Hakutulokset

  1. D

    tammikuu-05

    Täällä omapäinen 07.01.05 tyttö eli sunnuntaina kaksi vuotta täyteen. :wave:
  2. D

    uunikala

    Laitappa voideltuun vuokaan pakasteseitä tai lohifilettä, mausta suolalla, sitruunapippurilla ja sitruunamehulla. Kaada päälle kermaviili-smetanaseos (kumpaakin purkillinen) ja leikkaa päälle tuoretta tilliä. uunissa n.tunti (pakastesei) tai runsas puoli (tuore fisu..). 175 astetta. Nam. B)
  3. D

    passi lapselle

    Meillä hankittiin 10 v.-passi 6kk:lle eikä iskä ollut paikalla vaan laittoi faksilla suostumuksen, että saa lapselle passin antaa.Kummankin vanhemman suostumus siis tarvitaan, mutta toisen ei tarvitse olla paikalla vaan antaa kirjallinen suostumus.
  4. D

    kohdunlaskeuma

    Hmm.. Kävin juuri tsekkauksessa.. Toisen synnytyksen jälkeen (11kk sitten) itse tunsin, että jotain ylimääräistä yrittää valua ulos.T-keskuksen lopputarkastuksen tohtori sanoi, jotta kaikki ok. Mutta tämä yksityislääkäri kysyi, olenko huomannut mitään.. No jiuu.Hän sanoi, jotta kun lapset tehty...
  5. D

    Ketkä kaikki käy täällä kurkkimassa?

    Nyt kävin (minä 37v.) kurkkaamassa, kun oli aikaa näin puolilta öin..
  6. D

    Kuinka tämä UHMA ikä...

    Niin... tulee todella mieleen, KOSKA tämä loppuu.. onko tämä kaksivuotis-uhma vai kolmivuotis-uhma.. Nuori herra on 2v. 4kk. ja aivan hurjia yhteenottoja on.. siis poika joutuu rauhoittumaan huoneeseensa toisinaan useamman kerran aamussa! Pikkusisko (11kk) saa ajoittain kaiken sortin...
  7. D

    -03 syntyneet

    21.8.03 syntynyt, ja jo pikkukakkonen rinnalla temmeltää.. Ja todella UHMA päällä ykkösellä... Aikansa kutakin.. vai..?
  8. D

    pinotaanpa tähän laihduttajien painot..

    \ Ja tavoite on 60 kg.
  9. D

    pinotaanpa tähän laihduttajien painot..

    Lähdetään 79 kg:sta (melkein samoissa kuin ennen synnytystä, taisi tulla VÄHÄN lisää imetyksen loputtua :ashamed: ) Nyt mennään 72 kg:ssa. Painonvartijat valitettavasti tepsii tähän tanttaan :/ ... ja pisteitä lasketaan, vaikka välillä tökkäsee...
  10. D

    IHANIA DISNEY-KUVIA

    :heart: Kerrassaan kivoja :heart: Lähetinpä yhden soman Aku-Iines -kuvan ukolleni. Toivottavasti osaa arvostaa.
  11. D

    tuplarattaat

    Meillä ollut käytössä Childwheels -tuplarattaat (junamalli). Ostin tarjouksesta 199e (sis. sadesuojan) alkuvuonna. Niillä tehdään lähinnä pikkulenkkejä. Takimmaisen istuimen saa makuuasentoon. Edessä istuvalla valitettavasti jalat laahaa aika lähellä maata mutta se korjaantui...
  12. D

    Jaksamisesta..

    Heips.. =) Olen kai säälittävä, mutta olen tilannut ristiäistarjottavat molempien lasten kastejuhliin... Jos olisin joutunut silloin itse jotakin leipomaan niin huh-huh.. hyvä että sai ruokaa aikaiseksi.. Isäntä joutui siivoamaankin, kun olimme evakossa katraan kanssa sen ajan.. Silloin vain...

Yhteistyössä