Hakutulokset

  1. P

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    Moikka kaikki pitkästä aikaa. En ole aikoihin kirjoitellut tälle palstalle, mutta olen käynyt lueskelemassa kuulumisianne aina välillä. Mukavaa että suurin osa on ollut hyvissä voimissa ja iloisuutta ja pirteyttä löytyy, kaikista huolen aiheista huolimatta =) Täällä asiat alkoi edistymään...
  2. P

    KESÄKUUN KULLANKERÄT helmikuussa

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Kouluhommat ovat vienneet paljon aikaa, ettei kovin paljon ole jäännyt aikaa muuta tehdäkää.tenttejä ja esseitä on tulvinnut. Mulla Kreikassa asuva suku on ollut vähän hämillään ja epäluuloisia raskauteni takia, mutta nyt pikku hiljaa alkavat tottumaan tilanteeseen...
  3. P

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Koska sen mahan pitäisi alkaa näkyä? Nyt rv 13+3 menossa eikä oikein mitään vielä. Vanhat housut menevät hyvin jalkaan, myös kireämmätkin. Iltasin on kyllä turvotusta, mutta aamuisin ei juurikaan mitään. Ihmeissäni myös =)
  4. P

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Onko muita nokialaisia odottajia?!
  5. P

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    minullakin on poikatunne. näinkin pari yötä sitten kummallisen unen tähän liittyen. Synnytin yhtäkkiä ja ihmettelin lapsen sukupuolta. Tarkastelin sitä ja päädyin siihen että kyllä sillä tuntuu pallin alut ja aika karvaista on, ihan niinkuin kissanpoika( perheeseen kuuluu pikku poika ja tyttö...
  6. P

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Olen uusi käyttäjä näillä sivuilla. Kiva lukea toisten samankaltaisia kokemuksia ja elämänmenoa. Ei sitä sittenkään ole yksin =) . Tuntemukset kyllä menevät omia tahtejaan näin alkuraskauden aikana, olen huomannut. Välillä itkettää, pelottaa tai ahdistaa ja toisaalta tuntuu onnellisemmalta kuin...

Yhteistyössä