Hakutulokset

  1. M

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    MiNalo :hug: voimia.
  2. M

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Onnea kaikille hyviä ultra uutisia saaneille! :flower: Ja tervetuloa uudemmille. Eilisestä iltavuorosta selvitty ja yllätys yllätys, töissä ei tullutkaan huonoa oloa tms. iltaa kohden vaan kaikki oireet pysyi tipotiessään. Olin jopa pirteämpi kuin kotona iltaisin... Niin ne työt vaan pitää...
  3. M

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Huomenta. Olen käynyt taustalla lueskelemassa teidän juttuja ja nyt ehkä sitten pikku hiljaa uskaltaudun mukaan. Plussailin haalean plussan isänpäivä viikonloppuna ja se vahvistui mukavasti viikon aikana... Jotain oireita ja tuntemuksia on ollut, mutta en oikein vielä uskalla uskoa todeksi...
  4. M

    Kotiäiti haluaa opiskelemaan

    Se on Omaehtoinen opiskelu ansiosidonnaisella päivärahalla. Työkkäri myöntää tai evää hakijakohtaisesti tuon riippuen siitä miten hyvin opiskelu tukee hakijan työllistymistä. Eli ensin katselet mikä koulu kiinnostaisi ja varaat työkkäriin ajan opiskeluja ei saa olla aloittanut ennen kuin...
  5. M

    Palstalaisten lemmikeille erityisesti koirille hyvää joulua

    Kiitokset vain koiriemme ja kaikkien muidenkin lemmikkiemme puolesta. Älä suotta meidän pojista huolehdi vaikka lapsi heidän edelleen meneekin joissain asioissa (esim. uudenvuoden pommeissa ei edes neiti 3wee saa äidin sydäntä heltymään, niitä ei meille tule riittää että kaikki lähialueen...
  6. M

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    vilinäiti miten on käynyt vai vieläkö kärvistelet?
  7. M

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    Heipati hei pitkästä aikaa. Oon käynyt viime aikoina lähinnä nopsaan lukemassa täällä ja viime viikon olin reissussa niin en päässyt käymään ollenkaan. Tänään sitten havahduin etten oo päivittänyt listaakaan aikoihin... Kannattaa vähän tarkistaa onko kp:t ees sinne päin... Täällä ei juuri mitään...
  8. M

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    Ensimmäistä Kuumeilee kiharapää...................kp 6/28-35.........yk 33 anu84.........................kp 138/32...............yk 24 Kahlan........................kp 30/30-32............yk 13 luminainen..................kp 35/30.................yk 2 Toista Toivovat...
  9. M

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    Ensimmäistä Kuumeilee kiharapää...................kp 10/28-35.........yk 32 anu84.........................kp 110/32...............yk 24 Kahlan........................kp 2/30-32............yk 13 luminainen..................kp 7/30.................yk 2 Toista Toivovat...
  10. M

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    Ensimmäistä Kuumeilee kiharapää...................kp 9/28-35.........yk 32 anu84.........................kp 109/32...............yk 24 Kahlan........................kp 32/30-32............yk 12 Toista Toivovat...
  11. M

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    Täällä ollaan välillä vähän samoilla fiiliksillä kuin jojo...Oon nyt muutaman kerran yllättänyt itteni miettimästä et meitin perhe on tässä ja vauvakuume alkaa jäämään taka-alalle. Ja välillä vuorostaan taas kuumeilen ihan hirveesti ja toivon et ois tärpänny. Nykyään kun menkat alkaa lähestymään...
  12. M

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    hyvä kun huomautit kahlan niin tuli korjattua...tarkistakaas muutkin omat kp:nne ja yk:nne.
  13. M

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    Juhannus meni leppoisasti mökkeillessä mun äidin mökillä. Keskiyön taiat jäi tekemättä kun neiti nukkui mun ja miehen välissä... ;) Koirat nautti ihan sikana kun saivat olla ulkona vaikka niitä kiukuttikin kun joutuivat välillä tarhaan mököttämään.. Oli kyllä niin mukavaa että vois vaikka...
  14. M

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    Ensimmäistä Kuumeilee kiharapää...................kp 35/28-40.........yk 30 anu84.........................kp 68/32...............yk 24 Kahlan........................kp 21/30-?............yk 8 Toista Toivovat...
  15. M

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    Poistin tuolta välistä pari päivittämääni listaa ettei koko sivu ole täynnä päivitettyjä listoja... Koitan aina silloin tällöin päivittää tuota listaa vähän sen mukaan miten siihen tulee päivitettävää... Tänne ei mitään ihmeellistä. Kävin taas verenluovutuksessa ja havahduin vasta nyt siihen...
  16. M

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    Jesh, nyt onnistui vähän siistimmin. Kiitos kiharapää neuvosta piti oikeen heti kokeilla et ymmärsinkö... :p Tänään ois ohjelmassa liikeideaesittelykutsut ja sain aamulla heräsin kun postipate toi paketin meille ovelle... Sain tilaamani saippuat ja nyt pääsen kokeileen niitä kunnolla...
  17. M

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    Ihan ei nyt tuo copypaste menetelmä listan kanssa toiminut...Noh, paneudun aiheeseen joskus myöhemmin lisää. Täällä täti pirskatti pääsi taas yllättämään. Ei paljon ehtinyt ennakkovaroitella kun alkoi menkat pari päivää aikaisemmin kun mitä odotin.. Liekö sitten johtunut siitä kun eilen kävin...
  18. M

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    Mä voin ottaa vuorostani tuon listan. En kyllä lupaa mitään suurta aktiivisuutta sen kanssa... :whistle: Mitäs tänne ylipäänsä kaikille kuuluu? On ollut taas vähän hiljaista... Mulla ei juurikaan mitään uutta vauvakuume rintamalla, kierto vetelee viimeisiään ja jäljellä enää ns...
  19. M

    Mun käly ei tajua lopettaa lapsensa päiväunia...

    Meillä on melkeen identtinen tilanne sun kälyn kanssa. Tyttö alle kolme ja nukkuu yhdet päikkärit, nukkumaan mennään 21-22 ja neiti jo herää 05-06 maissa. Ollaan yritetty pikku hiljaa jättää päikkäreitä pois mutta ei meinaa onnistua juuri tuon yliväsymyksen ja kiukuttelun takia ja toinen on se...

Yhteistyössä