Hakutulokset

  1. S

    Käsien puutuminen?

    onko kellään ollut samanlaista vaivaa kuin käsien puutuminen näin raskausaikana? Mulla puutuu lähinnä yöllä ja silloin pistelee sormia, eikä oo kiva herätä 5 min välein siihen. Onko kellään mitään tietoa asiasta vai soitellako neuvolaan? :ashamed:
  2. S

    Hapanmaitotuotteet 11 kk ???

    Kysymys kuuluu? Millä tuotteilla olette aloittanut hapanmaitotuotteiden kokeilun ja missä iässä?? Meitin likka kohta vuoden ja mulla ei oo todellakaan tietoa et mitä tuotteita likalle voisi antaa? :ashamed:
  3. S

    ulkoilu 10 kk vaavan kans

    Heippa. "vaava" on kohta 10 kk. Miten te ulkoilette päivisin tämän ikäisen kanssa? muutenkin kuin vaunut ja rattaat? annatteko kontata maassa? en itse ole antanut konttailla, mutta haluja olisi. Olisiko vinkkejä antaa, kuten miten sitten pukea lapsi jos päästän konttaamaan ja tutkimaan pihaa...
  4. S

    Roskishaamu?

    Heippa, eikös asia ole niin että roskishaamuihin ei oo luottamista? :ashamed: Tein aconin kasettitestin tänään ku menkat myöhässä jo neljättä päivää, testiajan sisällä (max 10 min) ei tullu mitn mut sitte sen ajan jälkeen tuli selvä roskishaamu, Kokemuksia?????

Yhteistyössä