Hakutulokset

  1. S

    ajoin sitten kolarin moottoripyörän kanssa..

    oli firman auto ja nyt firma pyytää maksamaan menetetyt bonukset,tuhat euroa. onko oikein? omavastuun maksu on ihan ok mielestäni mutta että tonni vielä ylimääräistä? autossa kasko.
  2. S

    mitä vaatteita kuivaatte kuivausrummussa?

    meille siis ensi kertaa elämässä ostettu kuivausrumpu ja nyt ongelmana se ettei mitään vaatteita saa kuivata siellä!? mitä vaatteita tai tekstiileja kuivaatte ja miten usein teillä tulee käytettyä kuivausrumpua? :D
  3. S

    onko myymäläpäällikköä paikalla?

    millaistako palkkaa saa? tuleeko muuta kuin vastuulisä? kaupan alaa tarkoitan..
  4. S

    kuvat kirppikselle?

    millai kuvat laitetaan kirppisosioon? ja jos laitetaan pelkkä aijaan linkki niin mikä se niistä koodeista on? onko se se ylin html koodi? ihanaa jos joku auttaisi :flower:
  5. S

    päiväkotiin lahjuksia?

    niin eli siis voiko sinne lahjoittaa vanhoja,silti hyväkuntoisia leluja joilla ei enää käyttöä? tai mihin kannattais.. harmittaa niin kun ei tullu joulupataan jo näitä kerättyä :(
  6. S

    katsoiko joku b-studion?

    mitä duudsonien jarppi siinä itki? mistä oli kyse??
  7. S

    heliumista..

    vetelin sitä tossa lasten iloksi kaksi ilmapallollista joku aika sitten ja alkoi hirveesti nyt koskee vatsaan.. oisko joku yhteys?
  8. S

    valkoinen makkarakastike?

    onko kukaan muu syönyt? äiti teki kun olin pieni ja voi nam se oli niiiiiiiiiiin hyvää! en ole muistanut itse tehdä mutta täytyypä ensi viikolla tehdä :p
  9. S

    saako ilmankostuttimia viel jostain?

    joskus oli sellanen ja se oli kyl niin hyvä!
  10. S

    reimaa pojalle?

    vai mitähän merkkiä? kuusivuotiaalle pojalle pitäisi tänä vuonna löytyä KUNNON talvipuku joka ei heti ole hajalla joka paikasta. eli mitä merkkiä se olisi että kestäisi.poika siis 6 vuotias ja haluan housut ja takin..
  11. S

    johan kävit luovuttamassa verta?

    itse menossa myös. kaikki mukaan! :)
  12. S

    mitä linsseistä?

    kaappia siivoilin ja löysin linssejä jotka pitäis nyt käyttää. muistan niitä sen yhden kerran keittäneeni ja ne ei oikein meille uponneet et oisko jotai maukkaampoia vinkkejä?
  13. S

    miksi kuntosalien sivut noin vaikeita!?

    olen etsinyt turun alueelta kuntosalien nettisivuilta tietoja esim sisältääkö lapsiparkin ja mitä maksaa.. hohhoijjaa,enkö vaan jaksa keskittyä vai mikä.. hinnat tuntuu olevan jotenkin niin vaikeita ymmärtää,pitääkö olla jäsenyys ja jos pitää niin miten paljon sen päälle mistäkin pitää...
  14. S

    mitä tehdä tomaateista ja paprikoista?

    eli tuossa ois kulhossa ainakin 10 tomaattia ja kolme paprikaa.. mitä niistä tekisi ennenkuin alkavat nahistua? myös parsakaalia ja kukkakaalia löytyis. :p vinkkejä
  15. S

    rasvanpolttosyke?mikä se o??

    mikä se syke oli kun rasva palaa tehokkaimmin ja kalorit palaa? ja entäs kiinteytys? tietääkö täällä kukaan?
  16. S

    6 vuotias pissii housuunsa??

    mitä tehdä kun 6 vuotias vielä pissii housuihinsa. joka kerta jos enemmän nauraa! eihän tää voi olla enää normaalia!sanoin että heti kun tuntuu että on hätä mennään vessaan sanoo että sitten kun tippa jo tullut vasta vessahätä tulee!?
  17. S

    mitäs ruokaa jauhelihasta?

    kun ei nyt oikee keksi mitään...
  18. S

    antaisitteko lapsenne käyttäytyä näin?

    tai no...jotkut ainakin antaa. oltiin puistossa tänään ja kiinnitin jo heti mennessä huomion kahteen n.10-12 v poikaan kun huusivat ilkeästi naiselle. ymmärsin heti että nainen oli poikien äiti. hetken päästä tulivat siihen meidän viereen ja poika paukutti jollain puulla leikkitelineen...
  19. S

    meillä valokuvaus tänään..

    niin neuvoohan se valokuvaaja missä asennossa ollaan ja näin? ettei itse tartte pyytää kun ei ole tullut edes mietittyä..
  20. S

    ja mitäs iltapalaksi tänään?

    että mitäs teillä syötiin? meillä oli pizzapannaria :p

Yhteistyössä