös säästötilin rahat huomioon?

    Elikkä siinä se kysymys sitten tulikin? Miehen vanhemmat on säästäneet miehelle tuhansia euroja säästötilille ja nyt kun tarvitsen oikeudellista apua, mietin saanko sitä, ton säästötilin takia. Auttakaas nyt tietäväiset!
  16. M

    Itsemurha

    Miten itsemurhan tehneen lähiomaisen suru eroaa muilla tavoin kuolleiden lähiomaisten surusta? Tietääkö kukaan?
  17. M

    Lasketaanko puuroon sekoitettu korvike päivän maidonsaantiin?

    Elikkä meinasin antaa tytölle aamupalaks puuroa, mut mietin tota että tuleeko sitten se minimimäärä maitoo per päivä sitten täyteen, ennen on saanu maitoa aamupalaks, mut nyt ajattelin et vois vaihtaa puuroon jos sekin maito lasketaan.. Eli onkos viisaita mammoja paikalla? :D
  18. M

    Kodonhoidontuen hoitolisä

    Elikkä olen hakemassa kodinhoidontukea ja hoitolisää (täytän hakemusta netissä ) niin mites ku tuossa kysytään miehen palkkaa, niin laitetaanko se siihen ilman veroja vai verojen jälkeen?
  19. M

    Voikohan nuo raskaustestit olla viallisia?

    Elikkä, synnytyksestä aikaa puoli vuotta. Ehkäsyä käytetty oikea oppisesti koko ajan. Neljät menkat on tainnu olla ja kierto on ollu 37-38 päivää. Nyt sitten on menkat viikon myöhässä. Ekan testin tein jo viime sunnuntai iltana ja toisen keskiviikko iltana ja molemmat näytti negaa. Ostin siis...
  20. M

    Synnytyksen jälkeiset menkat

    Elikkä, ilmeisesti on aika yleistä että menkat eivät tule ajallaan synnytyksen jälkeen, vai onko? Siis itse oon synnyttäny kesäkuussa, jälkivuotoa kesti jotain 6-8viikkoa, ja viime kuussa oli sitten menkat, nyt menkkoja ei näy eikä kuulu ja alkaa jo paniikki iskeä :D Ehkäsy kyl on ollu...

Yhteistyössä