Hakutulokset

  1. U

    Asuntoautolla lomalle, vinkkejä?? :D

    Ollaan ekaa kertaa lähdössä asuntoautolla lomailemaan ja mukana ovat perheen lapset (8kk, 3v ja 9v). Olisko lyödä vinkkejä jakoon miten reissusta tulisi edes kohtuudella onnistunut? Esim. minkälaisia ruokia kannattaa suosia.. Jos yöpyy leirintäalueella, pitääkö paikat varata ennakkoon? Kaikki...
  2. U

    Apuja vauvan ruokailuun

    Vauva (4kk) oli viikon sairaalassa rs-viruksen takia, ja ruokamäärät eivät ole palautuneet ennalleen. Miten saan vauvan imemään pullosta tarvitsemansa määrän maitoa?? Vinkkejä?? Apuja?? Neuvoja??
  3. U

    Kokemuksia pienistä vauvoista??

    Kuopus on nyt 4 kk ikäinen ja painaa n 4,5kg ja pituus on 55,5cm. Hän syntyi rv 36+2 ja oli 2300g ja 43 cm. Onko kokemuksia vastaavan kokoisesta? Miten kasvu on kehittynyt ja minkäkokoinen on ollut vuoden ikäisenä? entä vielä isompana?
  4. U

    Ruokarajoitukset koliikin/masuvaivojen hoitoon

    Vyöhyketerapeutti käski jättää syömättä seuraavia ruoka-aineita: kaikki maitotuotteet, hiiva, valkoiset jauhot, sokeri, kahvi, tee, voimakkaat mausteet, lisäaineet ja tietysti lisäksi nämä kaali, herne, sipuli. Kysyisin, että minkälaisia kokemuksia löytyy? Onko rajoituksista ollut apua? ja jos...
  5. U

    Saako vuorotteluvapaalla kotihoidontukea?

    Oisko kellään tietoa/kokemusta tästä?
  6. U

    Tutista vieroitusapuja

    Poitsu heitti aamulla tutin roskiin ja päikkärit meni ihan ok, jäivät tosin hieman lyhkäsiksi. Nyt sitten huutaa ihan suoraa huutoa sängyssään. Kuinka usein/tiheään kävisit rauhoittelemassa? Ikää on n. 1v11kk.
  7. U

    Kokemuksia välilevyn pullistuman leikkauksesta kaipailisin

    Lähinnä olisin kiinnostunut kuulemaan, kauanko olit sairaalassa, kauanko toipumiseen meni aikaa, mitä kaikkea piti välttää leikkauksen jälkeen?
  8. U

    Onko Kemissä Joulupuu keräystä tänä vuonna??

    Oisko jollain tarkempaa tietoa, kun itse en kyseistä asiaa tunnu saavan selville :(
  9. U

    Onko muille tullut jo verotuspäätös vuodelta 2008?

    Meille tuli tänään postissa ja nyt pakostakin alkoi ajatukset pyöriä etelänmatkassa.. =)
  10. U

    Tyttö oli tänään onnensa kukkuloilla

    Käytiin tänään katsomassa Ruotsin kuninkaallisia Torniossa ja tyttö (8v.) pääsi kuningattaren saattelemana tervehtimään ja ojentamaan kukkakimpun Victorialle. Tyttö oli kyllä onnesta soikeana tapahtuneen johdosta. =)
  11. U

    Ärsytys

    Kävin tänään kaupassa ja kun olin lähdössä ja pukkasin ulko-ovea auki niin takanani ollut, itseäni huomattavasti vanhempi mieshenkilö huitaisi (ei kovaa) mua persuksille ja yritti nostaa hameenhelmaa ylöspäin jollain kädessään olleella lehdellä. Sain kyllä samantien suuni auki ja tokaisin...
  12. U

    Mielipide palkinnosta / ehdotuksia otetaan vastaan

    Mies kaveriporukkansa kanssa järjestää viikonloppuna maratonin ja minut on erään toisen vaimon kanssa värvätty hankkimaan palkinto + pokaali. Palkintoon on käytettävissä n. 120? ja mulla tuli mieleen, että oisko sellainen palkinto kiva kuin tunnin verran kestävä limusiiniajelu. Voittaja tietysti...
  13. U

    Keittiönoita

    Miten sinä valmistaisit hirven ulkofileestä juhlapäivällisen??
  14. U

    Rukoilijasirkka sisustamassa : )

    Toissa yönä, kun olimme saaneet kannettua tavarat uuteen kotiimme, (Sirkan seinänaapuriin) Sirkka ehdotti auttavansa minua tavaroiden paikoilleen laitossa ja sisustamisessa. En ehtinyt itse tehdä mitään, kun Sirkka oli jo heilauttanut tavaramme tyylikkäästi paikoilleen ja sisustus oli toteutettu...
  15. U

    Mä näin taas unta

    Timo Kotipellosta. Hädin tuskin olen edellisestäkään unesta selvinnyt niin taas sama touhu jatkui. Taidan olla tosissaan ihastunut... :ashamed: :heart: :heart:
  16. U

    Minkälaista kohtelua olette saaneet velkaneuvojalta??

    Ystäväperheeni on pahoissa talousvaikeuksissa ja kun parin kuukauden jonon jälkeen olivat päässeet neuvojalle, oli tämä virkailija vittuillut ja haukkunut ja pilkallisesti nauranut asiakkailleen. mm oli tokaissut, mitä ootte tehneet noin paljon lapsia, jos niihin ei ole varaa. Oli nauranut kun...
  17. U

    G: Mitä muuta "kuin sitä itseään" vedät vessanpöntöstä alas

    tehdään nyt tällainenkin kysely ;)

Yhteistyössä