Hakutulokset

  1. N

    Clomifenistä kysymyksiä

    Minulla on 2 ihanaa lasta,jotka molemmat saanut alkunsa clomifenien avustuksella. Nyt on haaveissa ja yrityksessä kolmas lapsi,ja jälleen clomifenit käytössä. Olen nyt syönyt niitä 2 kiertoa. Ensimmäinen kierto meni 1tabl/päivä. Progesteronikokeissa arvo 17,eli heikko. Lääkäri nosti annokseni...
  2. N

    raskaana vai ei,hmm....

    Paljon olen lukenut täällä muiden kokemuksia ja seuraillut niitä taustalta,nyt ajattelin aloittaa oman ketjun,johon kerron oman tilanteeni. Minulla on 2 lasta,4v tyttö ja 1v poika,ennen molempia raskauksia olen syönyt clomifenia. Nyt on haaveissa kolmas lapsi ja jälleen clomifenit menossa...
  3. N

    Kysymyksiä vauvan flunssailusta!

    Minulla on 1kk 1vk:n ikäinen poika,joka sai isosiskoltaan flunssan muutama päivä sitten. Räkää joudun imemään muutamia kertoja päivässä ja keittosuolatippoja annan myös. Kuumetta ei ole ja muutenkin vauva on tyytyväisen oloinen räkäisyydestään huolimatta. Kannattaisiko kuitenkin käydä lääkärin...
  4. N

    Maitoallergiaa vai ei?

    Olen reilun 1kk ikäisen poika-vauvan äiti (perheessä myös 3v tyttö). Poikamme on syntymästään asti saanut korvikkeita. Jo syntymästä asti pojan nukkuminen on ollut levotonta,ei itke mutta vaikeroi nukkuessaan. Syödessään ääni vinkui ja rohisi ja oksensi kunnon kaarella hetken kuluttua...
  5. N

    Voiko olla ettei Profylac sovikkaan meille??

    Jo laitoksella huomasin että poikamme käytös on "erikoista".. Yölliset ähkimiset,voihkimiset,vääntelyt,örinät,vinkaisut,raju oksentelu,ym. Kaikki viittaa maitoallergiaan.. (nyt 3v tyttömme oli myös maidottomalla ruualla vauvana ekat pari kuukautta,se meni niin nopeasti ohi.) Tyttäremme oli...

Yhteistyössä