Hakutulokset

  1. M

    Vuoden 2008 hoidoista plussanneet vauvalliset :)

    Hei Kaikille oikein hyvää alkanutta vuotta ja kevättä odotellessa. Meille syntyi 26.12.2009 poika. Hyvin on veljekset tulleet juttuun. Arkikin sujuu kohtalaisesti kun ei ota suurempaa stressiä. Vanhempi on nyt 1v5kk mitään ei vielä puhu mutta menee sitäkin lujenpaa. Kiipeily on nyt in. Onnea...
  2. M

    Vuoden 2008 hoidoista plussanneet vauvalliset :)

    Iltaa! Kiitos onnitteluista! Marimilla meillä on hoitojen syynä miehen siittiöiden vähyys ja niiden huono liikkuvuus.Viisi vuotta yritettiin luomusti ennen kuin lähdettiin hoitoihin ja sitten hoidoilla tärppäsi poitsu. Tämä luomu oli kyllä lottovoitto!
  3. M

    Vuoden 2008 hoidoista plussanneet vauvalliset :)

    Tervehdys tutuille! Minä en olekkaan tainnut tätä pinoa vielä korkata, joten nyt vähän meidän kuulumisia. Poika saavuttaa viikon päästä 9kk:n iän ja osaa jo kontata sekä muutamana päivänä on noussut seisomaan pinnasängyssä sekä tukea vasten. Kyllä se aika rientää. Hampaita on suussa peräti...
  4. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Moikka Onnea Raitis, Kuunkulta ja Löllykkä :flower: Jäikö joku muu vielä onnittelematta? En tiedä mihin tää aika hukkuu, tuntuu et ei enää mitään kerkiä kyllä pieni mies on saanu tän perheen sekaisin. Synnytyksestä sen verran et alkoi kotona yöllä supistuksilla ja aamuyöstä alkoi...
  5. M

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Hei ! POIKA tuli 18.10.2008 klo.13.32. mitat 3840g ja 54cm. palaan myöhemmin kertoilemaan tarkemmin. Mari
  6. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Hei ! POIKA tuli 18.10.2008 klo.13.32. mitat 3840g ja 54cm. palaan myöhemmin kertoilemaan tarkemmin. Mari
  7. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Päivää pinoon! Täällä ollaan vielä. Yö meni 02-05 valvoessa supistuksien kanssa 10 min välein tulivat mutta ei niissä oikein ollu terää kunhan hereillä pitivät. Polilla tuli käytyä ja käynnistysaikaa maanantaille jos ei nyt viikonlopunaikana mitään tapahdu. Asukilla kaikki kunnossa ja koko...
  8. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    EHTOOTA! Täällä yksi toiveikas et jotain alkais nyt tapahtumaan. Limatulppa hulahti housuihin juuri kun kaupasta kotiuduin. Tuli niin vauhdilla et housut kastu, ihan kun ois pissa lorahtanu. Täällä mä nyt jännäilen tapahtuuko muuta. Miehelle töihin kilautin voi sitä raasua se on varmaan siel...
  9. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Raitis, tsemppiä puuskutteluun ja tännekkin olisi ne supparit suotavia :wave: . Tänään viimeinen neuvola kaikki ok ja yliaikaiskontrolli perjantaina. Nyt kaikki peukut ja varpaat pystyyn ettei sinne asti tarvitse kärvistellä.
  10. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Onnea vauvautumisesta Miikkis ja Heid :flower: Miruliini hienosti ovat vauvat kasvaneet. Täällä ollaan viel yhtenä kappaleena. Koittakaahan mammat jaksaa pitemmällä ja alkutaipaleella olevat. Itse en uskonu asukin näin pitkälle pääsevän, mutta kappas tässä sitä ollaan. On varmaan...
  11. M

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Suuren suuret oonnittelut vauvautuneille :flower: :heart: Annimaria sf.mitoista kyselit, itselläni sf vk:lla 40+1 38 eli yläkäyrällä mennyt koko ajan, mutta viikolla 37+ kävin polilla vauvan perätilaepäilyn vuoksi jolloin tehtiin samalla koko arvio oli silloin 3100g ja lääkäri sanoi...
  12. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Miikkis onnittelut pojasta ja oikein mukavaa vauva aikaa :flower: Raitis oikein monta :hug: toivottavasti saat tilanteeseen selkoa nopeasti. Hobelix onnea sykkeestä siitä se lähtee.
  13. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Huomenta! Ulpikselle voimia ikävään ja kiitos et jaksoit synnytyskertomusta laittaa :hug: . Raitikselle toivottavasti uusinta käännös onnistuu tai saat kuunkullan neuvoilla kokeiltua josko neiti itse kääntyisi. Maricalle olit pähkiny vuoteen/ sohvan vuorausta vesien menon pelossa...
  14. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Onnittelut Ulppikselle :flower: Eilen tosiaan neuvola ja samalla lääkäri kurkkasi kohdunsuuntilannetta. No pehmennyt on kanavaa jäljellä 3cm ja sormelle auki. Mitään vaikutusta ronkkimisesta ei ollut asukki on päätttänyt viihtyä yksiössään. Itselläni olo on vaan niin (saahan valittaa?)...
  15. M

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Moikka! Pitkästä aikaa kirjottelen, vaikka päivittäin olen lukemassa käynyt. Suuren suuret ONNITTELUT jo vauvautuneille :flower: . Itselläni tämä odotus mennyt vähän niin ja näin. Alussa vuotelua, keskivaiheilla sairaslomalla pehmentyneiden paikkojen takia ja nyt vaan odottelua josko...
  16. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Onnea Marimilla :flower: ja koko perhe. Ulppistakin taitaa saada jo onnitella? Onnea myös uusille plussanneille :hug: :flower: . Vaihteeksi taas omaan napaan, Kuunkulta kyseli listan päivitystä mulla laskettu aika muuttunu elikäs 6.10.08 mutta vain parin päivän heitto. Omassa olossa ei...
  17. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Hienoja uutisia Meikku =) =) =) Mari
  18. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Raitikselle Mun sf oli vk:lla 34+1 33 ja nyt viime viikolla lääkärineuvolassa 36+2 34. Itse siitä neuvolakortin takaa olen katsonut ja todennu menevän yläkäyrällä. Mutta riippuu varmasti paljon vauvan asennoista. Olin tänään parturissa viimeistä kertaa (ehkä) ei sitä tiedä koska sinne...
  19. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Moikka! Meikulle :hug: . Sitten omaan napaan. Eli Taysissa tänään näytillä perätilaepäilyn vuoksi. Mutta kuinkas ollakkaan asukki aivan oikein päin, kätilökin jo minua valmisteli kertoilemalla käännöksestä, kun sydänäänet kuului niin korkealta. Siinä sitten pari kandia ja lääkäri tutki...
  20. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Huomenta uusille onnea :flower: . Perätilasta oli ollut puhetta, itselläni huomenna aika Tayssiin tutkimuksiin mahdollisen perätilan vuoksi. Lääkärineuvolassa sydänäänet kuului ylhäältä ja pää ei tuntunut lantiossa. Edellisestä luomuraskaudesta vauva käännetty perätilasta rv. 37+2 ja...

Yhteistyössä