Hakutulokset

  1. T

    Pieni totuus

    Olen saanut reilussa neljässä viikossa 4,8kg pois ja minulle on aivan sama mitä se on..Se on kuitenkin 4,8kg 15:sta kilosta, jotka aion pudottaa..Enkä tosiaankaan laihduta millään Herbalife-tuotteilla vaan ihan rehdillä ruualla, vähähiilihydraattisella ruokavaliolla..
  2. T

    mukaan laihiskelle alkaa tänään!!!

    Pudotusta viime viikkoon -1,4kg, paino nyt siis 72,1kg. Ostin Orbitrekin ja sillä olen veivannut harva se päivä..Tulokseen olen erityisen tyytyväinen sillä olimme neljä päivää reissussa anopin luona ja pystyin hyvin sanomaan ei kaikille herkuille ja syömään vain vähähiilarista ruokaa.. Aloitin...
  3. T

    mukaan laihiskelle alkaa tänään!!!

    Samaa 73,5kg näyttää edelleen |O , mut itteä vain syyttäminen, niin saamatonta tää touhu on ollut, mut jospa tää tästä..vielä en aio luovuttaa..
  4. T

    mukaan laihiskelle alkaa tänään!!!

    Eipä täälläkään sen parempia uutisia..-200g lähtenyt..Liikunta edelleen nollassa, jotain täytyis kehittää..
  5. T

    mukaan laihiskelle alkaa tänään!!!

    Vaan eipä minullakaan mitään kerrottavaa..Paino samassa kuin viime viikollakin.. :(
  6. T

    mukaan laihiskelle alkaa tänään!!!

    Älähän lannistu..Se muutama sata grammaakin on hyvä..Laskin tuossa kun aloitin, että 300g riittäisi viikkopudotukseksi, niin olisi tavoitepaino ensi kesänä saavutettu..Lisää vaan ei sitten kyllä missään vaiheessa saisi tulla..
  7. T

    mukaan laihiskelle alkaa tänään!!!

    -300g, ei häävi viikko..mut suunta kuitenkin alaspäin..
  8. T

    mukaan laihiskelle alkaa tänään!!!

    Kilon on pudonnut, nyt siis tasan 74kg. Viikolla näytti jo -1,7kg, mutta minullakin nyt tuo "tietty aika kuukaudesta" ja niin turvottaa..Liikkunut en ole yhtään..jos ens viikolla sitten..
  9. T

    mukaan laihiskelle alkaa tänään!!!

    Sunnuntai sopii minunkin puolestani punnituspäiväksi. Hiilareita vähentämällä meinaan edetä ja ihan hyvin on nää ekat päivät menneet. Minulla vain se huono puoli, et olen keittiössä töissä, kaikkien herkkujen äärellä..
  10. T

    mukaan laihiskelle alkaa tänään!!!

    Olen 160cm ja painan 75kg, tavoite minullakin ens kesään ja sinne 60kg hujakoille eli 15kg pitäisi saada pois.
  11. T

    Ruokaremontti hyvähiilariseksi- yritetään vielä kerran...ketään mukaan?

    Tasan viikko vähähiilarisella -2,8kg..tästä on hyvä jatkaa..
  12. T

    24.3. alk 7pv rasvanpolttokeittoa kaveria jakamaan tuska =)kokemuksia??

    Olen kahteen kertaan ollut ja ihan hyvin olen sen viikon pystynyt olemaan. Painon pudotus ollut n.3kg..se pudotushan riippuu pitkälti siitä paljonko sitä ylipainoa on. Jos on 50kg liikaa, niin pian se luvattu 5-8kg lähteekin, mutta minulla kun "vain" 10kg ylimääräistä, niin turha kuvitella...
  13. T

    n.10 kg:n karistus

    Samassa paino minullakin, ei muutosta suuntaan eikä toiseen. Varmaan viime viikon flunssa syynä, oltiin koko perhe kovassa kuumeessa..
  14. T

    n.10 kg:n karistus

    Teillä tosi hyvin pudonnut, Wau! Minulla -300g viime torstaista, kun ostin uuden puntarin..Liikkunut en ole juuri yhtään, kahtena iltana vähän stepperillä, joten tyytyväinen oltava..Hitaasti hyvä tulee.. Aloitus 74,8kg Nyt 73,1kg Pudotus 1,7kg Tavoite 60kg
  15. T

    n.10 kg:n karistus

    No niin, ostin eilen uuden puntarin..-800g ois lähtenyt viime viikosta ja nyt on myös pari sataa grammaa alentunut siitä mitä oli joulun alla.. Aloitus 74,8kg Paino nyt 73,4kg Pudotus 1,4kg Tavoite 60kg
  16. T

    n.10 kg:n karistus

    Vaaka näyttää välillä, et kilo ois lähtenyt, välillä, et kuusi kiloa, riippuu missä kohtaa vaakaa seison..On siis rikki(osia irti pohjasta) eli en voi varmasti sanoa missä mennään..Yritän keretä tänään töiden jälkeen ostamaan uuden..
  17. T

    n.10 kg:n karistus

    Mukana ollaan edelleenkin..Ei niin hyvä viime viikkokaan,-300g pudonnut, paino nyt tasan 74kg..Mutta suunta oikea...
  18. T

    n.10 kg:n karistus

    Ja Hyvää alkanutta vuotta kaikille! Paino nyt 74,3kg elikkä +700g..eikä mikään ihme sen suklaamäärän jälkeen, jonka joulun aikana söin..Mutta olen palannut takaisin ruotuun ja ensi maanantaina toivottavasti parempaa kerrottavaa..
  19. T

    n.10 kg:n karistus

    Vain -100g pudotusta minullakin, mutta suunta kuitenkin alaspäin. Nyt siis paino 73.5kg..Enpä suurempia viime viikolla tehnyt, kaks kertaa kuntopyörällä poljin, mutta Mäkkärissäkin tuli lauantaina käytyä joulu- ostoksilla käydessämme..Mutta kyllä se tästä, ensi viikolla toivon mukaan paremmat...

Yhteistyössä