Hakutulokset

  1. P

    neocatesta ja losec mupsista.. mitä tehdä?

    Moi! Meidän 5 kuukautinen vauvamme juo neocatea nyt kolmatta viikkoa. Hän alkoi heti juoda sitä hyvin ja mielellään. Nyt päiväannos n. 6 dl. Olettaisin, että ihan hyvä ikään nähden. Ehdimme jo hurrata neocaten sopivuutta; syöminen rauhoittui, vauva alkoi viihtyä enemmän lattialla, yöllä söi...
  2. P

    miten tästä eteenpäin? almiron peptistä ym:sta.

    olen muutaman kerran käynyt täällä kyselemässä neuvoja ja joka kerta niitä saanut. Niinpä tälläkin kertaan turvaudun samaan =) Varoitan jo etukäteen, että olen huono tiivistämään. Mutta olisin hyvin kiitollinen jos joku jaksaisi tämän lukea. Tilanteemme on vähän sekasortoinen. Meillä on...
  3. P

    Jatkammeko maitoaltistusta vielä? Pikaista apua.

    Moi. Olimme eilen 4-kuukautisen vauvamme kanssa maitoaltistuksessa sairaalassa. (Altistus tehtiin nan:lla) Paikan päällä ei mitään näkyviä oireita tullut, joten ohjeeksi saimme jatkaa nan:in antamista kotona. Vauvamme iho on ollut todella hyvässä kunnossa. Kuitenkin eilen altistukseen...
  4. P

    maitoaltistuksesta kysymyksiä!

    Moi. Meillä on 4-kuukautinen vauva, jolla maitoaltistus edessä tällä viikolla. Hän on täysimetyksellä. Yritin lueskella vanhoja ketjuja, mutta vielä jäi niin monta epäselvää ajatusta päähän, että päätin aloittaa uuden keskustelun. Epäilys maitoallergiasta on lähtenyt enimmäkseen...
  5. P

    vauva imee rintaa vain suihkuamisen ajan, neuvoja kaipaan!

    Heippa! Mun pulmani on siis seuraavanlainen.. Meidän 3,5 kk tyttövauva on tottunut saamaan vastasyntyneestä asti maidon helpolla, johtuen mun suihkuavista rinnoistani. (Joku joskus lohdutteli mua, että kyllä se siinä 6 viikon kohdalla helpottaa tuo suihkuaminen..!) Mut eipä ole...
  6. P

    Voiko allergiaoireilu pysäyttää vauvan (3kk)kehityksen?

    Mulla on 3 kuukauden ikäinen tyttövauva, jonka epäilen olevan allerginen. Kirjoittelinkin aiheesta vähän aikaa sitten ja sain hyviä vastauksia, joten ei siitä sinällään sen enempää. Eräs ystäväni sanoi jostain kuullensa, että allergiaoireilu voisi pysäyttää vauvan kehityksen. Neiti oli kova...
  7. P

    kuulostaako mahdolliselta maitoallergialta? apua ja neuvoja kaipaan.

    Hei! Äidin vaisto täällä sanoo, että meidän murusella ei ole kaikki ole kohdallaan. Vauva täyttää kohta 3 kuukautta, on täysimetyksellä ja oireet ovat seuraavanlaiset. - limainen, vaahtomainen kakka, toisinaan vihertää (mulla on suihkurinnat, joten vaahtomaisuus voisi johtua kuulemma siitä)...
  8. P

    vauva (kohta 3kk) lopettanut jokeltamisen!mistä voisi ola kyse?

    Moikka! Kaikenlaisesta sitä on näin esikoisen kanssa huolissaan ja ihmeissään. Mutta mua vaivaa kun meidän kohta 3 kuukautinen vauva on lopettanut jokeltamisen. Tai no, eihän sitä nyt vielä tässä iässä voi oikeaksi jokeltamiseksi sanoa.. Mutta vielä reilu viikko sitten hän "höpötteli" silmiin...

Yhteistyössä