Hakutulokset

  1. L

    loppuraskauden unettomuus

    Kerrotko sitten, mitä äippäpolilla sanoivat?! Mä muistelisin, että aikoinaan mun veljen vaimolla oli kanssa unettomuutta, ja se sai jopa jotain lääkettä siihen. En asu Suomessa, ja täälläpäin kuulemma ei voi ottaa mitään unta edesauttavaa lääkettä, mutta siis veljeni vaimo on Suomessa, joten...
  2. L

    Suuri niskatusvotus > ennuste ja lopputulos! Sekä Turner-raskauksien epätoivoa, iloa, surua ja suurta rakkautta lasta kohtaan!

    [/img]http://uk.youtube.com/watch?v=aQN1N5xoBQA Kanssasi itkien, ja rukouksen siivin kantaen, Leidi
  3. L

    Pino alkuraskauden hermoilijoille

    Pakko sohaista tuota syömispesää sen verran, että eikö sitä vois ostaa metvurstia, pakastaa sen, ja sit sulattaa ja syödä? Problem solved? Siis jos todella pelkää, ja silti haluaa makkaraa? Mä olen Elina Marian kanssa samoilla linjoilla, elämä jatkuu suht koht normaalina raskausaikanakin. Mä...
  4. L

    Pino alkuraskauden hermoilijoille

    Moikka piiiiitkästä aikaa! Mä päätin nyt lopettaa hermoilemisen! Eilen oli rakeneultra, ja täti tekikin tosi tarkkaa työtä, samalla selittäen kaikki meille. Vauvalla näyttää olevan kaikki hyvin, siellä se vinhasti heitteli kärrynpyöriä, vaikken mä tuntenut mitään (niin, että lohdutukseksi...
  5. L

    Muffinssivuoka

    JOo, kyllä kannattaa! Sitä voi käyttää myös ihan ruuanlaitossakin, voi tehdä esim. mini-lihamurekkeita tai "riisikekoja" (ladotaan päällekäin esim. kypsää riisiä, tonnikalaa, juustoraastetta, päälle loraus munamaitoa, ja uuniin). Lapset varsinkin tykkää!
  6. L

    "Työnimestä" kutsumanimi?

    Voi kamala, jos meidän tyttö olis työnimensä saanut, hän olis Mooses! :laugh: :laugh: Ja nyt tästä tulis Villahousu! Vaan, kun ulkomailla asutaan, niin menis varmasti ihan täydestä tuo Villahousu... ihmiset päättelis vaan, että onpa eksoottinen nimi! Kyllä mä ainakin tykkään valtavasti...
  7. L

    totta vai tarua? papaija voi aiheuttaa keskenmenon.

    Mäkin aloin oikein kuukkeloimaan, ja enkunkielisillä sivuilla todella sanotaan, että nimenomaan se raaka papaija voi aiheuttaa kohdun supistuksia, ja sitä kautta keskenmenon. Eli loppuraskaudessa sitä voisi sitten syödä synnytystä vauhdittamaan? Näin niinkuin omalla logiikalla ajateltuna...
  8. L

    Pino alkuraskauden hermoilijoille

    Joo, kyllä mä uskon Lenttis, että ne poksahdukset olivat ihan sitä itteään! Eikä tosiaan alussa välttämättä tunnu joka päivä. Mä oon ihan :( , kun en oo tuntenut vielä uyhtään mitään... ja sentäs jo viides mukula tulossa, että kyllä mun pitäis osata tunnistaa. Mutta ehkäpä se istukka tosiaan...
  9. L

    totta vai tarua? papaija voi aiheuttaa keskenmenon.

    Uskoisin aika vahvasti, että tarua on! Mm. Indonesiassa ananaksen väitetään aiheuttavan keskenmenoja, ja jos vesimelonin päälle laittaa suolaa (mun herkkua), siihen voi kuulemma kuolla! Nää on varmasti niitä vanhan kansan tarinoita, sarjassamme, "raskaana oleva nainen ei saa kurotella, koska...
  10. L

    Pino alkuraskauden hermoilijoille

    Oho, pinohan meinaa vallan hiljetä...eikö meitä enää hermostuta?? Onnittelut kaikille ihanista ultrakuulumisista! :heart: Mulla on seuraavaan vielä melkein kuukausi, nyt vaan odottelen liikkeiden tuntumista. Siihen suottaapi mennä vielä jokunen tovi, kun istukka on etuseinässä. Tosin olen...
  11. L

    Suuri niskatusvotus > ennuste ja lopputulos! Sekä Turner-raskauksien epätoivoa, iloa, surua ja suurta rakkautta lasta kohtaan!

    Hyvin saa selvää, HH, ihan selvästi vauva miettii just jotain kamalan tärkeetä asiaa! Mitä luovuttamiseen tulee, antakaa lääkäreiden pitää omat mielipiteensä, päätös on ilman muuta teidän -vain teidän!!! Ja sinun kirjoituksistasi saa kyllä sellaisen kuvan, että teidän perheenne ei todellakaan...
  12. L

    Suuri niskatusvotus > ennuste ja lopputulos! Sekä Turner-raskauksien epätoivoa, iloa, surua ja suurta rakkautta lasta kohtaan!

    Kaikki sanat tuntuvat nin tyhjiltä, mutta halusin silti laittaa sulle pienen viestin. Toivon sulle rohkeutta ja voimia kohdata jokainen päivä, mitä ne päivät sitten tuovatkaan tullessaan. Ihminen on niin pieni tällaisten asioidan edessä, ei voi muuta kuin toivoa, rukoilla ja odottaa... Mäkin...
  13. L

    Pino alkuraskauden hermoilijoille

    Voi, kun mielenkiintoisia ja hellyyttäviä kuvia. Mä usein mietinkin, että mitähän ne vauvat siellä ajattelaa...käykö niille aika pitkäksi jne?! JOku taisi joskus mainita, että vauvat itkee myös siellä... voi yhyy! Asiasta kukkaruukkuun, tossa youtubesssa oli vieressä lista noista muista...
  14. L

    Mielipiteitä nimestä Mirella?

    Mulle tuli ekana e-pillerit mieleen, mutta se taisikin johtua tuosta kierukasta -meni vähän ehkäisyt sekaisin!
  15. L

    Pino alkuraskauden hermoilijoille

    Hui, kun teillä supistelee aikaisin!!! Kyllä mäkin olen sitä mieltä, että omaa kroppaansa kannattaa kuunnella enemmän, kuin "yleisiä suosituksia". Jokainenhan me ollaan yksilöitä, ja toisilla supistelee harmittomasti vähän väliä, toisilla taas ei tunnu missään. Toisille se taas voi olle merkki...
  16. L

    Pino alkuraskauden hermoilijoille

    ...no mutta tulithan siekin vihdoin takasin, Lenttis!!! Tervetuloa!! Joko remppa on valmis? Hurjaa, kun teitä on säikytelty!!! Suppareita mulle on ainakin joskus aiheuttaneet liika touhuilu, nesteenpuutos, joskus jopa liian tiukat housut, ja seksi. Mun täytyy aina muistaa juoda (varsinkin...
  17. L

    Pino alkuraskauden hermoilijoille

    Sisli, niitä hcg-testejä on kahdenlaisia, toinen mittaa vain, onko hcg-ta veressä vai ei, ja toinen mittaa, kuinka paljon sitä on. Sulle ilmeisesti tehtiin se eka. Mä ymmärrän sua oikein hyvin, mulla oli km toukokuussa, ja tulin heti sen perään raskaaksi uudestaan. Mulla ei muten myöskään...
  18. L

    Pino alkuraskauden hermoilijoille

    Voi, Ihana nähdä sua täällä Tuomis!!!! :heart: Mulla onkin ollut sinnuu ikävä, ja ihan päivittäin olen sua ajatellut, ja monet itkutkin tirauttanut ihan empatiasta... Kuule, jos vain haluat, niin sinähän kuulut juuri tänne, meidän kanssa! Saadaan sitten yhdessä jännitellä hoitoja sun muita -...
  19. L

    Pino alkuraskauden hermoilijoille

    Missä se meidän Lenttis oikein on??? Taitaa olla oikein isompikin rempppa menossa... Kumpa se lentäjä siellä nyt sais tehtyä kaiken äkkiä, että Emo pääsis takasin normaaliin päivärutiiniin (aka. palstailemaan) :D Mulla onkin tänään aika kätilöä moikkaamaan. Mä oikein odotan noita tapaamisia...
  20. L

    Pino alkuraskauden hermoilijoille

    Huomenta! Meilläpäin on vasta aamu, ja minä tapani mukan aamukaffeen kanssa konella kuulumisia lukemassa. Kärppikselle hurajsti tsemppiä, olen hengessä mukana (vaikka taitaa se sun ultra olla jo tehtynä?). Toivottavasti kuulet ihania uutisia!!! :heart: ...niin, ja saat hyvän selityksen noille...

Yhteistyössä