Hakutulokset

  1. W

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    HEIPPA KAIKKI! NYT SAA ONNITELLA! Meille syntyi terve poika maanantaina 17.11! :heart: Viikkoja kasassa oli silloin 39+2. Mitat: 51cm ja 3530g. Perjantaina päästiin vihdoin kotio, kun pienen paino alkoi vihdoin nousta. Mä olen ite toipunu jo lähestulkoon entiselleni ja painokin on tippunu jo...
  2. W

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Huomenta kaikille! Ja onnittelut vauvaantuneille! :heart: Täällä ei sitten tapahdu yhtään mitään! Olo alkaa olla jo aika tuskainen tän ison masun kanssa, eikä edes supistele vielä! Valkovuotoa on lirahdellut kyllä lusikallisia sillon tällön mutta limalta se ei vaikuta... Eikä lapsivedeltä...
  3. W

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Heippahei äitylit piiiitkästä aikaa! Kovin oon lueskellut teidän tekstejä mutta en vaan oo saanu aikaiseksi kommentoida, kun ei oikeesti oo meitsillä kauheesti tapahtunu mitään... Hyvin voidaan ja pikkuista kovasti odotellaan saapuvaksi. Viikkoja nyt jo huikeat 37+5!!! Jippii! Onks tosiaan...
  4. W

    *MarrasMassutII Syyskuun Pyörteissä*

    Siis joo, pikkasen koko juttu säikäytti meikäläisen ja sitten kun ei oikeen saanu sellaista "pätevän ja varman" kuuloista vastausta koko asiaan, niin oli pakko soitella tonne synnärille ja tiedustella asiaa lisää.. Koko viikonlopun ehdin sitä jo pohtia ja tänään ajattelin, että ei se ota jos ei...
  5. W

    *MarrasMassutII Syyskuun Pyörteissä*

    Chala! Lohduttavaa kuulla, että se vissiin kuuluu asiaan =) Pelästyin vaan sitä kun lääkäri teki sisätutkimuksen ja ekat sanat olivat "Oho, ompas vauva jo alhaalla!" :laugh: Sitten hän ei sen kummemmin selvitellyt mulle asiaa vaikka kuinka tivasin, että tarviiko mun jotenkin ottaa...
  6. W

    *MarrasMassutII Syyskuun Pyörteissä*

    Heippahei täältäkin suunnalta! Muutaman rivin ehdin taas väliin kommentoimaan =) Eli joku kyseli tuosta 4D-ultrasta ja me oltiin siinä muistaakseni viikolla 24. Aivan ihana kokemus, varsinkin näin esikkoa odottaessa. Nähtiin todella hyvin jäppisen kasvot ja tarvii sanoa, että kyllähän...
  7. W

    *MarrasMassutII elokuun tuulissa*

    Moikkamoi täältäkin pitkästä aikaa! Nopeasti kommentoin tota närästystä eli mulla myös samoja vaivoja ja olen nyt huomannut että maidonjuonti auttaa. Joku neuvoi, että piimää kannattaisi myös juoda, pitäis auttaa senkin. Ja niin omituiselta kun saattaa kuulostaa juoda hiilihappojuotavaa, niin...
  8. W

    *MarrasMassutII elokuun tuulissa*

    Heipparallaa kaikille piiiitkästä aikaa! Nyt on lomat lusittu tältä vuodelta ja seuraavaksi odotellaan sitä äippälomaa =) Mulla on ollu hirmunen duuni kahlata näitä teidän postauksia, kun olen ollu ihan nettipimennossa yli 4 viikkoa! No, nyt olen varmaan saanu suht koht kaikki luettua ja olen...
  9. W

    *MarrasMassutII heinäkuussa*

    Huomenta! Eilen oltiin sitten siellä rakenneultrassa tähystelemässä "alivuokralaista" ja kaikki näytti onneksi hyvälle! =) Ensin taisi tyyppi nukkua, kun oli ihan paikallaan mutta pienen tökkimisen jälkeen alkoi kädet ja jalat viuhtoa =) Hän oli niiin paljon kasvanut sitten viime kerran...
  10. W

    *MarrasMassutII kesäkuussa*

    Pitkästä aikaa taas ehtii jotain kirjottelemaankin, vaikka teidän kirjoituksia luen melkeen päivittäin =) Ummetusta ei täällä päässä oo normaalia enemmän... Mulla vatsa toimii muutenkin melko huonosti, joten on vaan täysin normaalia mulle, että käyn isommalla maksimissaan joka toinen...
  11. W

    *MarrasMassutII kesäkuussa*

    Heips pitkästä aikaa! Kovin olen kertomuksianne lukenut, mutta en millään oo ehtinyt kommentoimaan mitään... Joten nyt siis pikkuista tarinaa täältä päin =) Ekaksi sukupuoliveikkausta! Jostain syystä on alkanut tulemaan poika-olo ja tuo kiinalainen hässäkkä povasi myös jässikkää meille...
  12. W

    *MarrasMassutII Toukokuussa 2008*

    Te kenellä vakuutuksia jo otettu raskausaikana, ni onko muistissa jotain hintahaarukkaa? Nyt alkoi muakin nää vakuutukset kiinnostamaan, kun niistä on puhuttu... Meillä kaikki vakuutukset Lähivakuutuksessa, joten erityisesti sen firman hinnat suurinpiirtein kiinnostaa... Omaan napaan sen...
  13. W

    *MarrasMassutII Toukokuussa 2008*

    Ihania ultrakuulumisia täältäkin suunnalta! Maanantaina tosiaan oltiin ja siellä se pikkunen toukka touhusi =) Aivan ihana tunne, kun näki toisen heiluttelevan siellä ruudulla! Pituutta oli jo 64mm eli sen mukaan vastasi viikkoa 13+0, maanantaina oli menkkojen mukaan 12+2 mutta ei muutettu...
  14. W

    *MarrasMassutII Toukokuussa 2008*

    Huomenta! Ja hyvää maanantaita kaikille! Ja tervetuloa DAZZLE! Mulla myös tänään iltapäivällä tuo np-ultra ja nyt jo jännittää ihan hirveesti! Apua, mitähän tästäkin päivästä tulee... Mun mielestä nukuin yönikin todella huonosti ja pyörin sängyssä edestakaisin... Toivottavasti siellä nyt...
  15. W

    *MarrasMassutII Toukokuussa 2008*

    Huomenta kaikille! Täällä suunnalla menee hyvin =) Pikkuhiljaa on alkanut toi väsymys väistymään, tosin varmuuden vuoksi otan töiden jälkeen iltaisin pikku torkut, jottei ala päätä särkemään. Tällä hetkellä tuo päänsärky on joka maanantainen ongelma, koska en malta nukkua tarpeeksi...
  16. W

    *MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

    Huomenta kaikille! Meitsillä on ihmeen hyvä olo, jopa välillä niin hyvä, että taas alan epäilemään onko siellä masussa edes ketään... No, viikonloppu meni pihatalkoissa ja nyt taas huomaan kropassa, etten oo päikkäreitä nukkunu. Kaks tuntia hereillä ja nyt alkaa jo väsyttämään... iltapäivällä...
  17. W

    Äitiyspakkaus 2008

    Jep! Kävin myös kurkkaamssa ja tarvii sanoa, että hyvältä näytti =)
  18. W

    Milloin äitiyslomalle?

    Novelle78 , Kiitos tiedosta! Aloin tätä asiaa tänään miettimään ja jotenkin tulin itsekin tohon samaan tulokseen kun sinä. Meneekö sulla vuosilomapäiviä sitten 6/vko eli lasketaanko lauantait myös mukaan? Mulla kun menee kunnallisella puolella noita lomapäiviäkin vain 5kpl vaikka olisin koko...
  19. W

    Milloin äitiyslomalle?

    Mun on ihan pakko myös kysästä viisaammilta, että miten se äippäloma kannattaisi ajoittaa, kun laskettu aika on 21.11 ja mun määräaikainen työsopimus loppuu 31.12.2008. Eli kannattaako alottaa jo aikasemmin kun tuo 30 pv ennen, koska työnantaja maksaa mulle 3 ekaa kk palkkaa, eikös?? Kuuluun...
  20. W

    *MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

    No niin! Pakko myös ite kirjoitella tähän väliin. Eli siis mullakin oli maanantaina tuo eka neuvola ja LA siirtyi myös tuon yhden päivän aiemmaksi eli sen voi nyt korjata 21.11. Karkauspäivä pirulainen... =) Mullakin neuvolassa vaan tuota perusjuttua, eli paaljon lukumateriaalia kotio ja...

Yhteistyössä