Hakutulokset

  1. Ä

    Voiko harjoituskuulia käyttää jos on kierukka?

    Kysyn nyt suoraan tässä, kun en vastausta saa tuohon toiseen ketjuun. Eli jossain lukee ettei voi käyttää, mutta miksi? Mitä sitten voi käyttää? Puhun nimen omaan niistä pienistä naruttomista versioista. Miten sitten ne isot? Onko niissä sama juttu? Ja anteeksi, ei ole ihan nuo termit ja...
  2. Ä

    Mistä olette ostaneet jouluverhoja edullisesti?

    Tarvis saada jouluilmettä kotiin, ja olohuoneeseen pitäisi verhot ostaa. Eritoten pitkät verhot. Hätätapauksessa myös paneliverhot kävisivät. Ja mistä saa pitkiä kappoja valmiina. Tuo olkkari on ikuinen ongelma kun siinä on 3 korkeaa ikkunaa rinnakkain :headwall: Eikä sitten oo varaa laittaa...
  3. Ä

    Tietääkö kukaan Lahden varastomyymälän aukiolo aikoja?

    On kuulemma auki nyt muutoinkin kun loppuviikosta, mutta mitkä ne päivät ja kellonajat on? Tiimarin sivuilla ei ole tietoa :/ Kiitos kovasti jos joku osaa kertoa :)
  4. Ä

    Kuinka moni täällä keräilee muumimukia (flora)?

    Vähän suppeampi ja muuttuneempi tuo uusi keräys on. Moniko osallistuu?
  5. Ä

    Missä tuo Ratula on kuvattu mikä alkaa subilla?

    Onpa jotenkin kivan näköinen mökki.
  6. Ä

    Mistä tietää/näkee onko kyseessä akku vai tavan paristo?

    Mun pitäis saada tietää onko mulla nyt käsissä tavallinen AAA paristo, vaiko akku. Akku siis pitäisi olla, mutta en uskalla luottaa. Mistä sen näkee kumpi on kyseessä? Tässä paristossa/akussa lukee tälläiset tiedot: 2003 - R03 - MICRO - AAA - 1.5V ja merkki on super 2000 Juu, olen aika...
  7. Ä

    Tietääkö kukaan unileverin e-mailia? (Flooran muumimukista pitäis laittaa postia)

    Sattuisiko jollakkin siis olevan unileverin kuluttajille tarkoitettua sähköposti osoitetta? Ei tarvisi ruveta taas soittelemaan sinne, että muutaman minuutin päästä saa sen e-mailin, millä pitäisi sitten ottaa yhteyttä..
  8. Ä

    Multa on poistettu kaikki viisauden hampaat, mutta..

    ...silti tuntuu kun yksi taas yrittäisi puhjeta. Mitä ihmettä tää on?
  9. Ä

    Missä vaiheessa kannattaa alkaa hakemaan koulutuspaikkaa?

    Eli, en oikein tiedä miten varhaisessa vaiheessa kannattaisi alkaa hakemaan koulutuspaikkaa ja myös sitten lapsille hoitopaikkaa. Olen siis kotiäitinä ja pitäisi lähteä opiskelemaan. Kotona saan olla vielä reilun vuoden, mutta tiedustelisin tuota miten varhaisessa vaiheessa pitää olla...
  10. Ä

    Miten tuon muumimukin voi lunastaa (Flora kampanja)

    Mä en tajua. Keräsin ja näpyttelin ne 12 koodia sinne, miehen nimellä tehtiin se tili. Miten sen mukin saa lunastettua? Nyt se väittää että se 12 koodia on kerätty, mutta ikään kuin jo lunastettu. Sähköpostiin ei tullut mitään. Mistä sen lunastun lapun saa, kun sitä ei sieltä sivuilta saa, eikä...
  11. Ä

    Master of movies lautapeli, saako enää mistään?

    Onkos kukaan nähnyt noita enää myynissä ja jos jollain on hinnastakin tietoa, voisi vinkata. Ja eritoten jos Lahden seudulla joku on nähnyt kaupoissa, vinkkejä otetaan vastaan, Kiitos :)
  12. Ä

    Paljon teillä on yhtiövastike?

    Kiinnostas tietää mitä muilla on yhtiövastike? Ja paljon neliöitä, ja millainen asunto? milloin rakennettu noin? Meillä on 365.50 (josta veden osuus 50 e, 10e=1henkilö) neliöitä 143 ja rivitalo joka rakennettu muistaakseni -73. Itse tuon lisäksi tehdä vuorotellen lumityöt ja ajetaan...
  13. Ä

    Apua. Kysymys Decoupage -lakoista.

    Eli haluaisin nyt kokeilla tuota decoupage tekniikkaa, ja tänään meinasin mennä ostamaan lakkoja. Mutta minkälaisen/minkälaisia? eikö niitä ole erillaisia? Onko jokaiselle materiaalille omansa, vai onko sellaisia "yleis"lakkoja? Kertokaapa vinkkejä, jottei tarvitse monta kertaa siellä käydä...
  14. Ä

    Askartelijat! Voiko Decoupage tekniikkaa käyttää...

    ...suoraan seinään? :D Mietinpähän vain.. Kuulostaa ehkä typerältä, mutta onko mahdollista?
  15. Ä

    Voimassa olevat keräily kampanjat (muokattu,päivitetty & lisätty)

    - Bona koodeilla -> valokuvakirja. Voimassa: 30.6.2009 asti. http://www.bonakampanja.fi/ - 5 vapaavalintaista Tolu, WC Duck tai Havu Mäntysuopa -tuottetta: saat Finlayson kesäkassin . Voimassa 30.6.2009 asti http://www.puhdaskoti.fi/kerailykampanja_2009 - Semper leivät & hiutaleet ...
  16. Ä

    Mitä harrastit lapsena ja mitä harrastat nyt?

    Ois kiva tietää mitä harrastuksia muilla on ollut lapsena tai nuorena ja mitä harrastuksia nykyään? Itse lapsuuden/nuoruuden harrastuksistani muistan satubaletin, partion ja VPK:n. Nykyään en harrasta oikein mitään.. kun aikaa lapsilta jää askartelen tai maalailen. Kuntoakin yritän pitää yllä...
  17. Ä

    Mitä ostaisit häälahjaksi?

    Mulla on kinkkinen tilanne, eli ystävämme ovat avioituneet ja heillä on kahvitus kestit häiden kunniaksi tulossa. Itse seremoniaan ei tullut kutsua, eikä myöskään sitten kun menevät riekkumaan baareihin kavereiden kanssa. Eli meidät on kutsuttu pelkille kahveille. Mitä ostaisit lahjaksi...
  18. Ä

    Appiukko yritettiin eilen "ryöstää" ja läimäytti sitten nyrkillä

    Kaikkea sitä sattuukin meidän kulmilla. Eilen appiukko oli mennyt tuosta läheiseltä kävely/pyörätieltä jossa ei siis vieressä ole autoliikenettä. 4 nuorta poikaa oli tukinnut tien ja sanonut ettei matka jatku ennen kuin antaa kympin rahaa, yksi pojista oli tarttunut appiukon pyörään kiinni...
  19. Ä

    Kuinka moni (tai puoliso) on menettänyt jo työpaikkansa laman vuoksi?

    Ja kuinka monella se on edessä? Mahdollisesti? Meillä luultavasti ainakin, vaikka nimiä ei vielä olekaan tiedossa. Mutta alkaa olla jo niin varma juttu. Jos mies saisi pitää työpaikkansa se ois jo ihan yhtä varma kun lottovoitto tähän talouteen :( Onko muita?
  20. Ä

    Mistä lapsille edullisia rooliasuja?

    Kysynpä täältäkin, jos joku on jossain sellaisia nähnyt? Mistä saisi edullisesti? Olen katsonut jo huuto.netin ja osto ilmoituskin löytyy kirpputorilta. Onko kellään tiedossa mitään verkkokauppaa tai vastaavaa? Hakusessa siis rooliasut jotka käyvät fantasia valokuvaukseen, eli ei mitään...

Yhteistyössä