Hakutulokset

  1. K

    Minäkin haluan netistä kakkoslasit. Ottakaapa valintaan kantaa :D

    Minäkin haluan toiset lasit Haravan innoittamana Lenswaylta. Kivoja ja muodikkaita merkkikehyksiä näytti olevan. Mitäs mieltä seuraavista. Tämän hetkiset ovat tämän tyyliset: http://www.alldesignereyewear.com/Catalog/ID124124.html Kummat seuraavista valitsisin...
  2. K

    Millaisilla laitteilla laulatte karaokea kotona?

    Mua kiinnostaisi tuo homma ja jotain ääntäkin löytyy. Meillä vain tavan dvd-soitin ja telkkari. Tekeekö niillä valmiilla 50 eur paketeilla mitään? Mikäs se mikseri on, joka laitetaan videoihin niin voidaan siitä tehdä karaoke-laite?
  3. K

    Takana kolmen tunnin päikkärit. Kyläpä teki eedvarttia!

    Millaiset unenlahjat teillä on? Mua on siunattu hyvillä unilla ja kun päivälläkin pistän silmät kiinni, niin helposti uni tulee. Olen riippuvainen kyllä unesta ja toivonkin ettei koskaan tule tilannetta enää, että uni ei maistu.
  4. K

    Kiloklubissa vuoden alusta ja paino tippunut ehkä kilon! Epätoivo iskee!

    Haluan kiloja pois ja olenkin tuolla kiloklubissa. Säännöllisesti olen merkinnyt kakki syömiseni, mutta tuntuu kuin paino ei tippuisi. Joskus tiputtanut Painonvartijoiden ohjeilla ja silloin tippui todella nopeasti. En toki haluakkaan mitään älyttömän nopeaa tahtia vaan haluan myös oppia syömään...
  5. K

    Minkälainenkohan on seuraava muotia keittiöissä uuden kiiltäpinnan jälkeen?

    Nyt kun kaikki sisustaa asuntonsa uusilla, tasaisilla, valkoisilla keittiönovilla ja hopeavetimillä (suorilla), olen miettinyt mikähän on trendi n. 5 vuoden päästä. Onkhan nuo kalusteet jo ihan aataminaikaisen näköiset. Näinhän on käynyt aikaisemminkin juuri esim. tänäänkin asuntolinkkien...
  6. K

    Kokeneemmat, muiden 4-vuotiaat puhuvatko kuolemasta?

    Meillä tuo lapsi alkanut puhumaan hirveänä kuolemasta joulusta lähtien. Mitä jos hän kuolee, entä jos äiti kuolee tai isä. Milloin kuollaan jne. Jotenkin ihan kylmää sisintä nuo jutut. Myös jättämisen pelko tullut mukaan kuvioihin eli että isä ja äiti hylkää hänet. Kokemuksia?
  7. K

    Maksalaatikko mansikkahillolla, kukas tykkää?

    On muuten aika hyvää näin kerran testattuna. Tänään nälissäni lämmitin itselleni maksalaatikkoa, kumosin mukaan hyvänlaisen annoksen raejuustoa ja hilloa. Annosta aloittaessani huomasin vasta, että ovatpa puolukat sitten isoja tässä annoksessa hilloa. Elikkäs mansikkahillon kanssakin syötynä...
  8. K

    Posuun fileepihvit ja paistopussi/uuni? Miten tehdään?

    Aina tehnyt pihvit pannulla ja tarvisin nyt ohjetta uunissa tehtyihin filepihveihin?
  9. K

    Onko täällä ollut keskustelua Sauli Niinistön naimisiin mennosta?

    Jokos on spekuloitu? Aika jännä juttu kun niin salassa on pystynyt seurustelemaan ja nyt sitten naimisiin menemään. Jotekin ihan kivalta tuntuu tuo pari, tosin hieman naisen nuori ikä askarruttaa. Eikös se Saulin poikakin ole jo vanhempi kuin tuo morsio.
  10. K

    Joko teillä on aloitettu hiihtohommat tälle talvelle?

    Tänään lapsi hiihti ensimmäistä kertaa ja kypsymistä oli tapahtunut viime talvesta. Viime talvena hiihti ehkä 2 metriä ja heitti sukset menemään kun ne ei itsekseen liikkuneet. Tänään veteli jo varmaan kilometrin äidin tuella ja varmistuksella. Voi kun itsekkin pääsisi pian hiihtämään.
  11. K

    Kirjaketjusta mieleeni tuli, mikä on paras kirjakerho aikuselle?

    Ois kiva liittyä johonkin kirjakerhoon, jossa kirjoja ois niin itselleni kuin miehellekin. Mitäs suosittelet?
  12. K

    Saanko jo mennä kesken juhlinnan nukkumaan, krooooh

    Eipä ois uskonut, että tällainen vuoden vaihde tulee ettei jaksa edes raketteja paukutella. Lapsi pelkäs paukuttelua ja tultiin sitten tuolta myrskystä takaisin sisälle. Väsyttääkin niin paljon raskaan työviikon jälkeen :whistle:.
  13. K

    Nyt se alkoi Joulu meillä! Tupa täynnä väkeä ja desibelit kaakossa!

    Miehen lapset rantautuivat meille ja ralli alkoi. Pienin juoksee taloa ympäri velipojan kanssa hippaa ja toinen puhuu isälleen solkenaan. Onneksi on tietokone omassa huoneessa ja tällainen rentouttava palsta. Vielä kun laitan korvatulpat korviin niin rauha on taattu :whistle:.
  14. K

    Uusperheelliset, jokos tupa täynnä väkeä?

    Meillä huomenna tuleepi isot ja aloitetaan kunnolla Joulun odotus.
  15. K

    10 - 11 vuotiaille pojille vielä viime hetken lahjavihje!!!!

    Mitäs vielä pukin konttiin kun tuli yllättäen anopilta rahaa vielä lahjoja varten.
  16. K

    Eikös se uusin Kummeli ole sellainen, että sitä voi katsella yli 10 vuotiaat?

    Kummelista siis kyselen kun ajattelin sitä isommille pojille lahjaksi. Eikös se ollut sellainen, että nuo yli 10 veet voi sitä katsella?
  17. K

    Ei oo omatekoisen piparin voittanutta! Ei ois uskonut =)

    Tein elämäni eka kertaa pipreita itse ja voi veljet, että on hyviä. Jatkuvasti joku on purkilla ottamassa. Ihana rapeita ja makeita. Huomenna uusi satsi tehtävä kun loppuvat kesken.
  18. K

    Mitä 11-vuotiaalle pojalle lahjaksi? Näin hyvissä ajoin lahjavinkkejä kyselen ;-)

    Eli vielä viime tipassa jotain pitäisi keksiä, mutta mitä?
  19. K

    Muita, jotka eivät tykkää juustotortuista?

    Mulla on joku sellainen ällötys siis siihen torttuun tai siihen liivatteella tehtyyn höttöön. Tulee sama fiilis kuin pureskelee märkää lapasta, vetää haarukalla lautasta pitkin tms. ihokarvoja nostattavaa tuntemusta. Tai ei se maku vaan se olomuoto tekee pahaa. Samaa kuin sellaiset mousset...
  20. K

    Onko Cittarissa tai Prismassa reppuja?

    Miehelle etsin uutta, kun edellinen revennyt liitoksistaan.

Yhteistyössä