Hakutulokset

  1. O

    Jätkä!

    Olis yytä sulle. =)
  2. O

    Hei kaikki laihduttajat!!!Kertokaa onko teillä laihdutus vaikuttanut menkkakiertoon?

    ja miten jos on? Mulla on mennyt kierto päin peffaa ja nytkin myöhässä vaikka raskaana en ole. :headwall: :headwall: :headwall: Onko se normaalia että voi olla viikonkin myöhässä laihdutuksen takia? Kokemuksia olis kiva kuulla. :)
  3. O

    Paleleeko muita ennen menkkoja?

    Tää on kauheeta kun tuntuu että ei voi mitään tehdä kun on niin jäässä. Kuumetta ei ole,alilämpöä kylläkin. Liikunta ja syönti ei kyllä auta. Mistä se palelu johtuu? :kieh:
  4. O

    Nyt kyssäri,laittaako kukaan talteen ohjevihkosta mikä tulee aina bonuskirjeen ja lehden mukana?

    Siis koskien s-bonusta juttua. Sellaista vihkosta missä on leivonta ja ruoka ohjeita? :D
  5. O

    Voiko veden juonnista seurata päänsärkyä?

    Mä olen ollut reili 2kk paikkareissa ja juon aina joka päivä sen 2½litraa vettä. Ja päätä särkee sitten aina illalla ja aamulla kun herää. Nyt oltiin viikonloppu reissussa ja ei tullut juotua kun lasi pari ja syötyäkin mitä sattuu. Ihan tarkoituksella otin lomaa laihdutuksesta. Ja pää ei...
  6. O

    Auttakaa siskot,millä mustelmat nopeimmin pois?

    Mä olen oikein kuuluisa siitä että kohellan ja rynyän ja sen kyllä huomaa. :D Välillä kävin jo lekurissakin kun oli niin paljon mustelmia mutta kaikki ok. Meillä on lauantaina häihin meno ja jalat ja käsivarret mustelmilla. |O Millä saan ne mahdollisimman nopeesti häviämään? Löytyykö...
  7. O

    Riiteleekö muilla koululaiset tai lapset aamuisin?

    Mä en siis tajua että miksi joka ikinen aamu on riitelyä noilla koulukkailla kun heräävät. |O |O |O :headwall: Kukaan ei saa katsoa kehenkään päin tai sota on valmis,pöytään ei mahdu kun korkeitaan kaksi kerralla tai hirvee huuto alkaa. Auta armias kun ovat eteisessä pukemassa,loput voikin...
  8. O

    Menin sit ja repsahdin....

    Nyt on huono omatunto. :ashamed Olen tässä laihdutellut kohta 10kg ja pysynyt kokonaan ilman sortumisia. Tänään sitten söin pienet ranskikset ja irtsaripussin kun oli kaupungilla. :headwall: Antakaa mulle piiskaa. |O :kieh: Sanokaa että ei se maailma tähän kaadu.
  9. O

    Ketkä meinaa myräkästä huolimatta lähtee lenkille?

    Mä meinaan oikein uhallakin. :whistle: :D
  10. O

    Sanokaa tekin mulle että painon pudotus tahti hidastuu jossain vaiheessa

    laihdutusta. :ashamed: ja että joka viikko ei lähde kiloa pois. :whistle: Ja että asiaan kuuluu että paino junnaa välillä paikallaan. :'(
  11. O

    Miks mua jännittää mokoma silmälääkäri?

    Tänään olis silmälekuriin aika ja mulla on ihan naha kuralla. :D Viimeksi käyny 16vuotta sitten. :ashamed: Mulla pitäs olla periaatteessa lasit,mutta tänään sitten näkee että mitä se lekuri sanoo. Voidaanko karsastus korjata laseilla? Mulla on leikattu pienenä tuota toista silmää pariinkin...
  12. O

    Siitä on siis tasan vuosi aikaa kun meidän neiti syntyi.=)

    Tänään siis juhlimme meidän viikarin 1v. synttäreitä. :D Miten äkkiä tuo aika meneekään,missä mun pieni vauva on. :ashamed: Tuntuu toisaalta haikealle kun ne niin nopesti kasvavat. Tuolla se juoksee muiden perässä. =)
  13. O

    Taas kysyn.montako pistettä yks paussi keksi sisältää?

    Vadelman makuinen? =)
  14. O

    Pitääkö steppiä käyttäessä olla kengillä vai ilman?

    Kysyy tietämätön.Tänään ostin stepperin ja mietin että kummin pitää tehdä kengät jalassa vai avojaloin? :ashamed:
  15. O

    Kylläpäs veti veteläksi....

    Ensiksi reipas tunnin lenkki,jumppa ja päälle sauna ja olen nyt ihan veltto virtanen. :D Onneksi ei tarvii mitään ihmeitä tehäkään tälle iltaa. =)
  16. O

    Mistä löydän 1vuotiaalle neidille valkoisen kauluspaidan?

    Häät olis kk päästä ja tarvisin valkoisen juhlapaidan mekon kanssa. :) Myydäänköhän esim. hennesillä?
  17. O

    Hei!Löytyykö keltään tietoa paljonko on pisteitä fitness &yoghurt

    muroissa? =) Mulla ei näy tuossa pistevihossa ja pistäs saada tietää.
  18. O

    Onko kukaan tehnyt sellaista puhdituskuuria ja oliko hyötyä siitä?

    Kävin tuossa luontaistuote kaupassa ja meinasin ostaa sellaisen puhdistuskuurin joka oli jotain luumu pohjaista juomaa. =) En kuitenkaan vielä ostanut. Kolme viikkoa pitäs päivisin juoda normaali ruokailun lisäksi. Mä kun luulin että ei saa syödä mitään kun pelkkää sitä juomaa. :laugh...

Yhteistyössä