Hakutulokset

  1. Nuuh

    KPO asiakasomistajapäivät?

    Onko ne jo ollut vai vasta tulossa vai eikö ole ollenkaan.
  2. Nuuh

    Cars race-o-rama kysymys

    Miten tässä pelissä saa vaihdettua niitä hahmoja. Muutama ilmoitus on tullut että on saanut uuden hahmon, mutta mistään ei saa vaihdettua niitä.
  3. Nuuh

    Arvatkaas mitä

    Minä surffaan kännissä. Oliksh tähän joku promille raja? :laugh:
  4. Nuuh

    Ketkä tulee huomenna kuuntelemaan HeviSaurusta

    Me ainakin lähdetään. Jee HeviSaurus ??????
  5. Nuuh

    Synntärilahja 6v tytölle

    Poika sai kutsun kaverisynttäreille, mutta en yhtään keksi mitä pientä kivaa vois viedä lahjaksi. Millä teidän 6 vuotiaat tytöt leikkii, mikä on in. Ja ongelmaa on tuplaten, kun niitä synttäreitä sattui heti ensviikolle kahdet. Ja molemmat tytöt on vielä samasta pk ryhmästä poikani kanssa.
  6. Nuuh

    lapsen ulkoiluhousut

    Mihin on kaupoista piilotettu lasten ulkoiluhousut. En halua hetimärkiä tuulihousuja vaan vähän kosteutta ja konttaamista kestävät ulkoiluhousut. Takki-housu yhdistelmiä on vaikka millä mitalla ja irtotakkeja saa kaikkia laatuja. Mutta missä on kunnolliset irtoulkoiluhousut. Onko mitään...
  7. Nuuh

    FV lokki

    Nihin nen aarteet menee joita siitä lokista saa. Ei näy farmilla mitään, eikä siihen treasure peliinkään tule mitään.
  8. Nuuh

    Facebook, asetukset pielessä

    Näppäsin vahingossa erään kaverin kohdalla sitä mistä saa piilotettua ko henkilön postaukset. Ja nyt en enää löydä mistä ne saisi takaisin.
  9. Nuuh

    Farmvillen lato

    Saako farmvillessä jossain vaiheessa latoa lahjaksi vai pitääkö se itse ostaa.
  10. Nuuh

    Mikä aurinkorasva levittyy helpoiten?

    Mikä noista fysiikaalisensuojan aurinkorasvoista levittyy helpoiten. Vai onko niissä ylipäätään mitään eroa. meillä oli viime kesänä acon rasvaa. Onko olemassa helpommin levittyvää kuin tuo aco. Ja tietenkään meidän tuppukylän apteekissa ei ole kuin tuota, valitse siinä sitten.
  11. Nuuh

    Eurovaaleista

    Tein äsken huvin vuoksi kolme eri vaalikonetta ja sain täysin toisistaan poikkeavat vastaukset. Voisko noi vaalikoneitten kysymykset olla sellasia että sais edes suurinpiirteinn samanlaisia vastauksia. Ja minkä ihmeen takia mulle tulee sieltä ehdokkaaksi aina jotain häröpuoleen tyyppejä...
  12. Nuuh

    Porkkana

    Oli kotiäidin pokerinaama koutelluksella kun porkkanapussin avasi.
  13. Nuuh

    Siesta

    Millä tekosyyllä mä saan ostaa itselleni ton uuden muumimukin. Pitkästä aikaa sellanen minkä mä oikeesti haluun ja synttäritkin meni jo. :headwall:
  14. Nuuh

    Kala yli laidan

    Jössen että säihkähdin. Kuului vain kauhea loiskahdos ja vimmattu lätinä selän takaa. 15cm pituinen kala päätti lähteä tutkimaan maailmaa. Onneksi olin kotona.
  15. Nuuh

    Helminauhan kuminauha

    Minkälainen kuminauha kestää lasten helminauhassa. Juuri äsken napsahti poikki helminauha jossa oli pelkkää kumisäiettä nauhana. Millä nimellä pitää kaupasta kysyä että saa tarpeeksi napakkaa kumilankaa. tässä viimeksi hajonneessa on helmien reiät vain noin millin halkaisijaltaan.
  16. Nuuh

    Haljenneet suupielet

    Miksi suupielet halkeaa ja mikä siihen auttaa. Tänä aamuna kun suuni ekan kerran avasin tuntui suupielessä naps ja nyt siinä on muutaman millin tosi kipeä vekki. Mitä rasvaa mää siihen lykkään vai laitanko mitään.
  17. Nuuh

    Eilinen jauheliha

    Unohdin eilen paistaa jauhelijat joissa oli päiväys eilen. Mitä kauheuksia seuraa jos me syödään ne nyt lounaaksi.
  18. Nuuh

    Liukuestematon pesu

    Voiko sellaista liuesteverkkoa pestä koneessa. Jos ei voi laittaa koneeseen niin mikä pesuaine on sopiva.
  19. Nuuh

    Myrkytön kovettuva askartelumassa

    Mikä olisi sopivaa askstelumassaa korujen yms lasten juttujen tekemiseen. Pitäis olla sen verran kestävä että voi tahdä vaikka riipuksen, eikä heti raksahda poikki. Ja myrkytöntä kun lapsilla tahtoo mennä kaikki suuhun, vaikka olisi satatuhatta kertaa kielletty.

Yhteistyössä