Hakutulokset

  1. tyty86

    Ovistesti plussaa, r-testi negaa

    Eli tiedän, että ovistestillä voi testata oviksen lisäksi raskautta. Mulla on dpo 11 nyt ja ovistesti plussaa mutta r-testi nega..ehdin jo toivoa tärppiä mutta ei..onko muilla näyttäny kierron lopussa ovistesti plussaa vaikka oiski nega kierto?
  2. tyty86

    Voiko raskaustesti näyttää ovulaation?

    Eli siis olevinaan kp9 sain ovisplussan tikkuun, mutta en sitä vielä 100% hyväksy, koska mun kierto yleensä 30pv ja ovis tulee kp16. Nyt siis tikuttanu kokoajan ton oletetun ovisplussan jälkeen ovista..tänään kp14 sit taas suht vahva ovisplussa ja kokeilin piruuttani raskaustestiä myös johon...
  3. tyty86

    Onko tämä ovisplussa?

    https://aijaa.com/vJJvAq Katotaan osasinko ladata ton kuvan Eli nyt kp9 vasta ja tänään tuli pyyhittäessä ovislimaa. Eilen munasarjoja juili. Mulla yleensä ovis vasta kp16, mutta viimekierrossa oli keltarauhaskysta joka puhkes ja aiheutti kauheet kivut. En siis ihmettele jos nyt olis kierto...
  4. tyty86

    Pakastealkioiden luovutus/adoptio

    Hei! Lähdin täältä kyselemään neuvoa pakastealkioiden luovutuksen suhteen,kun mistään ei selkeetä neuvoa/ohjetta löydy. Eli jos haluaisi omat pakastealkiot lahjoittaa onko se mahdollista? Jos alkiot ovat julkisella pakkasessa? Entäpä jos alkioiden luovuttajilla on jokin perinnöllinen sairaus...
  5. tyty86

    Tramal ja loppuraskaus

    Eli onko kellekkään määrätty tramalia kipuihin raskauden aikana? Huomenna tulee täyteen rv30+0 ja koko raskauden kärsinyt kovista kivuista perussairauden takia. Käytössä jo kortisooni, panadoli ja panacodi joista ei apua. Jokainen päivä on yhtä helvettiä ja selviytymistä. Huomenna soittelen taas...
  6. tyty86

    Mitä mieltä testin tuloksesta dpo9 ?

    Tässä viime kierrossa plussasin ja rv4+1 meni kesken eli en tiedä oliko kemiallinen vai alkuraskauden km. Nyt vasta dpo9 ja tulos tämä Mitä mieltä ootte? Onko miten vahva haamu jo näille päiville =\? En ois ees testannu ellei hajut oie eilen tökkiny nenään. Pelkään taas kemiallista
  7. tyty86

    Apuja tarvitaan! Menkat alko mutta haamuilen edelleen:/

    Eli viime viikolla dpo10 tuli haamuplussa. Sit dpo11 Nega. Kuitenkaan menkat ei alkaneet dpo14 vaan tuli ylläri haamuplussa. Myös dpo15 samanmoinen haamu kunnes hulahti myös veret pönttöön =( noh soitin neuvolaan ja siellä sanottiin että seuraile tilannetta,eivät ota kantaa sen enempää. Vuodan...
  8. tyty86

    Kuopio ja ultrat?

    Mitkä ultrat kuopion kaupunki tarjoaa? Jostain luin että vain rv12 eikä muita? Onko se edes laillista vai vanhaa tietoa? Tässä plussasin tänään ja iski tietopula
  9. tyty86

    Menkat, haamuko?Kohonnut prolaktiini arvo

    Hei! Mä en ole vuosiin käynyt täällä ja nyt oli pakko kirjautua:) Tilanteeni nimittäin on hyvin mielenkiintoinen. Olen lukenut vaikka mitä kuumeiluja ja lapsettomuus palstoja esikoisen ja nuorimmaisen aikana. Nyt kuitenkin pakko kirjoittaa tänne. Tässä on ollut oiretta sun muuta ja kierto on...
  10. tyty86

    Ovulaatio vaiko mikä synnytyksen jälkeen?

    Eli siis mulla poika nyt 4,5kk ja imetys loppunut ihan parin viikon sisässä kun joudun alottaa reuma lääkityksen. Nyt on viikon tullut ihan karmeeta limaa alakerrasta, semmosta kellertävääkin..hajutonta on ja ihan kananmunan valkuaista muistuttavaa. veikkaan en ovislimat kyseessä, mutta...
  11. tyty86

    Ovulaatio vaiko mikä synnytyksen jälkeen?

    Eli siis mulla poika nyt 4,5kk ja imetys loppunut ihan parin viikon sisässä kun joudun alottaa reuma lääkityksen. Nyt on viikon tullut ihan karmeeta limaa alakerrasta, semmosta kellertävääkin..hajutonta on ja ihan kananmunan valkuaista muistuttavaa. veikkaan en ovislimat kyseessä, mutta...
  12. tyty86

    Lapsettomuushoitojen 2012 ja 2013 vauvaantuneet =)

    Eli tänne voi kirjoitella meidän odotus puolen pinossa olleet (miksei muutkin) lapsettomuushoidoista plussanneet ja vauvan syliin jo saaneet=) jaetaan vauvojenhoidon ilot ja surut. Tuun kirjottaa omia kuulumisia paremmin kunhan kerkiin..ristiäiset tulossa viikonloppuna ja järkättävää on=)...
  13. tyty86

    Pallongi käynnistys kokemuksia?

    Huomenna olisi edessä mahdollinen käynnistys pallongilla JOS paikat kypsyneet sen verran että saadaan pallongi laitettua kohdunsuulle. Tänään viikkoja 40+5. Onko kellään henk.koht kokemuksia juuri pallonki käynnistyksestä? käsitin, että yleensä pallongin laiton jälkeen pääsee kotia odottelee...
  14. tyty86

    raskaushepatoosia vai raskausihottumaa?

    Eli mulla alkoi tulee kutinaa käsivarsiin jo rv30 paikkeilla ( tarkaan en muista kun en kiinnittänyt siihen huomiota) rasvauksella pysyi suht kurissa mutta kutina toi punoittavaa ihottumaa tullessaan jossa näppylöytä mukana. Nyt rv 39+3 kutinaa ympäri kehoa. Käsivarret, sääret, maha, pakarat...
  15. tyty86

    Loppuraskaus painonnousu?

    Minkälainen painonnousu on normaalin rajoissa loppuraskaudessa? Mulla nyt rv 39+1 ja 1kg tulli lisää painoa viikossa..ja siis iltasin oon turvoksissa ku sika. Jalkoja koskee, niitä ku painaa iho jää ihan lommolle pitkäksikin aikaa ( 1h) sormet on ihan turvoksissa jo heti aamusta jne. Onneksi...
  16. tyty86

    vatsan narina rv 37+6 ?

    Eli vauvva taas möykkää mahassa ja nyt mahasta kuului ihan narinaa..käden kun laitto mahan päälle niin tuntu kuin masu ois narissu ja semmonen nitinä kuulu korvaanki :O :laugh: mitähän tää on? Klvotko ne natisee vai mistähän kyse?
  17. tyty86

    Kohdunsuun tilanne uudelleensynnyttäjällä, jolla eka sektiolla.

    Eli siis olen käsittänyt, että jos on uudelleen synnyttäjä voi paikat olla auki jo sormella eikä se merkkaa mitään. Mutta mitäs jos eka lapsi on sektioitu kun synnytys pysähtyi 7cm ja lapsella väärä tarjonta. Niin onko silloin normaalia jos paikat on sormella auki toista lasta odottaessa, vai...
  18. tyty86

    Kohdunsuun tilanne uudelleensynnyttäjällä, jolla eka sektiolla.

    Eli siis olen käsittänyt, että jos on uudelleen synnyttäjä voi paikat olla auki jo sormella eikä se merkkaa mitään. Mutta mitäs jos eka lapsi on sektioitu kun synnytys pysähtyi 7cm ja lapsella väärä tarjonta. Niin onko silloin normaalia jos paikat on sormella auki toista lasta odottaessa, vai...
  19. tyty86

    Loppuraskauden vatsantoiminnasta

    Eli onko muilla mennyt loppuraskaudessa maha sekaisin? mulla nyt rv 34+6 ja kolmatta päivää mahassa kiertää ja joutuu vessass juoksee. Viikko sitten paikat oli ihan kiinni ja visusti..siltikkin tässä jo kuukaudenpäivät supistellut ja maha laskeutunut 5pv sitten josta entistä pahemmat...
  20. tyty86

    Liitoskipujako? Vihlova hermokipu alapäässä.

    Eli olettaisin näiden kipujen syynä olevan liitoskivut, mutta en mene vannomaan koska esikosta ei tämmöistä vaivaa ollut. Vai voisikohan paikat kypsyä..kertokaa kokemuksia viisaammat? Tänään rv 33+2 ja viikon ajan tuntunut säännöllisen epäsäännöllisesti alapäässä, peräaukon ja nivusten kohdalla...

Yhteistyössä