Hakutulokset

  1. Chantilly

    Oletko koskaan istunut iltaa vanhempiesi tai appivanhempiesi kanssa?

    Omien vanhempien kanssa aika useinkin. Appivanhempien kanssa harvoin (välimatkasta johtuen...)
  2. Chantilly

    Mitä ostit viimeksi netistä?

    DVD-elokuvia.
  3. Chantilly

    Hintaisekseen halpa toisen kerroksen perheasunto :o

    Yritetään selvästi saada näyttämään asunto isommalta kuin se todellisuudessa onkaan... :D
  4. Chantilly

    ottaisitteko maksua tässä tilanteessa ?

    Asiakas mikä asiakas... :)
  5. Chantilly

    hotelliyöpymisestä maksu..?

    Jos kyseessä on yhdistetty luotto/pankkikortti niin kortin tiedot luetaan vain varausjärjestelmään. Muussa tapauksessa (kuten pankkikortti/Electron) maksu veloitetaan kortilta samantien. Eli AP:n tapauksessa ottaisin yhteyttä hotellin vastaanottoon ettei tulisi ongelmia jälkeenpäin.
  6. Chantilly

    G: Viettääkö miehesi yhtä paljon/lähes yhtä paljon aikaa lastenne kanssa kuin sinä?

    Viettää nykyisin varmaan enemmän aikaa kuin minä. Molemmat meistä kun on vuorotyössä ja tällä hetkellä minä teen enemmän iltavuoroja kuin mies.
  7. Chantilly

    Ihan turha juttu, mutta voi että nää masuvauvan liikkeet on ihania <3

    Ne on oikeasti ihania tuntemuksia, vaikka välillä kipeää tekevätkin. :heart: Nauti niistä kun vielä voit. :)
  8. Chantilly

    Suomenkielen sanoja joista et pidä

    :laugh: :laugh: :laugh:
  9. Chantilly

    tyttöjen nimiä joissa D kirjain??

    Adine, Adina, Adata
  10. Chantilly

    Kauanko imetitte?

    6kk molempia lapsiani. :)
  11. Chantilly

    G:Lastenne nimet ja iät?

    Charlotte 4v Isabelle 1v Seuraavia en ole miettinyt, koska lapsiluku on täynnä. (Mutta aikoinani hamassa nuoruudessani haaveilin antavani tyttärelleni nimen Anastasia Venäjän viimeisen tsaarin tyttären mukaan. )
  12. Chantilly

    Ulkoiletteko sateella lasten kanssa..?

    En ulkoile, jos lapset ei olekaan sokerista tehty, niin äiti on... :D Tänään tosin käytiin kävellen kaupassa ja esikoinen pääs pyöräilemään samalla. Oon niin mukavuudenhaluinen, että mua ei saa sateella ulos hiekkalaatikon reunalle nyhjöttämään kun en viihdy siellä muutenkaan...
  13. Chantilly

    Mitä jauhelihaa teillä syödään?

    Naudan paistijauhelihaa. Vähärasvaista sika-nautaa kokeilin vähän aikaa sitten, mutta maistui liian oudolta, jotta ostaisin toiste. Pysyttelen siis naudassa.
  14. Chantilly

    pitäskö mun käydä kuksimassa ulkomaalaista ukkoa, jotta saisin kauniin lapsen?

    Näin meille sanottiin neuvolassakin aikoinaan kun kuulivat, että lapsen isä on ranskalainen... :D Tuohon kauneuteen sanoisin, että tuskinpa se kansalaisuudesta riippuu minkä näköinen se lapsi on. :)
  15. Chantilly

    Kirjapino: Mikä opus menossa?

    Suoraan käännettynä : Lapsi joka ei itkenyt. En sitten tiedä miten tuo on oikeasti suomennettu kirjan nimenä (jos on siis edes vielä suomeksi saatavana)
  16. Chantilly

    kertokaas lempi hajuvetenne?

    Samoin täällä. Tykkään naisellisista ja raikkaista tuoksuista.
  17. Chantilly

    Kirjapino: Mikä opus menossa?

    Mä tykkäsin kovasti tosta Dorian Grayn muotokuvasta kun sen aikoinani luin. Tällä hetkellä on menossa Lionel Shriverin Poikani Kevin.
  18. Chantilly

    Löytyyköhän se kadonnut lentokone?

    Mä sain sen käsityksen, että ensin ajateltiin myös kaappauksen mahdollisuutta. Ehkä tästä syystä etsintä oli suunnattu tavallista kauemmaksi.
  19. Chantilly

    G: Maksaisitko iltalaukusta (Guess) 85 e?

    Maksaisin, jos olis sellaiselle tarve.

Yhteistyössä