Hakutulokset

  1. A

    Avioliittoon siunaaminen

    Onko täällä kukaan järjestänyt häitä erikseen sen jälkeen kun on aiemmin solminut avioliiton maistraatissa?
  2. A

    jälleen kestovaippa-apuja kaivataan..

    Siis toimiiko yhdistelmä imsevimse-sisävaippa plus villahousut, niin että vaatteet pysyy kuivana? Vai tarviiko siihen väliin vielä sen kuoren?
  3. A

    Kestovaippojen ompelijoita paikalla?

    Tietääkö joku sanoa, kuinka monta kerrosta erilliseen kuivaliinaan tulee kangasta (taitaa olla jotain neulosta)?
  4. A

    Osaisiko joku ruotsia?

    Osaisiko joku kääntää ruotsiksi lauseen "mutta aika näyttää mitä tulevaisuus tuo". Kiitos jo etukäteen :flower:
  5. A

    Minkä ikäiselle?

    Minkä ikäiselle olet joutunut selittämään synnytyksen? Meillä typy on kovasti kiinnostunut asiasta, kun pikkusisko saapuu perheeseen tammikuussa. Ihan tohkeissaan selitti mulle, että mä katsoin mummin kanssa yksi päivä ohjelmaa missä vauva tuli pyllystä. Menin aika lailla sanattomasti ja mietin...
  6. A

    Mistä vaunut edullisimmin?

    Hakusessa siis Emmaljungan duo edget(?) ja aikaa hankintaan on vielä puoli vuotta :D . Lastentarvikeliikkeessä näytti olevan aika makean hintaiset vajaalla 800?...
  7. A

    Kertokaas tyhmälle

    Onko k-pikkolot auki?
  8. A

    Steppaus

    Kertokaa mulle ratkaisu, kun tyttö 3,5v haluaa steppauskengät.. Joku on katsonut liikaa teletappeja, ja nyt steppaa ilman kenkiä aina kun muistaa :D
  9. A

    Karsta 3-vuotiaan päässä

    Miten kolmevuotiaan päästä saa karstan pois? Hiuksia löytyy joka vaikeutta jo tuon karstan näkemisen..
  10. A

    Kotipaikkasi nähtävyys?

    Kesäreissuja suunnitellessa olisi kiva kuulla mahdollisia vierailupaikkoja..
  11. A

    Äidit jotka loksauttaa teidän suut auki?

    Mä olen turistirysässä töissä ja tänne tuli äiti lapsensa kanssa ja sanoi, et eihän heidän tarvitse maksaa, koska he käyvät sisällä vain pari minuuttia, kun tyttökin pääsi nyt kerrankin vähän luvattomasti sairaalasta ulos? No minä vastasin, että valitettavasti meillä maksaa kaikki...
  12. A

    Pantteri rock

    Mä tiedän et mulla ei oo karkkipäivä, mut en voinut vastustaa ku kaupassa näin tän salmiakki uutuuden ja täytyy sanoo et hyviä on :p :ashamed: :D
  13. A

    Apuja! Lasten laulun sanoja?

    Tyttö on rallattanut koko viikon päiväkodissa oppimaansa laulua, joka menee jotenkin näin: Musta kana ja valkoinen kana menivät kukkoa vastaan. Ketkun ketkun keli ketkun.... Kuka osais sanat?
  14. A

    Vinkkejä kuinka tulla raskaaksi?!

    Olen jo itse unohtanut, kun edelisestä on niin kauan :D
  15. A

    Terveisiä McDonaldsista!!

    Eilen nautimme antoisat ateriat mäkissä. Ensin kassalla ruokia odotellessa naapurin myyjätyttö selvitteli takkujaan hiuksista samalla kun otti tilausta vastaan toisilta asiakkailta ja suoraan siitä ranskalaisia annostelemaan. Sitten hetkeä myöhemmin tämä samainen myyjä kävi viemässä ruokia...
  16. A

    Ideoita itsehillintään?

    Meidän seinänaapuri pitää pianotunteja. Ottaa hermoon. Jos joku sävel menee väärin sitä kohtaa otetaan uusiksi ainakin kymmeneen kertaan. Sit kun tunteja on mennyt kymmenisen minsaa toisen naapurin koira alkaa ulvomaan pianon soiton tahtiin. Ja kaiken lisäksi soittotunnit on mukavasti 12-16 eli...
  17. A

    Mä oon ihan hikinen....

    Ku mummolasta tulin :laugh: Tyttö hihkuu vieressä ja riisuu samalla vaatteita, ei taida toinen tykätä kylpemisestä?! :D
  18. A

    Matkalle rattaat mukaan?

    Etsitään ulkomaanreissulle rattaita mukaan. Harkinnassa Peg Perego Litet ja Herculeksen rallyt. Onko kyseisistä rattaista kokemuksia tai ehkäpä joku muu merkki, jonka saa ottaa portille asti mukaan?
  19. A

    Otataanko tälläinen tiesitkö, että - ketju?

    Ensimmäisenä tosi tarpeellinen.. Tiesitkö, että ihminen pieraisee keskimäärin 30 kertaa vuorokaudessa?? :laugh: :laugh:
  20. A

    Vinkkejä lastenkutsuille?

    Meillä on tuloillaan typyn 3-vuotis synttärit ja ajattelin, että toteutetaan paljon tytön omia ideoita, mutta myös vanhemmille juhlijoille jotain. Tähän mennessä on kokoon saatu tarjoiluun, dippivihanneksia, muumipitsoja, hedelmäviipaleilla täytetty kakku ja jätskitötteröitä. Leikkinä ainakin...

Yhteistyössä