Hakutulokset

  1. S

    Ekaa kertaa kirpparille myymään - neuvotteko hieman hintojen asettamisen kanssa

    Laita hinnat 1.6 e ja 2.40 .paremmin käy kauppa ja saat enemmän voittoo ja tähän vuodenaikaan haalareille ja talvi tamineille ihan kunnon hinta menevät kyllä kaupaksi ,
  2. S

    Aloittelevana Muumi-mukien keräilijänä

    Minä taas keräilen noita floora goodeja yhden mukin olen jo niin saanut , Y:llä saa paiskata jos ylimääräisiä koodeja löytyy...
  3. S

    Joku jolle lupailin katsoa vaatteita

    olikoos ne niitä koululais tytön vaatteita. jos oli niin minä kyselin niitä ...
  4. S

    G: Mitä haluaisit joululahjaksi?

    sama toive täällä..
  5. S

    Mitä tehdä lapselle joka päivittäin itkee ikäväänsä

    Meillä oli sama asia sitten opettajan kanssa asiasta puhuin ,hän jutteli lapselle . esim ajattele miten paha mieli äitille ja isälle tulee kun lapsi ptää laittaa kouluun jne . se tepsi meidän lapsen kohdalla. siis meillä lapsen lähtö kotonta oli vaikeeta ,erota isästä ja äidistä . koulussa...
  6. S

    mitä teidän lapset on pukilta toivonut?

    meidän neiti toivoo vaatteita ja jotain peliä. ikä 7v.
  7. S

    että mä olen huono äiti :/

    varmasti saadaan pojalle kunnon kengät, vaikka porukalle hommattua. :)
  8. S

    Helppoja ruoka/välipalavinkkejä syyslomalaisille?

    Ainaskii tuli mieleeni nakki kääröt niitä on kiva lämmittää vaikka mikrossa.ja itse tehty riisifrutti .
  9. S

    menispä kuukausi äkkiä, lähden naapurin emännän kanssa

    minä menossa risteilylle perkantaina hki-tukholma. kiva lähteä !!!!
  10. S

    sienistä tietävät!

    Heips mie olen laittanut omassa nesteessä rasioihin ja vast akun olen talvella käyttänyt sieniä niin sitten haihduttanut nesteen pois enne voin ja sipulin laittoa . Sienistä ei näin tule kumimaisia. :D
  11. S

    ennustaja paikalla..kysymyksiä saa esittää ken haluaa

    saanko äitini kanssa ikinä välejä kuntoon ..
  12. S

    kertkaa äkkii

    kiitos tiedosta ! laitan viestiä eteenpäin..
  13. S

    kertkaa äkkii

    Maksaako kela yleisen asumistuen huomenna tilille tai vast aperjantaina...
  14. S

    Mikä ulkoilupuku eskarille/tulevalle koululaiselle?

    Meillä on varattu lassie haalari ja adidas takki ja housut ,molemmat mahtuvat syksyllä viel. Eskarissa kulutus kovaa mutta syksyllä sitten seuraan millasii muilla on ja mikä olisi lapsen helppo pukee ,haalari saattaa jäädä kotipiha käyttöön .

Yhteistyössä