Hakutulokset

  1. M

    vakuutusyhtiön vaihto?

    Eli kyselen teidän kokemuksia IFI vakuutusyhtiöstä. Miten on hommat pelanneet? Oletteko olleet tyytyväisiä? Entä lasten vakuutuksiin? Oletteko verranneet hintoja? Tiedoista kiitollinen!
  2. M

    Minkälaista soijaa??

    Tai siis lähinnä miten, millaista ja mistä voi ostaa soijaa?? Allergialääkäri käski antamaan soijaa. Poika 1,5 v ja suolisto-oireinen maitoallergia tod. 08/08. Kasvun viivästymän vuoksi olemme hypänneet Tays:ssa ja yksityisellä. Olen aika avuton nyt näiden allergioiden kanssa vaikka 3 lapsi...
  3. M

    VITAKARLAA KAIPAILEN

    Haluaisin tehä lahjoituksen ja kaipailen yhteystietoja...... Aloittelen joulusiivoja antamalla pois vauvanvaatteita ja tarvikkeita meillä kun on kuulemma lapsiluku täynnä :(
  4. M

    Auttakee tyhmää.. (huutis)

    Eli siis oon varmaan tyhmä, etten osaa edes tehdä myynti-ilmoitusta :( . Ongelma on kuvien laitto kun tää tyhmä kone ilmoittaa että mun kuvat on liian isoja |O . Voiko niitä pienentää :headwall: Entäs jos haluan laittaa paketin myyntiin ja pitäis laittaa monta kuvaa miten sit pitää toimia...
  5. M

    aurinkoon suojapuku

    Heips, Mistä olette hankkineet ja paljonko on maksanut pienelle lapselle rannalla käytettävä auringonsuojapuku.
  6. M

    Agia Marianassa olleet HUOM!

    Olemme lähdössä kesäkuussa Agia Mariaan, ja nyt tarvitaan vinkkejä lapsiperheelle, jossa myös vauva 10 kk. Eli oletteko ostaneet sieltä paikallisia kasviksia ja tehneet niistä itse ruuan vai oletteko vieneet täältä?? Entä tuo juomapuoli meillä ei kelpaa korvike eikä tuttipullo eli vielä saa...

Yhteistyössä