Hakutulokset

  1. B

    Kukaan ei käytä autossa turvaistuinta enää 4-5 vuotiaalla?

    Moi! Meidän 5v tyttö istuu turvaistuimessa niin pitkään kuin vain mahtuu. (vaikka itse jo haluaisikin vaihtaa vyöistuimeen)
  2. B

    Uusia ystäviä tampereelta??

    Moikka! Täällä olis 34v kahden lapsen (poika 9v ja tyttö 5v) joka myös kaipaa ystäviä. Muutettiin vuosi sitten Tampereelle. Mulle voi kirjoittaa: mintumaaria@gmail.com
  3. B

    Äitejä Tampereelta?

    Ollaan asuttu vajaa vuosi Tampereella, mutta en ole vielä löytänyt uusia ystäviä. Olen vm. -77 (monen mielestä ei ihan heti uskoisi, heh) ja perheeseen kuuluu myös mies ja lapset (poika pian 9v ja tyttö 4,5v) Olisi kiva löytää ystävä, jonka kanssa jakaa juuri ne ilot ja surut, kyläillä...
  4. B

    Vm -77 äidit HUHUU...

    Moikka! Täällä myös äiti vm. -77 Tampereelta.Perheeseen kuuluu minun lisäkseni tyttö 09/06, poika 05/02 ja isukki. Ollaan asuttu Tre:lla vasta puoli vuotta ja kavereita olis kiva löytää niin itselle kuin tuolle 4 vuotiaallekin. Esikoinen on saanut koulun kautta kivasti kavereita. Jos...
  5. B

    Lastenne nimet?

    Alex Jayson Kristian ja Ada Sara Vilhelmiina
  6. B

    Suna/suvela millainen paikka asua?

    Eli siis, noihan on kaksi ihan eri kaupungin osaa. Itse asun Sunassa ja voin lämpimästi suositella. Meillä lapset 7v ja 3v.
  7. B

    Tampere, mistä päin kannattaisi lapsiperheen alkaa etsiä kotia?

    Meillä mahdollisesti edessä muutto Espoosta Tampereelle. Nyt haluaisin kuulla mielipiteitä / vinkkejä, että mistä päin kannattaisi alkaa etsimään rivitaloa? Kertokaa te, jotka tunnette sitä seutua, että mitä aöuetta suosittelisitte lapsiperheelle, jossa 7v ja 3v lapset. Kiitän jo etukäteen...
  8. B

    Espoo/Seinäjoki uusia ystäviä =)

    Täällä siis yksi espoolainen äiti kaipaa myös seuraa niin terdelle, kuin muutenkin :). Meillä on samanikäiset lapset, poika 7v ja tyttö kohta 3v :). Olis tosi kiva tutustua, vaikka oletkin muuttamassa pois. Eihän se välimatka estä yhteydenpitoa. Itelläni on ikää (jo) 32v, mutta ei sitä kukaan...
  9. B

    HUOMIO! Espoolaiset (miksei myös Hki ja Vantaa) työssäkäyvät äidit

    Moikka! Tuolla yhdessä ketjussa kovasti järjestellään tapaamisia Espoolaisille äideille/lapsille, mutta valitettavasti tapaamiset ovat aina siihen aikaan (usein klo 14.30), kun itse olen töissä. En siis koskaan pääse niihin mukaan. Kysynkin nyt, että löytyykö Espoosta muita työssäkäyviä...
  10. B

    Haen edelleen pojalle 2,7 vuotta leikkikaveria

    Heissan! Täällä siis kaipailee kaveria 2,7v ikäinen tyttö. Asumme Sunassa/Saarnilaaksossa. Itsekin olen päivät töissä 8-16, mutta iltaisin ja viikonloppuisin meistä saisi seuraa =).
  11. B

    Hösmärinpuiston koulussa aloittavat ekaluokkalaiset

    Moikka! Meidän poika on aloittamassa syksyllä koulun Hösmärinpuiston koulussa ja olisin kysellyt löytyykö muita ko. kouluun menijöitä? Olis kiva jos löytyis muitakin, niin voitaisiin tutustua (lapset tietysti keskenään ja me aikuiset siinä sivussa, heh) ennen koulun alkamista :)...
  12. B

    Löytyykö muita äitejä vm-77?

    Huomasin, että meitä espoolaisia vm. -77 olevia äitejä on täällä useampi. Ollaan asuttu nyk. asuinalueella kohta 2v, mutta ei olla vielä saatu uusia ystäviä. Mitä nyt oman taloyhtiön lapsiperheet. Olisko ihan mahdoton ajatus jos vaikka treffatais joskus puistossa, kahvilassa tai missä vaan, olis...
  13. B

    Löytyykö muita äitejä vm-77?

    Moikka! Missä päin espoota asutte? Itsekin kyseistä vuosimallia ja asutaan myös Espoossa. Poika pian 7v ja tyttö 2,5v Olisi mukava tutustua :)
  14. B

    Ystäviä Espoosta

    Sivusta olen pitkään seurannut viestiketjua ja mukaan haluasin liittyä. Harmi, että tapaamiset päiväsaikaan, kun itse töissä 8-16. Olisiko muita työssäkäyviä äitejä, joiden kanssa voisi sopia tapaamisia klo 17-> ? Ja tietty viikonloppuisin käy :) Asumme Espoon Saarnilaaksossa ja meillä on...
  15. B

    Ystäviä Espoosta

    Meillekin kelpais seura, asutaan Sunassa/Saarnilaaksossa ja lapset on 2v ja 6v. Itellä ikää 31v. Tosin, olen kyllä päivät töissä eli tapaaminen onnistuu vain alkuiltaisin ja tietty viikonloppuisin =)
  16. B

    Lenkki- ja muutakin seuraa Espoosta

    Löytyiskö Espoosta (esim. Suna, Saarnilaakso, Kaupunginkallio, Espoon keskus, Tuomarila) lenkki- ja muutakin seuraa??? Täällä yksi 3- kymppinen kahden lapsen äiti kaipailee ystäviä sekä lenkille, että muuhunkin ajanviettoon. Perheeseen kuuluu myös iskä. Päivät olen töissä ja lapset tietty...

Yhteistyössä