Hakutulokset

  1. M

    oon niin surullinen

    kopsua toisesta osiosta... mie olen ihan masentunu en jaksa enää tätä surua ja joka kk tulevaa pettymystä... :'( ke olis sen meidän niin toivotun pikkuenkelin la ja mie olen ihan hajalla...mikään ei kiinnosta en jaksais ees töihin mennä mut pakko mikä pakko...tekis mieli jäähä vaan kotia...
  2. M

    tahtoo tietäää!!!

    osaako kukaan sanoa mulle mitä sit jos tuun raskaaksi tässä kevään/kesän/alkusyksyn aikana jolloin pitäs noita allergialääkkeitä syä et onko niitä semmosia mitkä käy raskaana ollessaki vai pittääkös mun kitua ilman?? se se vasta tuskaa on jos joutuu oleen ilman!! |O
  3. M

    kertoisko joku ystävällinen

    et millon seuraava kaksplus lehti ilmestyy???tilasin tuon etusivun tarjouksen tossa viimekuun lopussa eikä ole lehteä vielä näkyny...
  4. M

    osaisko joku kerto mulle

    miten menee laskutus juttu noissa netistä tilattavisat ovistesteistä tuleeko lasku mukana vai pittääkö maksaa ku tilaa??just nyt ei oo rahaa ja pitäs mahd pian kuiten saaha niitä testejä...
  5. M

    auttakee tyhmää

    miten menee laskutus juttu noissa netistä tilattavisat ovistesteistä tuleeko lasku mukana vai pittääkö maksaa ku tilaa??just nyt ei oo rahaa ja pitäs mahd pian kuiten saaha niitä testejä...
  6. M

    ööh noloo mut kuiten kysyy...

    haluisn hankkia semmosen ovistestin/testejä...onko ne hankalia käyttää,miten niitä käytetään ja kuinka usein niitä pitää tehä?ovatko kalliita??en ole koskaan semmosia kokeillu mut nyt haluttas testata ku ei tärppiä millään meinaa tulla...kiitos jo etukätteen auttajille... :ashamed:
  7. M

    aaarg hermo menee!!

    miten mie saan tohon mun liittymään sen eston et lehtimyyjät yms ei soittele!!?? tänään jo kolme soittanu samaa asiaa ja eilen vielä klo 21.30 kehtas joku h....tin sukkamyyjä soitella... :kieh:
  8. M

    kuinka pian??

    uskaltaa keskenmenon jälkeen alkaa yrittään uutta vauvaa?? pitääkö oikeesti oottaa ne yhet kk:t ennen ku voi taas yrittää??
  9. M

    miksi?

    mulla on niin paha mieli vieläkin keskenmenon jäljiltä? kohta kk siitäki enkä vieläkään oo päässy siitä yli... :'( olisimma niin halunneet sen vaavan... kuinka pian kannattaa alkaa yrittään uudellen??
  10. M

    tulips sitten nukuutu viime yö huonosti

    huomista sairaalaan menoa miettiessä meni koko yö ja kelatessa et miksi just meille piti käyä näin?? :'( me niin oltas haluttu sen vauvan...ihan sama mitä se lääkäri sano et kk:n päästä voi yrittää uuestaan. se ei oo sama asia!!mies istuu edelleen tuolla sohvan nurkassa eikä puhu mittään...
  11. M

    surun murtama

    kävimmä ultrassa ja vauva todettiin elottomaksi oli kuollu jo vkolla 9 eikä mitään oireita... :'(
  12. M

    huolestuttaa et onko kaikki hyvin...

    eilen päivällä tuli semmosta ruskeaa vuotoa jota ei ole aikaisemmin tullut mikään paikka ei ole kipeä. vkoja 12+3 soitin päiystykseen illalla mutta sanoivat että ei tartte tulla. voiko olla normaalia??nyt mietin tässä ku mulla on klo.15 aika äippäpolille et jos se sanoo et olipitäny mennä ja et...
  13. M

    muita jolla la 16.7.08

    :wave:
  14. M

    jäi vähän pahamieli tänpäiväsestä neuvolasta

    kävin tänään tosiaa neuvolassa. ei ollu oma th paikalla ku lomalla ja se toinen oli tosi tympee!!kysy et miksi viimeksi ei otettu verikokeita, selitin et mulla on niin huonosti löydettävissä suonet (atooppinen ihottuma ollu pienestä asti ja iho niin paksuuntunu kyynärtaipeista) et päätettiin...
  15. M

    täällä taas yksi uusi ilmoittautuu!!

    hei vaan kaikille!! :)

Yhteistyössä