Hakutulokset

  1. E

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    upp3 : Mulla oli muuten esikoisen laskettu aika juuri tuo 12.8. syntyi tosin kuitenkin 27.7. Omaa napaa. Säikähdin eilen sitä alamasuni kolhua ja meni viime yö valvoessa. Eilen mahaan sattuikin aina välillä ja yöllä oli tullut haaleaa punertavaa limaa, mutta tänään on kaikki olut ok. Soitin...
  2. E

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    Ikägalluppia: Täytin marraskuussa 30. Aurinkoenergiaa: Mulla tulee kans muksuille ikäeroksi neljä vuotta. Olisin oikein kiinnostunut kuulemaan kokemuksia siitä millaista on ollut tuo ikäero lapsilla. Miten on sujunut vauva-arki? Oliko sulla esikko kotona vai tarhassa? Onko heistä ollut...
  3. E

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    Listalla näyttää kummittelevan vanhat tiedot. Uusi laskettu aika onkin jo 29.7 ja nyt on menossa rv 11+2
  4. E

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    Neuvolakuulumisia Tänään oli eka neuvola. Siellä vaavi heitteli volttia massussa. Laskettu aika aikaistuikin heinäkuun puolelle 29.7. Potkitaanko mut pois vai saanko roikkua täällä teidän matkassa?? Ovat meillä vähentäneet myös lääkärikäyntejä. Lääkäri on vaan alkuraskaudessa. Mulla tän kuun...
  5. E

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    Moi Mun tietoihin voi päivittää, että toista odotan. Esikkopoika syntyi heinäkuussa 04. Ja sairaala on K-S keskussairaala. Äitiyspakkauksesta. Seurailin ihan mielenkiinnosta viime keväänä tullutta uutta pakkausta. Se tuli jakoon vasta toukokuussa ja tietty jakoivat vielä sen jälkeen kaikki...
  6. E

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    Heippa En ole kerennyt kirjoitella kuulumisia pitkään aikaan. Mutta olen lukenut kutakuinkin kaikki viestit. Omien laskujeni mukaan nyt olisi viikkoja 8+4, asia selviää vissin tarkemmin sitten ultrassa joka on 7.1. Kärsimättömänä odottelen, että pääsisi tästä alkuraskauden huonosta olosta...
  7. E

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    Ompas pino kasvanut, Onnittelut kaikille uusille plussanneille. Kuvotus ja närästyskin ovat alkaneet. Toivottavasti ei kovin pahaksi kuitenkaan ylly, sillä työskentelen keittiössä ja siinä työssä on kurjaa olla pahoinvoivana. No, hyvä puoli on,että tosiaan voi napata suuhunsa jotain vähän väliä...
  8. E

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    Pieniä oireita on alkanut tulemaan. Ruoan päälle on alkanut väliin närästämään, varsinkin jos ahtaa itsensä liian täyteen. Kaikki ruoka ja makeakin vielä maistuu...turhankin hyvin. Esikoisen kohdalla alkuraskaudessa ei makea maistunut ja mandariineja kului senkin edestä. Nyt on alkanut sama...
  9. E

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    Tein plussa testin viime tiistaina ja la olisi 2.8. Innostuin myös ekaa kertaa rekisteröitymään ja kirjoittelemaan johonkin ryhmään. Aiemmin olen vain seuraillut sivusta. Raskausoireita ei oikeastaa vielä ole, väliin mahasta vihlaisee ja viime yönä oli maha kipeänä. Siksi en oikeen uskalla vielä...

Yhteistyössä