Hakutulokset

  1. B

    Mitä maksaa nuo verikokeet missä katsotaan folikkelia stimuloivaa hormoonipitoisuutta?

    Olen menossa maaliskuussa puhumaan lapsettomuusklinikalle että miten nuo hoidot aloitetaan. Tuo verikoe täytyy ottaa enenkuin hoitoja aloitetaan. katsoin että aika kalliita ovat siellä klinikalla nuo kokeet. Mutta mitä maksaa jos gynegolokin kautta saa lähetteen labraan. Tietääkö kukaan???
  2. B

    Miten parantaa stimuloivaa hormonipitoisuutta???

    - follikkelia stimuloivan hormonin pitoisuus verikokeella (S-FSH)- Eli tällaisen vastauksen sain kun olen tiedustellut noita kaikenlaisia hoitoja. Eli noita hoitoja ei edes aloiteta jos ei tule riittävän hyvää arvoa tuossa verikokeessa. Nyt mua kauhistuttaa. Kuukautiskierto on hyvin...
  3. B

    Inssi vai ivf-hoito??

    Eilen tuli tieto lapsettomuusklinikalta. Sanoivat että miehen sperman tutkiminen on turhaa. Meillä tilanne siisä tämä. Mies teki vasektomian edellisessä liitossa. Tavattuamme aloimme miettiä tuota purkua. Joka tehtiin n. 3 vuotta sitten. Pari kertaa ollut tuossa ei niin laajassa tutkimuksessa...
  4. B

    Liukkareitten vaikutus hedelmöittymiseen?

    Mietin tässä kaikenlaisia. Eli voiko liukkarit vaikuttaa tuohon spermaan jos todettu että siittiöt hitaita ja laiskoja. Niin voiko nuo liukkarit vaikuttaa epäsuotuisasti?
  5. B

    Vyöhyketerapiasta ja homeopaattisista hoidoista???

    Eli luin tuolta että edistäisivät raskauden alkamista. Osaakos joku sanoa että missä näitä hoitoja annetaan sekä hieman hintahaitaria. Itse asun Satakunnan alueella, ja mulle nuo hoidot ihan outoja.

Yhteistyössä