Hakutulokset

  1. P

    Kysymys sairaalavaatteista

    totta! Ekan synnytyksen jälkeen sain verkkopöksyt, ja sit muina päivinä näitä mummo pöksyjä. Tokan synnytyksen jälkeen suoraan mummopöksyt. Hyvät oli :)
  2. P

    Ottaa aivoon kun tuo pesukone ei voi pysyä paikoillaan!!!

    Meillä ihan sama homma ja alle 3v pesukone. MYÖSKIN EDESTÄ TÄYTETTÄVÄ!
  3. P

    Meniskö huutonetissä kaupaksi jo

    no mut jos ne on niin likaset ettet tiiä kehtaatko myydä ni kyl mä ainaki koklaisin :) koska muussa tapauksessa meillä niin likaset menis roskiin :)
  4. P

    Meniskö huutonetissä kaupaksi jo

    pesukoneeseen vaan, koklaa lähteekö?
  5. P

    Meniskö huutonetissä kaupaksi jo

    Mulla ainakin talvivaatteet tekee jo hyvin kauppaa :)
  6. P

    Paljonko nämä muka ovat maksaneet uutena?

    ALESSA VARMASTI! KOSKAAN EI OLE EI ALESSA MAKSANUT TUOTA HINTAA!
  7. P

    me & i

    näistä olin kans kuvausten perusteella kiinnostunut :)
  8. P

    me & i

    Okei! Pitää sit vast iltapäivällä kattoo, ni ei tartte kokoajan juosta koneella :D
  9. P

    me & i

    :D
  10. P

    me & i

    aijaa, sori. En tiennyt. Kiitos tiedosta.
  11. P

    me & i

    Ei malta oottaa mut pakko sen on :D
  12. P

    me & i

    Onks se uus mallisto nyt jo julki, ku tänään julkastaan? Mulla ei näy kuvat, ni pakko kysyy ku en muista mitä siel viimeks oli. :) Ehkäpä joku jo tietää :)
  13. P

    Kyllä mä nyt sitten raskaana olen, vai mitä?

    :flower: onnea :)
  14. P

    Mikä siinä on nin vaikeaa maksaa osta heti-kohteet heti?

    Mua ärsyttää myös nämä hätäiset myyjät. Itsellä on 7 päivän maksuaika, riippumatta siitä onko kohde ollut osta heti vaiko ei. Ja tarvittaessa saa lisää maksuaikaakin.
  15. P

    Voikohan vuokra-asunnon avaimet jättää pöydälle vaan muuttaessa?

    Mekun muutettiin edelliseen asuntoon, niin meille sanottiin että avaimet voi hakea klo 12 jälkeen huollosta. Soiteltiin sinne eikä avaimia ollu saapunut siihen mennessä ja odoteltiin ja odoteltiin. Edellinen asukas oli jättäny avaimet sinne asunnon tiskipöydälle. Ne täytyy siis palauttaa ihan...
  16. P

    Keskenemenosta

    Mulla tuli verta viime raskaudessa monta monta kertaa. Voi johtua just noista edellä mainituista jutuista! Mun keskenmenossa joka tapahtui rv 6-7 oli ollut jo hetken aikaan ruskeaa vuotoa joka sitten muuttui lopulta punaiseksi. Kivut tulivat heti ihan järkyttäviksi. Särkylääkkeitä sai ottaa kyllä.
  17. P

    Mistä pluto-koira tuotteita?

    Ei taida enää olla hm:ssäkään.
  18. P

    Pågenin reklamaatiot

    Mä en oo kyseiselle firmalle reklamoinu, mutta eräälle toiselle, niin sain ison satsin leipää, kahvikakkua ja jotain muutakin siinä oli. ison paperipussillisen siis kaikkea.
  19. P

    missä teidän taaperot istuu

    Meil joskus 2,5v istuu trip trapis, mut myös ihan norm. tuolilla :)

Yhteistyössä