Hakutulokset

  1. J

    sain tehtyä veroilmoituksen

    YES! ei jäänytkään yhtään viime tippaan :saint:
  2. J

    Hei mistä löydän sen linkin missä kerrottiin mahdollisesta kaksplus:n ja vauva:n yhdistämisestä?

    Laittakaa se linkki uudestaan :wave: Että myös keskustelupalsta yhdistyy?
  3. J

    Arvatkaa mikä minulla valmis?

    YES!!!! YES!!!! YES!!!! YES!!!!! Ihan vähän vain tuuletan täällä!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
  4. J

    No nyt iski kauhea oloinen tauti

    eilen kun hain tytön päiväkodista hoitaja sanoi että tyttö valittanut päätään. kotiin kun tultiin niin tyttö sanoi et tulee kipeäksi, kokeilin otsaa, ei kuumetta, ei ole mitään. illalla kun tulin koulusta kotiin tyttö makasi sohvalla ja mies sanoi että on valittanut päätään (oli kyllä ollut...
  5. J

    Tein aamulla testin

    kuinka sotkuiseksi saat kämpän kun etsit yhtä kannyä Tulos. vaatekaapin kaikki vaatteet lattialla, työpöydän paperit lattialla, naulakon vaatteet lattialla, laukun sisältö kaadettu keittiönpöydälle....... Mut tulos oli positiivinen, känny löytyi sängyn alta :D
  6. J

    SUKLAASUUKKO

    Mulla kännykkä kadoksissa, soitan kun löydän sen eihän sulta tullut mitään....eilen et ilmoittanut mitään joten laitoin nolla rivin :saint:
  7. J

    siis oliko se hesari juttu kuitenkin mainos?

    aamulla kun ajelin niin autossa kuuntelin rock kanavaa ja siellä oltiin sitä mieltä et se oli mainos! :o
  8. J

    Lähtiskö joku mun kaa

    yö sumpille?
  9. J

    moi...tuttuja?

    :wave: :wave: :wave: :wave: onko?
  10. J

    kissan leikkuu

    käytin poikakissan leikattavana ja se kävi niin äkkiä et jäin miettimään et mitä siinä oikein oikeasti tehdään?
  11. J

    poika kissan leikkuu, onko mitään erityishoitoja leikkuun jälkeen?

    Kuinka äkkiä herää? Miten saa syöttää? Tuleeko mitään erityistä ottaa huomioon?
  12. J

    onko kellään nokia 2760?

    Kysyttävää...tyhmänä...
  13. J

    kissan kiimasta tietävät

    Meillä kolme vuotias tyttö kissa ja muutama kuukausi sitten otettiin toinen tyttö kissa joka selvisi ekassa eläinlääkärissä pojaksi. Pojalle varattiin leikkuu aika 28.2 jolloin on melkein ½vuotias. toissa viikolla yllätin sit pojan tyttökissan päältä ja menin erottamaan ne niin pojalla oli...
  14. J

    ihana suolainen-makea piirakka (älä avaa jos reseptit ärsyttävät)

    Muro pohja (valmis sunnuntaikin käy jos ei jaksa itse tehdä) paista pohjaa muutama minuutti Täyte: Säilöttyjä päärynöitä pieniksi paloiksi kuutioituna aurajuustoa muruina kerma-kananmuna seos ja uuniin :p :p :p :p :p :p :p :p 200astetta noin 20 min
  15. J

    kuukuppi

    Saako ostettua muualta kuin netistä?
  16. J

    Perjantai 13 päivä on ollut jollekin huonon onnen onni päivä

    Menin tänään tankille ja automaattiin oli jäänyt edellisen pankkikortti. Vein kortin sisälle asemalle. Varmasti säikähtää kun huomaa että kortti on kadonnut ja kiroaa perjantain 13 päivän vaan onni onnettomuudessa että saa kortin takaisin :saint:
  17. J

    viikolla 9 muita tahkolle tulijoita

    Törmäilläänkö plussamammojen kanssa :D
  18. J

    voiko keuhkoputkentulehdus tulla yks kaks ilman yskää/nuhaa

    Mulla tuttavapiirissä monella keuhkoputkentulehdusta. Itselläni ei ole ollut mitään flunssan oireita. tänään herätessäni repii lihaksia, päätä särkee, silmät sirillään....kurkkua polttelee ja ihan keuhko yläosaa oudosti kihelmöi ja "polttelee" ihan kuin joskus kovassa yskässä vaan yskää ei ole...
  19. J

    Mitä mulle oikein tapahtuu?

    Unohtelen asioita, hävitän papereita, tavaroita.....Nytkin on yhdet paprut aivan kadoksissa, ei ole mitään muistikuvaa et mihin olen ne laittanut :o :o :o :o Tänään tapahtui: Lähdin tytön päiväkodilta siniset tossut jalassa ulos, ulkona tajusin et tossut jäi jalkaan...lähdin viemään...
  20. J

    Lupaatteko peukuttaa minulle?

    Minulla on huomenna näytön anto ja arviointi keskustelu ja tuntuu etten selviä siitä...peukuttakaa pliiiiiiisssss! mulle et se menee läpi :saint:

Yhteistyössä