Hakutulokset

  1. T

    Mistä löytäisin

    Tytölle housut jotka pysyisi myös ylhäällä? Kaapissa on vaikka kuinka monet housut,mutta ei vaan pysy ylhäällä. On verkkareita,h&m(ei pysy vaikka nauhat vyötäröllä) housuja jne... Kaikissa ei ole edes kiristysnyöriä. Tää on oikeesti aika ongelmallista. Saatiin hienot adidas pökät lahjaksi mut...
  2. T

    unelmapuolisosi?

    Millainen hän olisi?
  3. T

    2v ei enää nukukkaan niin hyvin

    Haluaa äidin&isin sänkyyn,heräilee monta kertaa yössä. Meneekö tää ohi?
  4. T

    Tää on varmaan aprillia

    http://www.iltalehti.fi/popstars/200904019333698_ps.shtml
  5. T

    kumisaappaiden hoito?

    Kumppareiden ohjeessa lukee et niitä pitäis öljytä,mutta millasella öljyllä? Pojan saappaat alkanut "kuivumaa" päältä.
  6. T

    No johan on jutut

    Täällä onkin tänään välkkyjä liikkeellä. Tsemppiä teille.
  7. T

    Pitääkö 5v:lle antaa?

    Siis ruokaa niin paljon kun pyytää? Välil voi syödä 3 lautasellist ruokaa. Ei ole mikään pulska lapsi. Lieneekö joku kasvu pyrähdys menossa.
  8. T

    Ruotsin huutis ja ummikko

    Miten toimii ruotsin huutis? Millasia postikuluja tulee suomeen lähetettäessä? Siel olis niin paljon kaikkee ihanaa...
  9. T

    Herkälle hipiälle pesuaine?

    Mikä olis hyvä suihkusaippua ilman allergisoivia aineita? Jopa sebamed tuottaa oireita.
  10. T

    Lukeeko kukaan kotivinkkiä?

    Siinä oli niistä myssyistä. Joulunumerossa. Ostaisitteko? http://www.myssy.net/index.php?id=4 Aika kalliita...
  11. T

    Mistä hyvä ja halpa fillari?

    Pojalle olis hakusessa 20 tuumanen menopeli,mut aika kalliita ovat ainakin uutena.
  12. T

    Mikä koodi laitetaan aijaa.comista?

    huuto net ilmoitukseen?
  13. T

    Kirppiksillä käynyt ja myymään menossa

    Ihmettelen että ostaako joku oikeasti esim lasten farkkuja 4?:lla tai paidan 2,50? Itse en kyllä osta,ajattelin laittaa hinnaksi 2? uudenveroisiin farkkuhihin ja paidat 1?. Millaisia hintoja itse maksaisitte lasten käytetyistä vaatteista?
  14. T

    Me&i koot?

    mietin kun tuo 98/104 näyttää hirveän isolta. Pitäiskö sittenkin vaan ostaa 86/92. Täl hetkel käytössä 92 ja 98 vaatteet.
  15. T

    Kirosanalaulu

    Lapsi tuli päiväkodista ja oli täynnä intoa että äiti, äiti päiväkodissa oli kirosanalaulu. V*ttu sekä ville. Sanoin sitten useamman kerran että se on minttu sekä ville. Lapsi vaan inttää että ei ole,pk:n täti sanoi että se v*ttu sekä ville. Olikohan tuol lapsel aamupuurot korvissa...
  16. T

    Sukupuolettomuus

    Mitä mieltä olette kasvatuksesta jossa ei "leimata" lasta tytöksi tai pojaksi? Millaisia heistä tulee aikuisina? Uskotko siitä olevan hyötyä vai haittaa?
  17. T

    Pulma se on tämäkin

    Ajattelin että kun tuo lapsi kohta vois olla jo kuiva niin kertookas mulle että josko hommaisin nyt muutaman kestovaipan et millaset ois hyvät? Yöllä ainakin tarviis olla jotain pitävää. Kannattaako mun edes enää hommata kestoja?
  18. T

    Asumismuoto?

    Tunnetaanko sellasta suomessa kuin että jos muuttaisin 2 lapseni kanssa ystäväni luokse jolla on mies ja lapsi? Mietin vaan kun silloin perhekoko olis 3 aikuista ja 3 lasta enkä asuisi alivuokralaisena. Mitenköhän sillon laskettais tulorajat esim. hoitomaksuun?
  19. T

    Kestävät kengät?

    Mistä kengät kevääksi jotka oikeesti kestää kulutusta? Päiväkodin pihalla laatoitus ja kengät puhki viikossa.
  20. T

    Tuleeko lapsestani anarkisti? (musiikista)

    5v kuuntelee Pelle Miljoonaa ja laulaa sen mukana. Itse on levyn löytäny iskän hyllystä. Itse en edes tiennyt millaista musiikkia Pelle laulaa,mut nyt tiedän... Kiroilua,ryyppäämistä,lapsen hankintaa jne... Pitääkö mun kieltää tää musiikki siltä?

Yhteistyössä