Hakutulokset

  1. M

    Ilmavaivoista

    itse olen hieronut vauvaölyn kanssa vatsaa ja jalkapohjia...vatsallaan olo ja röyhtäyttäminen..
  2. M

    Normaalia pulauttelua?

    meillä on kanssa ollut puklu ongelmaa alusta asti.. nyt täytetään 8kk ja puklaaminen ei ole rauhoittunut ja se haiseekin jo ihan oksennukselta.. lääkäri kanssa sanoi just viime neuvolassa että ei nyt vielä ole syytä huoleen.. itseä on kyllä alkanut tympiä se pyykin määrä..menee omat vaatteet ja...
  3. M

    isän työt

    meillä mies otti enemmän vastuuta toisen lapsen syntymän jälkeen.. tuntuu että nyt vasta sisäistänyt isyyden.. hän on viikon töissä ja viikon kotona ja nyt minulla on edes yksi ilta kun saan mennä minne tykkään ja tulla milloin tykkään..esikoisen aikaan vapaa aika oli yhden käden sormissa...
  4. M

    Kuinka paljon ja mitä teidän 7-kuiset syö?

    luin just teijän juttuja et teillä joillakin on 7kk iässä neuvola.. meillä täällä porissa 6kk neuvoloasta seuraava on 8kk neuvola.. 6kk neuvolassa neiti on ollot 69.5cm ja painanut 8150kg. meiltakin on nyt kahdella viime kerralla kysytty et syökö kaveri hyvin koska ei ole tullut kun n. 400gammaa...
  5. M

    Kääntyminen unohtuu?

    meillä täytetään kohta 8kk ja vattallaan vaan leikitään lentäjää.. kyl alkaa ittelläkin joskus "keittämään" kun huudetaan vattallaan eikä minnekkään päästä...esikoisesta muistan kanssa tän vaiheen alku kolikiin jälkeen mutta ei hänkään nyt 4kk huutanut vatsallaan et oppi kuitenkin menemään siitä...
  6. M

    Yliväsynyt äiti

    itselläni on esikoinen 4v ja eikä nuku vieläkään öitään |O toinen lapseni on 7kk ja hänkään ei nuku öitään. olen lapsien kanssa viikon kerrallaan yksinäni ja tiedän mitä on univelka.. jotenkin vaan tuntuu että siihen tottuu mutta tälläkin hetkellä olen jo niin väsynyt että mikään ei kiinosta ja...
  7. M

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Mieheni täyttää 30v ja itse olen 24v :flower: lapset 4v ja 7kk :heart:

Yhteistyössä