Hakutulokset

  1. L

    TSSG ja menkat!

    Peruin ajan ja sain uuden reilun kk päähän ja seuranta ajan kp10.lle :) Tutkimukset venyy, mutta etenee kuitenkin. Testin ehdin tekemään, negahan se oli. Mutta kivut kun menkat alkoivat olivat kyllä kamalat, varsinkin kun en koskaan ole kärsinyt mennkakivuista. Nyt ovat jatkuneet...
  2. L

    TSSG ja menkat!

    Voi masennus tätä meidän epäonnen taivalta! kun vihdoin sain ajan TSSG, menkkani olivat yli viikon myöhässä ja alkoivat tietysti niin että TSSG aika on peruttava, koska sitä ei menkkojen aikana voi tehdä. Myöhästyin kaksi minuuttia polin "viiden minuutin" soittoajasta, huomis aamuksi sata...
  3. L

    clomifen+terolut, kk poissa

    Ekan clomi terokierron jälkeen menkat eivät ole alkaneet, myöhässä viikon verran. Alavatsaa nipistellyt ja jomottanut, rinnat turvonneet ja huonoa oloa. Kuinka tod näk että menkat jää pois noiden lääkkeiden jälkeen jos terojen kanssa menkat tulleet normaalisti kp 26-27 ?? Kertoisiko joku...
  4. L

    Clomit, terokuuri tauolle.

    Moi, Sain Clomifen kuurin, mutta terolut kuuri keskeytettiin siksi aikaa. Olen nyt syönyt teroja reilu puoli vuotta. Ilman niitä kuukautiset jäävät tulematta. Onko mahdollista että kuukautiset tulee noiden clomienkin avulla jos on tullakseen(en raskaudu) ? Vai voinko popsia teroja samassa...
  5. L

    terolut tekee oviksen ?

    en nyt sitten tiedä minne menisin... meillä ei terv keskuksessa ole gyneä..ja yksityisellä sitten kävin jo... :/ pitäsköhän koittaa kysyä ihn yleislääkriltä..tuntuu niin toivottomalta..
  6. L

    terolut tekee oviksen ?

    Yksityisellä minäkin... clomeja pyysin mutta en saanut. "odotellaan" sanottiin minulle..
  7. L

    terolut tekee oviksen ?

    Näin gynekologi minulle sanoi.. Minulla jää menkat kokonaan pois ellen syö teroja, kun raskautta ei ole kuulunut, aloin tikuttaa ovista, mutta en saa tikkuun edes haamua!? Menin gynelle toivossa että saisin pilsu jotka auttaa oviksiin.. No, en saanut. "Kyllähän se ovulaatiokin on tapahtunut...
  8. L

    Joululahja..tunnenpa itseni typeräksi..

    Toi silmän isku tonne tuli vahinkossa...olkoon siellä sitten. :/
  9. L

    Joululahja..tunnenpa itseni typeräksi..

    On ollut vähän rankkaa tässä..ressiä.. Tunnen itseni aika väsyneeksi arkisten askareiden parissa, mies ei auta muuta kun makaa sohvalla. Läheisyyden kaipuuni on minimissä..en vain jaksa.. Ajattelin sitten ylittää itseni ja ostin kallista hieromaöljyä, joululahjaksi miehelle..kun olen laiska...
  10. L

    Ehkä paketissa olisi plussa?

    Niin se vain meni että vuosi melkein takana yritystä, ilman plussan plussaa.. :/ Seuraavan kiertoni testiaika osuu joulun tienoille.. joskohan haikara toisi meille joululahjan ? Kovasti toiveissamme olisi tuo ilmoitus pienokaisesta.. :heart: Siispä varmistaakseni haikaran matkaa...

Yhteistyössä