Hakutulokset

  1. J

    Yksvuotis onnitteluruno

    Olisko kellään mielessä yksvuotis onnittelurunoa, tulisi lehteen kuvan viereen. Tämä keskustelu on muistaakseni ollut täällä aikaisemminkin mut laiskuuttani en jaksa etsiä sitä =) Kiitos vastanneille!
  2. J

    Influenssarokotetutkimus

    Te jotka olette käyneet tai olette menossa tutkimukseen laitatteko mielipiteitä asiasta/kokemuksia tänne palstalle. Ilmoitin myös meidän neidin tutkimukseen, joka alkaa ensi kuussa.
  3. J

    Joulukuiset -07 lokakuussa

    SANNIS: Kerrotko sitten kun hoitopaikasta kuuluu jotakin?? Mä täällä kans odottelen tietoa ja kun samalla suunnalla asutaan...
  4. J

    Joulukuiset -07 syyskuussa

    Juu Lahdessa asustellaan. Möysän Fiiliksessä ollaan käyty vauvajumppailemassa. Käyn siellä itse jumppailemassa aina iltasin. Pukeminen voikin olla tuskaista...tuleekohan siihen helpotusta ikinä. Vaatetuksen puolesta olisi kiva kun olis kesä koko vuoden. Helpottais ulos lähtöä kummasti :)...
  5. J

    Joulukuiset -07 syyskuussa

    Leppäkerttu-77: Kiitti vinkistä!!!
  6. J

    Joulukuiset -07 syyskuussa

    HEippa pitkästä aikaa, lueskellu olen kyllä. Me käydään kans vauvajumpassa ja muskarissa. Kiva kun on viikolle aina jotain ohjelmaa. Täällä Lahdessa on aika hyvät mahdollisuudet harrastuksille. Meillä on menossa sellanen "kaikki hyvin" vaihe tälläkertaa, mutta tiedä sitten kauan tätä kestää...
  7. J

    Joulukuiset -07 Elokuussa

    Mä olen jo saanut päätöksen hurjan suuresta kodinhoitotuesta. Hain sitä aika ajoissa kesällä vaikka eka raha tulee vasta syyskuun lopussa. Siinä kesti jonkin aikaa ennen kun se tuli-mutta mulla johtu kesälomista. Nyt eivät varmaan enää lomaile. Onneksi sain hoitolisää vähän sen päälle mutta...
  8. J

    Joulukuiset -07 Elokuussa

    Multa poistettu kolme viisaudenhammasta ja alaviisurin poisto oli kaikista kivuliain operaatio. Mutta ei siihen kuole, jos se yhtään helpottaa =) Alotin potattamisen tänään ja heti tuli aamukakka pottaan. Oli äiti ja tytär yhtä hymyä se jälkeen, hih! Ihmettelin kyllä suuresti mutta voi olla...
  9. J

    Joulukuiset -07 Elokuussa

    Pitkästä aikaa ajattelin taas kirjoitella... Lukenut olen kyllä aina useamman kerran päivän aikana. Onko kellään tietoa milloin hoitovapaarahapäätös tulee? Taitaa aina tuola Kelassa hetken kestää noiden hakemusten käsittely. Meidän neidillä ei ole vasta kun yksi hammas ja ei sekään kokonaan...
  10. J

    imetys+hampaat

    Auts! Tytöllä hampaan alku ja puree kun annan tissiä, mikä avuksi! Voisin vielä välillä antaa rintaa ja välillä korviketta! Mikä avuksi?
  11. J

    Joulukuiset -07 Heinäkuu

    Sannis: Niin siis jos sun miehes on ns. normaalitöissä eli tienaa 1400?-3400? (bruttotulot) kuukaudessa niin kannattaa hakea hoitolisää. Jos on minimipalkka niin se oli muistaakseni 168?/kk mitä äiti sa hoitolisää mutta pienenee jos miehen tulot suuremmat ja eihän se mitään vaikka sitä ei saa...
  12. J

    Joulukuiset -07 Heinäkuu

    Jos hakee sitä hoitolisää niin siihen tarvitsee palkkatodistukset. Sitä muuten kannattaa hakea ns. normaalituloiset. Ja kun palkkakonttorille ilmoittaa että tarvitsee palkkatodistuksen niin ne kyllä tietävät mistä on kyse. Enkulille onnea kovasti-olen ehkä vähän kateellinen kun mä en jaksaisi...
  13. J

    Puklailusta

    Nukahtaa rinnalle eli röhtäys jää tekemättä. Oliskohan apu siinä? Mutta kun yöllä imetän niin en sillonkaan röyhtäytä-laiskuutta =) mut taitaa olla tärkeempi toi ilta röyhtäytys yötä vasten. (?)
  14. J

    Puklailusta

    Meidän neiti (6kk) puklaa iltapuuron pois-ei aamupuuroa. Eli annan puuron seiskan aikaa ja ennen kun käy nukkuu kasin jälkeen imetän neidin ja sitten kun nukahtaa niin jonkin ajan päästä herää ja puklaa puurot pois. Ei tee tätä aamuisin. Mistä voi johtua-ei aina jaksais joka ilta vaihdella...
  15. J

    Joulukuiset -07 Heinäkuu

    Heippa kaikille pitkästä aikaa... oon kyllä juttuja likenu mut jostain syystä kirjottelu jää aina vähiin-koitan parantaa tapani. Meillä tosi rikkonaisia öitä ollut jo jonkin aikaa-vähän parannusta on havaittavissa mutta ei vielä kehuta. Kuuluu kuulema tuohon puolenvuoden ikään yölliset heräilyt...
  16. J

    nukkuminen

    Hei, meillä sama ongelma!! Ja sama kellonaika!! Kuuluu kuulema ikään mutta ei tota kyllä jaksa. Meillä ei onneksi ole joka yöllistä-mut viime viikolla kahdesti.
  17. J

    Vauvalle aurinkorasvaa?

    ostin apteekista en nyt muista merkkiä (17? hinta-eli kallista :'( ) mutta se ei imeydy ihoon vaan jää ihon pintaan ja kääntää auringonsäteet poispäin. Eli tärkeää on että voide ei imeydy vauvan ihoon-markettien voiteet imeytyy esim.nivea yms. Kyllä ne apteekissa tietävät!
  18. J

    tapiolan lapsivakuutus

    Erissä me ainakin sen maksoimme!! Ekan erän perään jouduin soittelemaan ja onneksi soitin kun olivat jotain kämminyt sen kanssa ja just äsken tuli toinen erä ja vauva nyt 6kk.
  19. J

    Joulukuiset-07 KESÄKUU

    On jäänyt kirjottelut vähän vähiin mutta lukenut olen päivittäin-ja monta kertaa :) Syöttötuoli ajateltiin ostaa lähi aikoina kun tyttö istuu jo aika topakasti kun kokeilimme kaverin syöttistä mut ei pidetä siinä vasta kun pieniä aikoja (siis sitten kun saamme sen hommattua). Meillä tuli tänään...
  20. J

    Puklailusta

    Onko muilla sama "ongelma"-Meidän neiti puklaa puuron välillä pois just kun ollaa saatu kaikki syötyä. Syö hyvällä ruokahalulla, avaa suun kun antaa puuroa. Nyt ollaan yritetty antaa tosi rauhallisesti josko siitä johtuis että annetaan liian vauhdilla mut aina ei sekään toimi. Missä vika?

Yhteistyössä