Hakutulokset

  1. E

    ARGHH ja Pah sekä HUOH!!!

    Jokaisella on oikeus välillä pieneen omaan hetkeen. Eihän sitä jaksa ilman :o
  2. E

    Mua jo valmiiks ottaa päähän

    En tiedä, itsekin venytin exän kanssa sitä puoli vuotta. Vasta kun kosi kieltäydyin. En vaan osannut :O En uskaltanut sanoa suoraan, ja kun vihjailin, se ei tajunnut. Kyl se on vaan purtava hammasta, ei taida olla mitään kiertokeinoa.
  3. E

    Alkot kiinni pe-ma

    hyvä että muistutit kaikkia kotiäitejä :) no, ei. en edes olisi itse tajunnut ilman että vinkkasit. kiitti =)
  4. E

    Tarkoittaa mitä ?? The username you entered as your referrer could not be located.

    Käyttäjä jonka ilmoitit suosittelijaksesi ei ole tavoitettavissa/löydettävissä.
  5. E

    Mua jo valmiiks ottaa päähän

    Usko pois, parempi että sanot suoraan. Ei välttämättä kaartelusta ymmärrä.
  6. E

    Kuinka monta MIGNON munaa pystyt syömään peräjälkeen?

    en edes yhtä puraisua. suklaa on pahaa :x
  7. E

    A shadieeyah

    :wave:
  8. E

    Hyvästi!

    :hug: muista häntä hyvällä.
  9. E

    Eräänlainen kakkagallup...

    :heart:
  10. E

    Kolmas lapsi, masennus, ei seksiä

    Täytyy sanoa, että olet mielestäni tehnyt kaikkesi. Elä luovuta, vaan jatka samaan malliin. Kyllä se vaimo pian varmasti huomaa kuinka hyvin kohtelet häntä :) Siihen asti, voimia. :hug:
  11. E

    PLIIS... Suometakaa tämä , enkkua

    älä huolestu, jotain sun sinne laittamaa tekstiä on poistettu sillä se rikkoo niiden sääntöjä. ei huolta, jos et ole kirjoittanut sinne mitään. :)
  12. E

    Mischa Bartonilla on uskomattoman tavallinen kroppa.

    Mut lähden tästä. Edelleen, olen pahoillani jos jonkun tunteita loukkasin. Itse tein aiemmin sen virheen että annoin toisen palstalaisen provosoida minua, älkää oikeasti välittäkö noin paljoa siitä mitä minä sanon. En ole kommentteineni niin tosissani niin kuin täällä luullaan, enkä todellakaan...
  13. E

    Mischa Bartonilla on uskomattoman tavallinen kroppa.

    Kyllä minä ihan 6 laudaturia sain, valmistuin suomesta.
  14. E

    Mischa Bartonilla on uskomattoman tavallinen kroppa.

    En oikeasti ajattele niin, että opiskelumenestys tarkoittaa sitä että olen fiksumpi kuin joku toinen.
  15. E

    Mischa Bartonilla on uskomattoman tavallinen kroppa.

    Tuo vanha keskustelu fyssan tuloksistani oli kieltämättä hyvin tyhmästi sanottu. Annoin itseni provosoitua, ja reagoin tyhmästi. En ole siitä ylpeä todellakaan. Mutta siitä opin, etten jatkossa käyttäydy samalla lailla.
  16. E

    Mischa Bartonilla on uskomattoman tavallinen kroppa.

    En kerro mitään, minkä perusteella tietoni saisi. Numeroni on salainen, ja olen juuri nimeni vaihtanut. En ole edes suomen kansalainen. :)
  17. E

    Mischa Bartonilla on uskomattoman tavallinen kroppa.

    En todellakaan puhu noin normaalisti, tuo oli reaktioni vieraan kommenttiin, jossa arvosteli mallintöitäni. Hänen viestistään sain sellaisen käsityksen, että mallius tekee minusta tyhmän. Joten koin tarpeelliseksi sanoa, että olen kuuden laudaturin ylioppilas, ja ihan yhtä fiksu kuin tee muut...
  18. E

    Mischa Bartonilla on uskomattoman tavallinen kroppa.

    Olen irl samanlainen kuin täälläkin, omaan vahvoja mielipiteitä. Ja niin kauan kun niitä ilmaisee ketään loukkaamatta, niin se on mielestäni tervettä. En ole kertaakaan arvostellut täällä ketään palstalaista, se ei ole minun paikkani. Kuten ei ole teidänkään mun mielipiteiden/kypsyyden...
  19. E

    Mischa Bartonilla on uskomattoman tavallinen kroppa.

    Mitä sillä teille on väliä minkä kokoiset rinnat mulla on. En sanonut niitä isoiksi, tai edes kauniiksi. En edes sanonut että ne olisivat paremmat kuin Mischan. Olen tyytyväinen omiini, ja minusta on hienoa että Mischaa pidetään kaunottarena luomunakin. Ei hänellä ole syytä peitellä kroppaansa...

Yhteistyössä