Hakutulokset

  1. C

    Mummokoru??? HJELP ;)

    :attn: :attn: :attn:
  2. C

    Mummokoru??? HJELP ;)

    Moikka todella pitkästä aikaa, olisi taas kinkkinen probleema. Mummoille on saatavissa tyttö- ja poikariipuksia, joiden väritys vaihtelee kuukauden mukaan, vissiin Turusta, mutta mistä? Toiset sanoo niitä mummokoruksi Tietääkö kukaan?
  3. C

    Keräätkö mitään? Jos, niin mitä?

    pölykoiria ja lisähermoja tällä hetkellä. Terv. nimimerkki "uuttakeittiötäodotellessa" :headwall: Oikeesti, mä haluaisin kaikki gabaldonin kirjat tällä hetkellä, jäin koukkuun kiinni.
  4. C

    Juhla-asu poikavauvalle, 46-50cm?

    no voi nyt kettu! hankalaa, mutta tuolla hm;ssä voisi sitten olla enemmän valikoimaa, pidän peukkuja! db :D
  5. C

    Juhla-asu poikavauvalle, 46-50cm?

    Tsekkasitko kappahlin? sielläkin on ainakin ollut bodyissä pieniä kokoja :wave:
  6. C

    Kuinka nopeasti saa lainaa pankista?

    jos on pankkiin hyvät suhteet, niin lainan saanti on aina helponpaa. tuli aikoinaan autoliikkeen myyjälle hassu ilme naamalle, kun siitä istumalta soitin pankkiin ja sain 7000? lainaa ja paljon halvemmalla korolla, kuin siitä liikkeestä (elämän pienet ilot) ja kaikki se vaiva puhelimessa, vain...
  7. C

    Kuinka nopeasti saa lainaa pankista?

    kannattaa kipittää suoraan konttorille, koska siten saat sen nopeimmin ulos, netin kautta voi ottaa kauemmin aikaa, ja konttorilla sun ei tarvii rasittaa sormiasi lomakkeen täyttämisellä ;)
  8. C

    Pakko rehvastella... -12 kg!!!

    :snotty: Mä olen niin kade :snotty: tähän asti kadottamista, on luikerrellut 7kiloa takaisin, enkä mä saa itseäni kuriin millään :headwall: :headwall: :headwall:
  9. C

    Kotissivu asiaa, eli neuvoja kaipailisin neroilta

    Nyt en kyllä usko; ainahan palstalta apu löytyy..... ;)
  10. C

    Laittakaa palautetta!!!

    ei pöllömpi idea, jos niitä viestejä tulisi kirjoitettua useammin, kuin kerran puolessa vuodessa.... :wave: niin, ja heippa piiiitkästä aikaa :wave:
  11. C

    Huomenia

    Huomenta! vain kaksi aamua jäljellä kesälomaan..... tuskin jaksan odottaa, ettei tarvitse herätä aamukolmelta töihin.
  12. C

    Kotissivu asiaa, eli neuvoja kaipailisin neroilta

    Elikkäs, tarttis opetella tekemään kotisivut tai sitten löytää joku nörttinero, halpa, joka ne tekisi, löytyykö vinkkejä? Toiseksi, kun ostaa itselleen domain nimen, eikös sen voi sulkea koska tahansa? vai mahtaisinko osata tehdä itse ne, jos hyvät ohjeet olisi? terveisin onneton...
  13. C

    tulonhankkimiskulut??? APUA

    saatte enemmän, jos niitä kuluja on.
  14. C

    KOHTA NE OPETTAJIEN LOMAT TAAS ALKAVAT!

    on noita opeja kavereina muutama ja niillä totisesti seuraa työt kotiin - aina, kesälläkin. Olen tyytyväinen omaan työhöni, jossa olen sen pari kuukautta kesälomalla, sitä tosin tänä kesänä on säästösyistä 3 päivää palkatonta, mutta silti. Ja saa vapaasti kadehtia :whistle: B)
  15. C

    Nikkikaverukset :)

    Mulle kanssa :attn: :kieh: :wave: :wave: :wave: :wave:
  16. C

    Haluatko mukaan meidän laihisryhmään?

    B) Heippa :wave: voisikos valvojat tutkia s-postejaan.....*vinkvink* B) :xmas:
  17. C

    EI TOSIKOILLE

    *upsista* :wave:
  18. C

    Nutrilet

    pirtelöitä muistaakseni 5 pussia päivässä, ostapa sellainen 5 päivän starttipaketti, siinä on kaikki; patukat, pirtelöt yms
  19. C

    Nutrilet patukat

    mä laskin sille nuin 4,5 pistettä (energiaa 100g/380kcal, rasvaa 100g/11,9g, annos 60g)
  20. C

    nutrilett

    toimii ihan hyvin, kunhan saa itsensä pidettyä niissä sapuskoissa, eikä hotki ylimääräisiä

Yhteistyössä