Hakutulokset

  1. R

    Kävin äsken kaupassa, vaviskaa!

    Kävin äsken kaupassa... -ilman minkäänlaista meikkiä -hiukset "hätäponnarilla" hapsottaen (ei lakkaa) ja tämän lisäksi yli 10cm tyvikasvu -kynnet lakkaamatta -huulet hieman kuivahtaneena -college-housut JA nahkaiset talvikengät jalassa Eikä edes hävettänyt! :wave: Kotona sitten...
  2. R

    Raskausdiabeteksen oireista

    Voiko raskausdiabeteksestä johtuvat aamusokereiden huimat lukemat aiheuttaa pahaa oloa? Sellasta samanlaista kuvotusta kun esim. alkuraskaudessa. Vai onko tämä vaan jostain muusta johtuvaa... Mulla tosiaan aamun sokerit hipoo pilviä ja usein on aika öklö olo. Helpottaa sitten päivän edetessä...
  3. R

    G: Joulusiivouksesta ja miehistä....

    Kuis on, onko miehestä apua joulusiivouksessa? Vai tekiskö mieli heittää ukko pellolle siks aikaa että saa itse rauhassa siivota? Tänään tuota siivousta harrastettiin ja aluks oli mielessä et armas ukko vois painua sinne... Mutta sitten lähtikin sujumaan ja mukavasti YHDESSÄ saatiin koti...
  4. R

    Huolta ja murhetta...voivoi

    Eka sitä murehtii, että löytääkö sitä koskaan rinnalleen miestä jonka kanssa vois ajatellakkaan perheen perustamista. Ja sitten huolestuu, että tuleekohan niitä lapsia edes ollenkaan. Sitten kun on raskaana niin ihan hirvee pelko ja huoli että raskaus menee heti alkuunsa kesken tai tietysti...
  5. R

    Onko mies väärässä???

    täälläsen hauskan jutun bongasin tuolta city.fi sivustolta... Jos mies puhuu metsässä, eikä yksikään nainen kuule miestä, niin onko hän silti väärässä? :D
  6. R

    HUI!

    Onko tää biisi ollut jossain kauhleffassa tai -sarjassa? Soi äsken radiossa ja tuli heti mieleen sellanen verinen välähdys! Vai onko mun päässä jotain vikaavikaa?? :wave: http://www.youtube.com/watch?v=mERbQIvgJXs (Percy Faith - Theme From A Summer Place )
  7. R

    Sourpuss!!!

    Tietääkö kukaan saako näitä laukkuja ja just tuolla kuosilla Suomesta mistään. Nitrobabella oli joskus mutta ei tietenkään enää kun piti se ostaa. :kieh: http://www.sourpussclothing.com/index.asp?cat=68&prod=3884&start=1
  8. R

    MLL lastenhoitopalvelu 8,20?/tunti!

    Aamulehdessä oli tänään tuosta MLL:n taksojen noususta. Itse aikoinaan lastenhoitohommia tein, niin taksa oli 4,20?/h, eli aika huima korotus tullut. Mitä mieltä olette, onko maksu liian suuri?? Nyt myös kiinnitetään huomiota kaikkiin "virallisiin maksuihin" niin perheen, eli työnantajan, että...
  9. R

    Huomenta!!

    Se olis sitten taasen aamu. Aikamoinen sirkutus ja lirkutus tuolla ulkona, linnuilla kovasti pesimäpuuhat menossa. =) Ihanaa, kesä tulee!
  10. R

    Hyvää alkanutta viikkoa!!

    Kohta pääsis nukkuun!!
  11. R

    mikä on normaali

    siis mikä on normaali lämpötila aikuisella suusta (kielen alta) mitattuna digitaalimittarilla?? :/
  12. R

    provoo

    Täässäpä mietiskelin noita provo-alotuksia... Että mitä mieltä ihmiset niistä yleensä olette? Onko ne ihan turhia tälläsille keskustelupalstoille, jossa ihmisillä on oikeitakin ongelmia vai ovatko kenties hyviä keskustelunavauksia joista vois ehkä oppiakkin jotain ja saada aikaan...
  13. R

    Apuja!! Mikä oli se sivusto josta pysty lähettään jekutus s-posteja?

    Eli esim. niitä että rikospoliisista otetaan yhteyttä kun koneelta on ladattu luvattomasti tiedostoja yms. Pitäis vähän aprillata! :kieh:
  14. R

    Kertokaahan tyhmälle...

    Sellasta olen vaan tässä pohtinut, että millon henkilö joka on syntynyt karkauspäivänä 29.2 viettää synttäreitään. Neljän vuoden välein?? :D

Yhteistyössä