Hakutulokset

  1. N

    **KESÄKUUN KULLANKERÄT** jatketaan täällä!

    Iltaa! Oottepas taas ahkerasti kirjoittaneet. Velvin äidille kovatsi paranemista ja kaikille tarvitseville :hug: Täällä ei mitää uutta. Elmon kanssa menee kivasti. Vaikka kummasti itse meinaan olla välillä aika väsynyt :( Mullakin on vauvakuume, mutta haluan vielä kuitenkin rauhassa...
  2. N

    **KESÄKUUN KULLANKERÄT** jatketaan täällä!

    Ai niin meillä herättiin ja syötiin viime yönä vain yhden kerran :o
  3. N

    **KESÄKUUN KULLANKERÄT** jatketaan täällä!

    Tervehdys taas kaikille! Meillä on ollut niin kiire viikko, että oon vaan käynyt lukemassa teidän juttuja Elmo sylissä. Joka päivä ollaan oltu Elmon kanssa jossain koiratreeneissä tai kisoissa. Meillä oli 2-kuukautis neuvola ja hienosti oli pieni mies kasvanut. Painoa oli 5.100kg ja...
  4. N

    **KESÄKUUN KULLANKERÄT** jatketaan täällä!

    Mulla on kans semmoinen tunne, että Elmo kulkee melkein alasti. Äsken nukkui kolme tuntia ulkona ja päällä oli pitkät sukat jotka menee ihan ulos asti, villasukat, body ja puolipotkarit.Tumput kädessä, lakki päässä ja villatkki vielä päällä. Vaunuissa oli toppapussi mutta se oli täysin auki...
  5. N

    **KESÄKUUN KULLANKERÄT** jatketaan täällä!

    Huomenta päivää! Meillä on sitten joku kamala syöntikausi menossa kun yöllä pitää syödä se kolme kertaa taas vaihteeksi |O Ja sitten pulautellaan reilusti lähes joka syönnin jälkeen. Pumppauksesta Minä oon kyllä pumpannut tissit niin tyhjäksi kun saan, sillä oon huomannut, että pumpulla...
  6. N

    **KESÄKUUN KULLANKERÄT** jatketaan täällä!

    Linnuista olin kolibri ja sopi kyllä minulle :) Täällä asutaan rivitalo kolmiossa, neliöitä 76 ja päätyasunto. Pieni piha löytyy joka on koirien omistuksessa :laugh: Meillä siis minä, mies, kaksi koiraa ja Elmo. Haaveena on omakotitalo jostain syrjempää haja-asutusalueelta. Linea Negra...
  7. N

    *KESÄKUUN KULLANKERÄT* Elokuussa

    :wave: Täällä on äiti-lapsi-koru mies osti sen mulle :heart: Maleha Vauvoillahan saattaa olla sellaisia päiviä,e ttä nukkuvat vaan, ne on niitä kasvuspurtti päiviä. Piti äsken ottaa itsekkin pienet päiväunet kun meilläkin ollaan heräilty yöllä taas tiheämmin. Ilmeisesti rytmi meni vähän...
  8. N

    *KESÄKUUN KULLANKERÄT* Elokuussa

    Päivää kaikille :) Minä en tahdo ehtiä enää koneelle kun oon taas alaknut treenaamaan nuiden koirien kanssa tosissaam. Toisella on tulossa nyt useammat kisat syksyn aikana ja nuoremman ilmoitin tokon epävirallisiin jos lokakuussa sitten uskaltais virallisiin. Muu aika menee Elmon ja...
  9. N

    *KESÄKUUN KULLANKERÄT* Elokuussa

    Kiitos onnitteluista :flower: Kestoista Minäkin oon ihan hurahtanut niihin :o Tykään muutenkin ommella ja kaapit pursuaa aknakaita joten ihana tehdä toien tositaan kauniinpia vaippoja. Miellä käytetään kotona enimäkseen sisätäyttövaippoja ja villikset päälle. Nuhin villisten kutomiseenkin...
  10. N

    *KESÄKUUN KULLANKERÄT* Elokuussa

    En nyt jaksa lukea kaikkia tekstejä luen huomenna paremmalla ajalla. Täällä on ihan uupunut mamma. Ristiäiset ja häät nyt ohi ja ihana päivä oli :heart: Eilinen päivä oltiin ottamassa hääkuvia saaressa ja aamulla nousin kuudelta tekemään viimeisiä leipomuksia. Vihkiminen tuli kaikille...
  11. N

    *KESÄKUUN KULLANKERÄT* Elokuussa

    Meillä syödään yöllä makuultaa pimeässä tai kännykän valolla aina katson, että nänni menee vauvan suuhun asti. Mulla tahtoo käydä nykyään niin, että nukahdan aina syötöllä ja sitten herään aamulla vauva kainalossa :ashamed: Pyrin kyllä siihen, että pysyisin hereillä ja nostaisin vauvan omaan...
  12. N

    *KESÄKUUN KULLANKERÄT* Elokuussa

    Onnea Kaikille nimensä saaneille :flower: Täällä on kans oululainen :wave: TiivariMua kiinnostaa vaan tietää, että mistä keksitte tytön nimen siis sen etunimen? Meillä ristiäiset viikon päästä, nimestä ei olla vielä 100% varmoja :D Meillä menee ihanasti. Vauva on nykyään...
  13. N

    *KESÄKUUN KULLANKERÄT* Elokuussa

    Relat tosiaan saattaa aiheuttaa vatsavaivoja. Myynnissä on myös biolatte baby merkkisiä vesiliukoisia maitohappoja luontaistuotekaupasta http://www.kaislakehto.fi/cat/product_details.php?p=47 tai sitten proobiootti baby on myös yksi vaihtoehto.
  14. N

    *KESÄKUUN KULLANKERÄT* Elokuussa

    Menhitillä on ollu ihana kakkashow :laugh: Meillä muuten pidetään vielä 50-56cm vaatteita :o Vaikkakin kestoillaa niin nuo menee tosin käytän bodyssa jatkopalaa. Täältä löytyy kaksi vilkasta terrieri nuorukaista =) Meillä kans vaan hymyillään ja jotain sanotaan. En odota enempää...
  15. N

    *KESÄKUUN KULLANKERÄT* Elokuussa

    Apua, pitääkö kirkossakin olla oma kastemalja? Meillä kun ei sellaista ole. Mulla on nyt pienoinen stressi ristiäis järjestelyistä tai meillä on ne häätkin samalla niin nyt hoksaa monta asiaa mitkä pitää vielä hoitaa. Täällä kestoillaan Meillä ei ole yhtään ostettua vaippaa vaan kaikki oon...
  16. N

    *KESÄKUUN KULLANKERÄT* Elokuussa

    ^Ootko kokeillut laittaa kapaloon ja vaunuun ja sitten heti liikkeelle?
  17. N

    *KESÄKUUN KULLANKERÄT* Elokuussa

    Tervehdys kaikille! Päivät menee niin nopsaa etten ehdi tänne kirjoittelemaan. Lukemassa käyn kuitenkin joka päivä. Reroperan perheelle kaikkea hyvää :) Käy kuitenkin joskus kertomassa terveiset! Minäkin lähden nyt päiväunille väsyttää niin kamalasti! Palaan asiaan paremmalla ajalla!
  18. N

    *KESÄKUUN KULLANKERÄT* Elokuussa

    Hui, se on niinkuin sitten elokuu, kesä kohta mennyt :( Meilläkin on Manduca ja se on mainio. Käytän sitä kun lenkkeilen kahden koiran kanssa pääsee mukavasti metsään ja pelloille :) Jos joku harkitsee kantorepun ostoa niin suosittele kyllä Manducaa lämpimästi...
  19. N

    *KESÄKUUN KULLANKERÄT* heinäkuussa

    Meilläkään ei huolita hupituttia, ainoastaan äärimmäisessä hädässä autossa se otetaan suuhun. Minä oon kokeillut erilaisia tutteja ja maitotippaa tuttiin ja niin edelleen. Minä painoin ennen raskautta 48-50 kg tällä hetkellä paino 55 kg. Housut ei todellakaan mahdu jalkaa ja ongelmaa...
  20. N

    *KESÄKUUN KULLANKERÄT* heinäkuussa

    Voimahaleja kaikille masennuksesta kärsiville :hug: Täällä on armoton väsymys, nyt on muutama yö mennyt huonosti ja itse oon zippi. Toiveena olis kun sais yhden yön nukkua kunnolla. Meillä on ollut kakkka kateissa ja sitä ärjytään sitten aamuöisin, herätään tiuhaan ja halutaan tissiä mutta...

Yhteistyössä