Hakutulokset

  1. P

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Pitkästä aikaa kirjoittelen! Nyt jo töissä ja 3v. tarhassa (isommat koulussa). Mulla Ahdistuneisuus ja pelot kuuluu joka päivään. Käyn terapiassa, mutta kun ei helpota kuin hetkeksi. Psykosomaattiset oireet joka pvä ja nyt viikon ollut oikean puoleinenkorva/korvan alue+kallonpohja niin kipeä...
  2. P

    Joku saanut estradiolia alhaisiin estrogeeni arvoihin? Auttoiko?

    moikka, itse sain estrogeenigeeliä, vaikka olin 20v.!!! Kävin yksityisellä gynekologilla, joka totesi arvot 0,000 ja jotain. Imetin 1,5v. ja sen jälkeen olo karsea. Ahdisti, masensi... Geelin käyttö (reisien sisäpintoihin yms.) auttoi nostamaan arvot!!!
  3. P

    Työhön paluu ahdistaa

    moikka. luin viestisi kahteen kertaan, ja kuulostaa kovin tutulta. keinuva huimauksen tunne on minullekin kovin tuttua, samoin ahdistukset, paniikit, masennukset myös. olen 2.5v lapsen äiti (v-73 myös) ja palaan 15.1 työelämään. viestistäsi sai sen kuvan, että väsymys ja muut henkiset...
  4. P

    Levottomat jalat

    paras apu levottomiin jalkoihin on mielestäni magnesium iltaisin ja kunnon villasukat sekä kunnon venyttelyt. magnesium rauhoittaa levottomuutta, ja käytin sitä koko raskausajan ja imetysajan!!! lämpimät sukat ovat myös oiva apu. =)
  5. P

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Olen jo pitemmän aikaa seurannut kirjoituksianne kiinnostuneena. Olen reilu 30v. kolmen lapsen äiti, ja kärsinyt ahdistuneisuudesta,peloista ja paniikista ns. aina. Arkea varjostaa kamalat pelot fyysisestä sairastumisesta, tutkimuksista yms. Jatkuva oman kehon tarkkailu vie paljon voimia ja...
  6. P

    Jännitysniska...

    mianna, kovin on tutun oloiset oireet sinulla. olen 35v. kolmen lapsen äiti (nuorin 1,5v). minulla alkoi viime syksyllä huimauskohtaukset, joita tuli öisin (paniikkituntemuksia) ja aamut olivat/ovat raskaita. herätessä olo epätodellinen/epävarma, huimaava olo ja särkyjä eri puolilla kehoa...
  7. P

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Vanessa 73 =) tarinasi oli kuin omani. Olen kolmen lapsen mamma, ja huimaukset/keinutuksen tunne/ep'vakauden tunne 24h ja viikkoja on minulle tuttua. ja paniikkiolot ja kohtaukset my;s. on tutkittu terkkarilla, yksityissektorilla. tammikuussa tehtiin kallon magneettikuva,poissuljettiin...
  8. P

    Jännitysniska...

    olen uusi kirjoittelemassa tällä palstalla, mutta lukenut olen tekstejänne paljon. Olen kolmen lapsen kolmekympinen mamma ja kärsin samoista vaivoista kun te muutkin. pienin 1,5v ja imetys ja kantaminen tuonut taas samat vaivat takaisin. Fibromyalgia todettiin -98 ja olen ollut hoidettavana...
  9. P

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Olen uusi palstalla, ja =) ihana lukea, että en ole ainoa ongelmavyyhti! Öiset huimauskohtaukset ja paniikki nyt tuttua jo vuoden ajan. Ihan hirveätä herätä kesken unen pyörtyvään ja ahdistavaan tunteeseen, kohtaus kestää tunteja ja olen sen jälkeen aivan puhki. Pelkään kaikkia sairauksia...

Yhteistyössä