Hakutulokset

  1. B

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 syyskuussa ~*~

    Hei kaikki! Pitkästä aikaa kirjoittelen, työreissua sun muuta kiirettä pitää ja aika on kyllä mennyt todella nopsaan. Pikaisesti rakenneultrakuulumiset: kaikki ok, tyttö vastasi kooltaan viikkoja ja mitään poikkeavaa ei ollut. Ja tosiaan tänne annettiin kohtuu varma tyttölupaus! Tuota...
  2. B

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Heippa kaikki! Saisikos sitä vielä liittyä mukaan? Olen juttujanne seuraillut aivan alusta lähtien, mutta nyt sain vasta aikaiseksi kirjautua sisään ja ilmoitettua itsestäni. Tässäpä tiedo lyhykäisyydessäänt: bryson, 30, toinen ja K-SKS. LA 28.1. Toista siis odotellaan, ensimmäinen...
  3. B

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Moi ja onnea kaikille uusille synnyttäneille! Meille syntyi pieni poika viime keskiviikkona 41+1. Painoa kolme kiloa ja pituutta 46 cm. Eli pieni kaveri viikon yliaikaisuudesta huolimatta. Synnytys sujui hyvn, vakka kivuliaita suppareita tuli heti alusta lähten kolmen minuutin välein reilusti...
  4. B

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Moikka! Vieläkin tuntuu niin pahalta Qnsillan puolesta... Täällä mennään kohta viikko yliajalla. k-sks:ään myös menossa=) Mutta tosiaan vaikuttaa siltä, että ei nyt ihan heti ole mitään tapahtumassa. Vikassa neuvolassa sanottiin kuitenkin että laskeutunut ja kiinnittynyt on vauva. Onneksi...
  5. B

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Qnsillalle osanotto suruun :hug: Voimia ja jaksamisia sinne. En enää muista, mitä olisin tullut kirjoittamaan, joten paremmalla ajalla uusi yritys. bryson ja papu 40+3
  6. B

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Huomenia! Täällä oli eilen laskettu aika ja eipä vieläkään mitään merkkejä ole ilmassa. Tsemppiä meille kaikille, jotka täällä vielä kärvistellään, tosiaan on jo hiljentynyt palsta jonkin verran mutta kyllä me loputkin täältä kohta vauvat saadaan kainaloon!!! Mulla ei vielä ole mitään...
  7. B

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Täällä myös uneton yö :kieh: Eikä johdu mistään synnytykseen liittyvästä, vaan en jostain syystä saa unta. Raivostuttavaa, kun illalla kuitenkin väsytti ja oikein odotin nukkumaan lähtöä. Tulin sit lueskelemaan palstaa ja onnittelemaan uusia synnyttäneitä! Jaksamisia muillekin yökukkujille...
  8. B

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Huomenet! Taas alkuun onnea uusille synnyttäneille! aik taisi sanoa, että päivä kerrallaan mennään. Sama juttu täällä, mitään merkkejä ei edelleenkään synnytyksestä ole. Tai no, toissa päivänä bongasin huikeat kaksi harjoitussupistusta :D Pinuski, mulla myös tuota pakarakipua esiintyy...
  9. B

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Hei kaikki! Onnittelut taas uusille vauvautuneille :flower: Kyllä täällä jo melkoinen kuhina on käynytkin, toisaalta kuukausi jo melkein puolessa välissä niin ei tietty mikään ihme. Tänne ei vieläkään mitään uutta, ässistä kokeiltu siivousta, mutta ei kyllä vaikuttanut millään tavalla...
  10. B

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Mielettömästi onnea kaikille uusille synnyttäneille :flower: Ja on nuo kuvat kyllä niin ihania =) Täälläkin alkaa jo ihan odottaa, että koska sen oman nyytin saa syliin! Näin ensisynnyttäjänä on ollut myös kiva lukea noita teidän synnytyskertomuksia. Vaikka jokainen synnytys on tietysti...
  11. B

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Moi kaikille! Olipas tullut tekstiä viikonlopun aikana, mutta nyt kaikki luettuna =) Tosin tällä ,muistilla ei päähän ole jäänyt kaikkea. Mutta tosiaan kiva käydä lueskelemassa teidän kuulumisia, näin loppusuoralla varsinkin jännää, että kuka seuraavaksi pyöräyttää vauvan maailmaan...
  12. B

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Hei! Ensiksi onnittelut kaikille uusille vauvan saaneille!!! Joku teistä mammoista kyseli loppukuussa lasketun ajan omaavien olotiloja. Mulla la 22. päivä ja vielä ei mitään suurempia supistuksia ole ollut. Silloin tällöin enemmän liikkuessa tulee muutamia kivuttomia harjoitussupistuksia...
  13. B

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Nyt on sitten meidän kuukausi käsillä B) Onnea kaikille uusille vauvautuneille, täältä me loputkin tulemme perässä! Täällä muuten kaikki mainiosti, mutta mies sairaslomalla, joten nyt ei ihan tällä istumalla tarvitse vauvelin syntyä. Mä täällä yritän hoidella kaikkia juoksevia asioita, joten...
  14. B

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Huomenia! Ensin pelkkää omaa napaa. Nyt varmistettiin ultralla, että vauva on kääntynyt raivotarjontaan B) Helpotus oli iso, sillä tosiaan tuo kääntyminen tapahtui vasta ihan muutama päivä sitten ja jännäiltiin jo, että kääntyykö vauva ollenkaan. Muutenkin ultralla katsottuna kaikki oli ok...
  15. B

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Tiistaita! Onnittelut kaikille uusille vauvautuneille ja niille tsemppiä, jotka pian ovat omaa nyyttiään lähdössä hakemaan :flower: Täällä on ollut puhetta, että mitä tekemistä niillä äitiyslomalaisilla on, joilla ei ennestään lapsia vielä ole. Täällä päivät menee mukavasti raksa-asioita...
  16. B

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Onnea Titta ja Senjuska :flower: Nythän heinämammolla on vauhti päällä, ei tosiaan tarvinnut odotella pitkään vauvauutisia :D bryson ja papu
  17. B

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Moi kaikki! Viime viikko oli niin kiireinen, ettei ehtinyt edes kunnolla käydä palstoillakaan. Nyt sitten paremmalla ajalla. Mahakarvoitusta löytyy myös täältä. Ja runsaasti :kieh: Tosin mulle sitä alkoi jo kertyä ihan alusta lähtien, joten olen kyllä jo siihen tottunut. Mä...
  18. B

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Muih! Pikaisesti tulin ilmoittamaan, että hakemus yhteisöön jätetty nimimerkillä _bryson_0 bryson ja papu
  19. B

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Moikkelis! Ollaan lähdössä miehen kanssa muutamaksi päiväksi reissuun ja ajattelin päivittää kuulumiset sitä ennen. Olo ollut viime aikoina ok, ei mitään suurempia vaivoja ole ollut. Meidän raksallakin olen ollut "hommissa" en nyt mitenkään aktiivisesti, mutta ainakin hääräilen siellä...
  20. B

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Hei kaikille ja mukavaa kesäkuuta! Kiitokset jälleen kerran sumppikselle uudesta pinosta! Nopsaan tää aika menee, tässä tosiaan voi hiljalleen alkaa odottelemaan vauvauutisia meidän pinosta myös muilta kuin kaksosten odottajilta. Jännää! Anopeista olette keskustelleet. Mä tulen omani...

Yhteistyössä